Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 17 januari 2014, 14:47 uur
Ik wilde de finale eigenlijk zelf vanavond op mijn gemak inleiden en opstarten... Als organisator zijnde.
0
geplaatst: 17 januari 2014, 14:52 uur
stoepkrijt schreef:
Ik wilde de finale eigenlijk zelf vanavond op mijn gemak inleiden en opstarten... Als organisator zijnde.
Nicolage Rico

0
geplaatst: 17 januari 2014, 15:03 uur
0
geplaatst: 17 januari 2014, 15:06 uur
Die was je al aan het plaatsen, voordat ik m'n bericht plaatste. 
Maar mijn excuses dan, Stoepkrijt. Al was het handig geweest als je dat vooraf gezegd had.

Maar mijn excuses dan, Stoepkrijt. Al was het handig geweest als je dat vooraf gezegd had.

0
geplaatst: 17 januari 2014, 15:27 uur
Na vier weken battelen zijn er 98 nummers gesneuveld en zijn er nog 2 over. The Bitter End en Pure Morning gaan samen strijden om de winst in deze K.O. Welke van de twee trekt aan het langste eind en wordt gekroond tot beste nummer van Placebo?
De eerste finalist is The Bitter End. Het nummer gaat over de onmogelijke liefde tussen Winston en Julia, de twee hoofdpersonen uit George Orwell’s 1984. Een verboden liefde die gedoemd is tot een slechte afloop en een bitter einde. Loopt het met The Bitter End net zo slecht af en is het verlies net zo onvermijdelijk als in het boek?
De tweede finalist is Pure Morning, de eerste single die buiten het Verenigd Koninkrijk de hitlijsten wist te halen en dus gezien kan worden als hun doorbraaksingle. Het is bovendien de populairste track van hun magnum opus Without You I’m Nothing. Maakt deze status Pure Morning net zo onoverwinnelijk en onaantastbaar als Brian Molko in de clip?
DE FINALE
The Bitter End vs. Pure Morning
Het eerste nummer met 10 punten mag zich de winnaar noemen van deze Placebo Knock-Out!
De eerste finalist is The Bitter End. Het nummer gaat over de onmogelijke liefde tussen Winston en Julia, de twee hoofdpersonen uit George Orwell’s 1984. Een verboden liefde die gedoemd is tot een slechte afloop en een bitter einde. Loopt het met The Bitter End net zo slecht af en is het verlies net zo onvermijdelijk als in het boek?
De tweede finalist is Pure Morning, de eerste single die buiten het Verenigd Koninkrijk de hitlijsten wist te halen en dus gezien kan worden als hun doorbraaksingle. Het is bovendien de populairste track van hun magnum opus Without You I’m Nothing. Maakt deze status Pure Morning net zo onoverwinnelijk en onaantastbaar als Brian Molko in de clip?
DE FINALE
The Bitter End vs. Pure Morning
Het eerste nummer met 10 punten mag zich de winnaar noemen van deze Placebo Knock-Out!
0
geplaatst: 17 januari 2014, 15:28 uur
Huidige stand:
2-7
Mijn stem gaat naar The Bitter End, waarmee het 3-7 wordt.
2-7
Mijn stem gaat naar The Bitter End, waarmee het 3-7 wordt.
0
geplaatst: 17 januari 2014, 16:01 uur
Poeha GrafGantz Tribal Gathering DjFrankie dix sinterklaas bonothecat ArthurDZ Country Trash mauricedegier
Graag nog jullie stem
Graag nog jullie stem

0
geplaatst: 17 januari 2014, 16:24 uur
8-7
vs 
Eenmaal top 50 en eenmaal top 500 materiaal.
Was eerst de Pure Morning clan aan de beurt of zo?
vs 
Eenmaal top 50 en eenmaal top 500 materiaal.
Was eerst de Pure Morning clan aan de beurt of zo?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.