Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2014, 13:03 uur
laxus11 schreef:
3-4
3-4
Je gaat van 2-3 naar 3-4. Waar stemde je op?
0
geplaatst: 11 juli 2014, 13:04 uur
Scorpion_21 schreef:
Bovendien zou je het hele werk van Pavement dan wel obscuur kunnen noemen.
(quote)
Obscuur? Dan hebben wij een duidelijk andere mening over de betekenis van t woord obscuur
Bovendien zou je het hele werk van Pavement dan wel obscuur kunnen noemen. Zeg, ga je nog meespelen?

0
geplaatst: 11 juli 2014, 13:06 uur
0
geplaatst: 11 juli 2014, 13:20 uur
1-4
Wist trouwens niet dat thelion ook pavement-liefhebber was.
Wist trouwens niet dat thelion ook pavement-liefhebber was.
0
geplaatst: 11 juli 2014, 13:51 uur
Wat post je hier dan?
Fillmore Jive heeft blijkbaar in de ladder gestaan, maar dat maakt het nog niet tot een van de bekendste Pavement-nummers. Vind het ook een redelijk rechttoe rechtaan standaard afsluiter, lang niet zo vernuftig of tongue-in-cheek als zoveel van hun andere nummers.
1-0
Fillmore Jive heeft blijkbaar in de ladder gestaan, maar dat maakt het nog niet tot een van de bekendste Pavement-nummers. Vind het ook een redelijk rechttoe rechtaan standaard afsluiter, lang niet zo vernuftig of tongue-in-cheek als zoveel van hun andere nummers.
1-0
0
geplaatst: 11 juli 2014, 14:04 uur
0
Onweerwolf
geplaatst: 11 juli 2014, 15:17 uur
herman schreef:
rechttoe rechtaan
rechttoe rechtaan
Wat? Dat meen je niet? Er is werkelijk waar helemaal niets rechttoe rechtaan in dat nummer. Die koortsige, vermoeide opbouw die ontaardt in een aderlatende kakofonische explosie met elkaar opjagende gitaarlijnen. Alsof de band vol overgave en zelfbewust een classic rock song speelt en tegelijkertijd om zeep helpt door het nummer in de rug te steken met alle typische Pavement ingrediënten zoals de half afgemaakte zinnen en de altijd terugkerende ironie in de teksten. Zo'n cool nummer.
0
geplaatst: 11 juli 2014, 16:22 uur
Onweerwolf schreef:
Wat? Dat meen je niet? Er is werkelijk waar helemaal niets rechttoe rechtaan in dat nummer. Die koortsige, vermoeide opbouw die ontaardt in een aderlatende kakofonische explosie met elkaar opjagende gitaarlijnen. Alsof de band vol overgave en zelfbewust een classic rock song speelt en tegelijkertijd om zeep helpt door het nummer in de rug te steken met alle typische Pavement ingrediënten zoals de half afgemaakte zinnen en de altijd terugkerende ironie in de teksten. Zo'n cool nummer.
(quote)
Heb me nooit verdiept in de tekst van Fillmore Jive, dat moet ik toegeven, dus in dat opzicht zal ik wel wat ironie hebben misgelopen. Maar heb het eigenlijk altijd een van de minst interessante nummers van CRCR gevonden. Vind het in muzikaal opzicht eigenlijk een redelijk stereotypische afsluiter.
0
geplaatst: 11 juli 2014, 17:03 uur
zaaf schreef:
ik zie de 2-3 ook nergens hoor.... t gaat rommelig.
ik zie de 2-3 ook nergens hoor.... t gaat rommelig.
Werd er maar zoveel gediscussieerd bij de Pavement-albums

0
geplaatst: 11 juli 2014, 17:04 uur
0
geplaatst: 11 juli 2014, 17:11 uur
Liefhebber is een groot woord, maar er staan wel een paar albums van ze in de kast hier.......
1-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.