Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2014, 08:40 uur
Halve finale 
Mijn twee favoriete Placebo songs, Pure Morning en The Bitter End, zitter er nog in

Mijn twee favoriete Placebo songs, Pure Morning en The Bitter End, zitter er nog in

0
geplaatst: 17 januari 2014, 08:44 uur
>:( Without You I'm Nothing er uit 
Mijn favorieten Brick Shithouse, Nancy Boy en Without You I'm Nothing exit
2-8

Joy4ever schreef:
Mijn favorieten Brick Shithouse, Nancy Boy en Without You I'm Nothing exit

2-8
0
geplaatst: 17 januari 2014, 09:30 uur
Van mijn favorieten (voor zover ik alle nummers al ken): Infra-Red, Black-Eyed, Bulletproof Cupid, 36 Degrees en The Bitter End is alleen de laatste nog over.
0
geplaatst: 17 januari 2014, 09:31 uur
0
geplaatst: 17 januari 2014, 10:03 uur
Oei, wat een afstraffing voor Black-Eyed! Dat heeft dit nummer nou ook weer niet verdiend. (Ik zou ook op The Bitter End gestemd hebben, maar goed)
En dan nog even dit:

En dan nog even dit:

0
geplaatst: 17 januari 2014, 10:06 uur
En dan met name door het nummer die voor de exit verantwoordelijk is 
Nu graag "goed" loten mijn waarde stoepkrijt

Nu graag "goed" loten mijn waarde stoepkrijt

0
geplaatst: 17 januari 2014, 10:10 uur
Ik doe mijn best om Pure Morning en The Bitter End elkaar te laten ontlopen, want ik vrees dat mijn favoriet anders het onderspit gaat delven...
0
geplaatst: 17 januari 2014, 10:12 uur
HALVE FINALES
1. The Bitter End vs. You Don't Care About Us
2. Pure Morning vs. Every You Every Me
Het eerste nummer met 7 punten gaat door.
2. Pure Morning vs. Every You Every Me
Het eerste nummer met 7 punten gaat door.
0
geplaatst: 17 januari 2014, 10:12 uur
1-0
Niet tot minimaal de 8 doen nu? Maar dat is aan jou uiteraard
Niet tot minimaal de 8 doen nu? Maar dat is aan jou uiteraard

0
geplaatst: 17 januari 2014, 10:13 uur
Mijn twee meest beluisterde Placebosongs! Dit had ik dolgraag als finale gezien. Jammer maar helaas.
1-0
Mijn twee meest beluisterde Placebosongs! Dit had ik dolgraag als finale gezien. Jammer maar helaas.
1-0
0
geplaatst: 17 januari 2014, 10:57 uur
5-2
Finale wel tot de 10 stoepkrijt?
Dan krijgt vrijwel iedereen die gestemd heeft deze KO de kans zijn stem uit te brengen.
Maar goed, is up to you
Finale wel tot de 10 stoepkrijt?
Dan krijgt vrijwel iedereen die gestemd heeft deze KO de kans zijn stem uit te brengen.
Maar goed, is up to you

0
geplaatst: 17 januari 2014, 11:37 uur
Poeha schreef:
Van mijn favorieten (voor zover ik alle nummers al ken): Infra-Red, Black-Eyed, Bulletproof Cupid, 36 Degrees en The Bitter End is alleen de laatste nog over.
Je komt nogal teleurgesteld over. Volgens mij mag je juist heel blij zijn dat deze nummers het zo ver geschopt hebben. Infra-Red en Black-Eyed hebben echt boven verwachting gepresteerd (laatste 8!) en The Bitter End staat zelfs in de finale.Van mijn favorieten (voor zover ik alle nummers al ken): Infra-Red, Black-Eyed, Bulletproof Cupid, 36 Degrees en The Bitter End is alleen de laatste nog over.
0
geplaatst: 17 januari 2014, 11:38 uur
Jazeker. Dat had ik zelf ook al bedacht
Het zou wel genant zijn als het flink spannend wordt en we op 8-8 ofzo blijven steken, maar dat zien we dan wel weer.
Het zou wel genant zijn als het flink spannend wordt en we op 8-8 ofzo blijven steken, maar dat zien we dan wel weer.
0
geplaatst: 17 januari 2014, 13:16 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Je komt nogal teleurgesteld over. Volgens mij mag je juist heel blij zijn dat deze nummers het zo ver geschopt hebben. Infra-Red en Black-Eyed hebben echt boven verwachting gepresteerd (laatste 8!) en The Bitter End staat zelfs in de finale. Nee hoor, was gewoon even een constatering, zolang The Bitter End maar wint

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.