MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
FINALE

Finale: Pure Morning vs. the Bitter End

Cured
3-0

Ik wilde de finale eigenlijk zelf vanavond op mijn gemak inleiden en opstarten... Als organisator zijnde.

6-1 Mooie finale

stoepkrijt schreef:
Ik wilde de finale eigenlijk zelf vanavond op mijn gemak inleiden en opstarten... Als organisator zijnde.

Nicolage Rico

En Joy4ever.

Nicolage Rico schreef:
En Joy4ever.

Omdat ik twee clips plaats

Die was je al aan het plaatsen, voordat ik m'n bericht plaatste.

Maar mijn excuses dan, Stoepkrijt. Al was het handig geweest als je dat vooraf gezegd had.

Na vier weken battelen zijn er 98 nummers gesneuveld en zijn er nog 2 over. The Bitter End en Pure Morning gaan samen strijden om de winst in deze K.O. Welke van de twee trekt aan het langste eind en wordt gekroond tot beste nummer van Placebo?

De eerste finalist is The Bitter End. Het nummer gaat over de onmogelijke liefde tussen Winston en Julia, de twee hoofdpersonen uit George Orwell’s 1984. Een verboden liefde die gedoemd is tot een slechte afloop en een bitter einde. Loopt het met The Bitter End net zo slecht af en is het verlies net zo onvermijdelijk als in het boek?

De tweede finalist is Pure Morning, de eerste single die buiten het Verenigd Koninkrijk de hitlijsten wist te halen en dus gezien kan worden als hun doorbraaksingle. Het is bovendien de populairste track van hun magnum opus Without You I’m Nothing. Maakt deze status Pure Morning net zo onoverwinnelijk en onaantastbaar als Brian Molko in de clip?

DE FINALE

The Bitter End vs. Pure Morning

Het eerste nummer met 10 punten mag zich de winnaar noemen van deze Placebo Knock-Out!

Huidige stand:

2-7

Mijn stem gaat naar The Bitter End, waarmee het 3-7 wordt.

Ik pas.

Spannend

Perfecte finale

8-7 vs

Eenmaal top 50 en eenmaal top 500 materiaal.

Was eerst de Pure Morning clan aan de beurt of zo?

DjFrankie (moderator)
8-8

dix
9-8

Hoezo?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:26 uur

geplaatst: vandaag om 10:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.