MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

Je gaat van 2-3 naar 3-4. Waar stemde je op?

Scorpion_21 schreef:
(quote)
Obscuur? Dan hebben wij een duidelijk andere mening over de betekenis van t woord obscuur Bovendien zou je het hele werk van Pavement dan wel obscuur kunnen noemen.

Zeg, ga je nog meespelen?

itchy schreef:
(quote)

Je gaat van 2-3 naar 3-4. Waar stemde je op?

2-4, heb het aangepast.

zaaf
ik zie de 2-3 ook nergens hoor.... t gaat rommelig.

1-4

Wist trouwens niet dat thelion ook pavement-liefhebber was.

itchy schreef:
(quote)

Zeg, ga je nog meespelen?

Nee.

Wat post je hier dan?

Fillmore Jive heeft blijkbaar in de ladder gestaan, maar dat maakt het nog niet tot een van de bekendste Pavement-nummers. Vind het ook een redelijk rechttoe rechtaan standaard afsluiter, lang niet zo vernuftig of tongue-in-cheek als zoveel van hun andere nummers.

1-0

dix
itchy schreef:
Mensen. Trigger Cut is het beste nummer van Pavement.

Oh, OK

2-0

3-0

4-0

Onweerwolf
herman schreef:
rechttoe rechtaan

Wat? Dat meen je niet? Er is werkelijk waar helemaal niets rechttoe rechtaan in dat nummer. Die koortsige, vermoeide opbouw die ontaardt in een aderlatende kakofonische explosie met elkaar opjagende gitaarlijnen. Alsof de band vol overgave en zelfbewust een classic rock song speelt en tegelijkertijd om zeep helpt door het nummer in de rug te steken met alle typische Pavement ingrediënten zoals de half afgemaakte zinnen en de altijd terugkerende ironie in de teksten. Zo'n cool nummer.

5-0

Onweerwolf schreef:
(quote)

Wat? Dat meen je niet? Er is werkelijk waar helemaal niets rechttoe rechtaan in dat nummer. Die koortsige, vermoeide opbouw die ontaardt in een aderlatende kakofonische explosie met elkaar opjagende gitaarlijnen. Alsof de band vol overgave en zelfbewust een classic rock song speelt en tegelijkertijd om zeep helpt door het nummer in de rug te steken met alle typische Pavement ingrediënten zoals de half afgemaakte zinnen en de altijd terugkerende ironie in de teksten. Zo'n cool nummer.

Heb me nooit verdiept in de tekst van Fillmore Jive, dat moet ik toegeven, dus in dat opzicht zal ik wel wat ironie hebben misgelopen. Maar heb het eigenlijk altijd een van de minst interessante nummers van CRCR gevonden. Vind het in muzikaal opzicht eigenlijk een redelijk stereotypische afsluiter.

1-0

zaaf schreef:
ik zie de 2-3 ook nergens hoor.... t gaat rommelig.

Werd er maar zoveel gediscussieerd bij de Pavement-albums

herman schreef:

Leon vind alles mooi

herman schreef:

Liefhebber is een groot woord, maar er staan wel een paar albums van ze in de kast hier.......

1-1

3-1
makkelijk

4-1

1-0

1-1

2-2

2-3

3-4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:45 uur

geplaatst: vandaag om 00:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.