Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2014, 20:37 uur
1-1
Onweerwolf, andere tracks van Crooked Rain Crooked Rain scoren veel beter bij het album:
Range Life (99 stemmen)
Cut Your Hair (87 stemmen)
Gold Soundz (70 stemmen)
Stop Breathin (52 stemmen)
Silence Kit (41 stemmen)
Unfair (24 stemmen)
Fillmore Jive (22 stemmen)
Vind het zelf wel een mooi nummer, maar op Crooked Rain x 2 staan zo al 4 mooiere voor mij.
Onweerwolf, andere tracks van Crooked Rain Crooked Rain scoren veel beter bij het album:
Range Life (99 stemmen)
Cut Your Hair (87 stemmen)
Gold Soundz (70 stemmen)
Stop Breathin (52 stemmen)
Silence Kit (41 stemmen)
Unfair (24 stemmen)
Fillmore Jive (22 stemmen)
Vind het zelf wel een mooi nummer, maar op Crooked Rain x 2 staan zo al 4 mooiere voor mij.
0
Onweerwolf
geplaatst: 10 juli 2014, 21:42 uur
Ik vind het toch met afstand het beste Pavement nummer, al komt Range Life wel in de buurt.
Het heeft ook wel eens in de MML gestaan.
Crooked Rain, Crooked Rain is overigens van begin tot het einde geniaal wat mij betreft. Een van mijn absoluut favoriete albums aller tijden.
Het heeft ook wel eens in de MML gestaan.
Crooked Rain, Crooked Rain is overigens van begin tot het einde geniaal wat mij betreft. Een van mijn absoluut favoriete albums aller tijden.
0
geplaatst: 10 juli 2014, 22:27 uur
Volgens mij is het nu 2-1 in battle 6. Stop Breathin' vs. Flux=Rad
0
geplaatst: 10 juli 2014, 22:27 uur
herman schreef:
1-1
Onweerwolf, andere tracks van Crooked Rain Crooked Rain scoren veel beter bij het album
1-1
Onweerwolf, andere tracks van Crooked Rain Crooked Rain scoren veel beter bij het album
Dat is inderdaad de reden dat hij is afgevallen. Jammer, maar ik wilde ook een compact KO-tje.
0
geplaatst: 11 juli 2014, 01:02 uur
3-4
7. Trigger Cut / Wounded Kite at :17 vs. Silence Kit
0-1
Nu al geen Embassy Row en Summer Babe meer. Slagveld!
7. Trigger Cut / Wounded Kite at :17 vs. Silence Kit
0-1
Nu al geen Embassy Row en Summer Babe meer. Slagveld!
0
geplaatst: 11 juli 2014, 11:54 uur
0
geplaatst: 11 juli 2014, 12:19 uur
itchy schreef:
Afgevallen wegens te obscuur. Zo'n KO moet ook een beetje lopen.
Obscuur? Dan hebben wij een duidelijk andere mening over de betekenis van t woord obscuur Afgevallen wegens te obscuur. Zo'n KO moet ook een beetje lopen.
Bovendien zou je het hele werk van Pavement dan wel obscuur kunnen noemen.Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.