MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
Cured
Damn......gemist, joinin' from now on !

11. Washing of the Water vs. The Rythm of the Heat

0-1

0 - 3

Bonk schreef:

Ik ben er alleen niet voor om tijdens een ronde de regels te veranderen. Het is dan de vraag hoe bepaalde eerdere battles uitgepakt hadden, zoals battle 4 en 7. We houden het wat mij betreft in de eerste ronde op 5 en ik ben geneigd om het in de tweede ronde meteen op 7 te zetten. Maar ik hoor graag suggesties.

Logisch, je weet ook niet altijd hoe het uitpakt, soms zijn er best bekende artiesten waarbij het bedelen is voor een stem en battles soms een dag blijven staan. Hier is het een kwartier

2-4

Casartelli (moderator)
En dat was weer een battle

't Is inderdaad vaak lastig van tevoren inschatten hoe snel het loopt. Meestal begin ik hier toch met tot de 5 en verhoog ik in elke volgende ronde de grens met 1, tenzij de 24-uursregel (vaak) nodig was in de voorgaande ronde.

2-5

1 - 0 Boem !

1-1

knal!

1-2
knal, boem.

Cured
2-2

2-3 (ondanks dat ik wel vind dat hij raar doet in de clip )

2-4 (idd, een soort ochtendgymnastiek voor senioren)

johannesA
0-1

2 - 2

Casartelli (moderator)
3-3

3-4

dix
4-4

2-0

3 - 0

5-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:00 uur

geplaatst: vandaag om 19:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.