MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
Halve finale

Mijn twee favoriete Placebo songs, Pure Morning en The Bitter End, zitter er nog in

>:( Without You I'm Nothing er uit

Joy4ever schreef:
Mijn twee favoriete Placebo songs, Pure Morning en The Bitter End, zitter er nog in

Mijn favorieten Brick Shithouse, Nancy Boy en Without You I'm Nothing exit
2-8

Van mijn favorieten (voor zover ik alle nummers al ken): Infra-Red, Black-Eyed, Bulletproof Cupid, 36 Degrees en The Bitter End is alleen de laatste nog over.

starsailor schreef:
Without You I'm Nothing er uit

Oei, wat een afstraffing voor Black-Eyed! Dat heeft dit nummer nou ook weer niet verdiend. (Ik zou ook op The Bitter End gestemd hebben, maar goed)

En dan nog even dit:
starsailor schreef:
Without You I'm Nothing er uit

En dan met name door het nummer die voor de exit verantwoordelijk is

Nu graag "goed" loten mijn waarde stoepkrijt

Ik doe mijn best om Pure Morning en The Bitter End elkaar te laten ontlopen, want ik vrees dat mijn favoriet anders het onderspit gaat delven...

HALVE FINALES

1. The Bitter End vs. You Don't Care About Us
2. Pure Morning vs. Every You Every Me

Het eerste nummer met 7 punten gaat door.

1-0

Niet tot minimaal de 8 doen nu? Maar dat is aan jou uiteraard

1. The Bitter End vs. You Don't Care About Us

Mijn twee meest beluisterde Placebosongs! Dit had ik dolgraag als finale gezien. Jammer maar helaas.

1-0

Cured
6-0

2. Pure Morning vs. Every You Every Me

1-0

Ook weer 7-0?

1-1 Nope

2-1

Als de thuisploeg maar wint

5-2

Finale wel tot de 10 stoepkrijt?

Dan krijgt vrijwel iedereen die gestemd heeft deze KO de kans zijn stem uit te brengen.

Maar goed, is up to you

Poeha schreef:
Van mijn favorieten (voor zover ik alle nummers al ken): Infra-Red, Black-Eyed, Bulletproof Cupid, 36 Degrees en The Bitter End is alleen de laatste nog over.
Je komt nogal teleurgesteld over. Volgens mij mag je juist heel blij zijn dat deze nummers het zo ver geschopt hebben. Infra-Red en Black-Eyed hebben echt boven verwachting gepresteerd (laatste 8!) en The Bitter End staat zelfs in de finale.

Joy4ever schreef:
Finale wel tot de 10 stoepkrijt?
Jazeker. Dat had ik zelf ook al bedacht Het zou wel genant zijn als het flink spannend wordt en we op 8-8 ofzo blijven steken, maar dat zien we dan wel weer.

Cured
6-2

stoepkrijt schreef:
(quote)
Je komt nogal teleurgesteld over. Volgens mij mag je juist heel blij zijn dat deze nummers het zo ver geschopt hebben. Infra-Red en Black-Eyed hebben echt boven verwachting gepresteerd (laatste 8!) en The Bitter End staat zelfs in de finale.

Nee hoor, was gewoon even een constatering, zolang The Bitter End maar wint

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:43 uur

geplaatst: vandaag om 08:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.