Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2015, 12:17 uur
2-0
Alvast een mededeling van huishoudelijke aard. Ik ben een weekendje op Le Guess Who? en heb geen computer bij me. Wanneer deze ronde klaar is zal het spel dus even stil liggen. Maandag in de loop van de dag ben ik weer thuis en dan loot ik gelijk ronde 2!
Alvast een mededeling van huishoudelijke aard. Ik ben een weekendje op Le Guess Who? en heb geen computer bij me. Wanneer deze ronde klaar is zal het spel dus even stil liggen. Maandag in de loop van de dag ben ik weer thuis en dan loot ik gelijk ronde 2!
0
geplaatst: 20 november 2015, 12:24 uur
3-0
Ja, luister 'es. Prioriteiten! Dan moeten dus meerdere mensen wachten, voor jouw leuke uitstapje... Je kan ook naar Le Guess Who na het loten, toch?
Zonder gekheid: Veel plezier daar Edgar!
Edgar18 schreef:
Ja, luister 'es. Prioriteiten! Dan moeten dus meerdere mensen wachten, voor jouw leuke uitstapje... Je kan ook naar Le Guess Who na het loten, toch?

Zonder gekheid: Veel plezier daar Edgar!
0
geplaatst: 20 november 2015, 14:58 uur
1-6
31. Down All the Days (Till 1992) vs. Rosie Won't You Please Come Home
31. Down All the Days (Till 1992) vs. Rosie Won't You Please Come Home
0
geplaatst: 20 november 2015, 16:34 uur
2-2
Had deze KO nog niet gezien, zet hem gelijk bij mijn updates
Had deze KO nog niet gezien, zet hem gelijk bij mijn updates

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.