Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 28 oktober 2015, 09:46 uur
Hee, Peter Gabriel. De laatste weken ben ik toevallig zijn oeuvre aan het ontdekken. Na self-titled 3 en Up ben ik intussen toe aan zijn debuutplaat. Ik probeer hier ook wat mee te stemmen!
0
geplaatst: 28 oktober 2015, 10:16 uur
Tot de 6 (als dat uitmaakt
) anders zijn we er vanmiddag al door de eerste ronde heen?
0
geplaatst: 28 oktober 2015, 10:25 uur
vigil schreef:
) anders zijn we er vanmiddag al door de eerste ronde heen? Tja, dat had inderdaad best gekund denk ik. Ik was nog wel begonnen met tot de 4. Beginnersfoutje qua het organiseren van zo'n spel, zal ik maar zeggen (Overigens had Casartelli tot de 5 (en niet tot de 6) voorgesteld en die beschouw ik als heel ervaren
)Ik ben er alleen niet voor om tijdens een ronde de regels te veranderen. Het is dan de vraag hoe bepaalde eerdere battles uitgepakt hadden, zoals battle 4 en 7. We houden het wat mij betreft in de eerste ronde op 5 en ik ben geneigd om het in de tweede ronde meteen op 7 te zetten. Maar ik hoor graag suggesties.
0
geplaatst: 28 oktober 2015, 10:25 uur
Ik heb nog even overwogen of ik je vermanende opmerking mee zou laten wegen in mijn besluitvorming, maar hier uiteindelijk toch van afgezien.
0
geplaatst: 28 oktober 2015, 10:27 uur
Brunniepoo schreef:
Ik heb nog even overwogen of ik je vermanende opmerking mee zou laten wegen in mijn besluitvorming, maar hier uiteindelijk toch van afgezien.
(quote)
Begrijpelijk en alle respect hier voor, maar ik moet het natuurlijk voor zo'n bijzonder nummer "Lay your hands on me" opnemen. Stel je voor dat het geen enkele stem had gekregen ! Ik zou er van gaan rouwen..
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.