MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

4-4 Ik wijzig me stem nadat ik beide nummers nog een keer heb beluisterd, mooi nummer dat Question Of U

lennon schreef:
(quote)

Wellicht zijn wij iets meer "die hards" dan de anderen? Zie dat dat huts het toch beter doen over het algemeen

Sorry lennon, maar deze uitspraak stoort me toch een beetje. Alsof je geen grote fan van een artiest kan zijn als je tijdens KO's niet steeds voor de minder voor de hand liggende keuze gaat. The Question Of U is een tof nummer, maar 1999 is een meesterwerk en terecht een van zijn bekendste nummers wat mij en blijkbaar een hoop anderen betreft.

Ik vind dat soort uitspraken gewoon nogal snobberig, al bedoelde je het wellicht helemaal niet kwaad met die opmerking

Inderdaad niet zo bedoeld. Dus excuses als je t zo leest.

Wat ik bedoel is dat als je the question of u niet kent en 1999 wel, de keuze snel gemaakt is. Terwijl ik weet dat bij heel veel Prince fans the question of u Zwaar populair is en 1999 een ronde als deze nooit zou overleven.

lennon schreef:
(quote)

Wellicht zijn wij iets meer "die hards" dan de anderen? Zie dat dat huts het toch beter doen over het algemeen

Ik volg Prince al vanaf Dirty Mind en toevallig zijn bij Prince de hits ook wel wel heel vaak toppers.
1999 is gewoon in mijn beleving het betere liedje, dat rechtvaardig toch de keuze.
Iets met smaakverschillen, maar ik vind erg veel Ballads van Prince beter / spannender dan deze.

4-5 ; het eerste nummer kende ik nog niet.... maar na beluistering kan ik alleen maar constateren het kan niet tippen aan 1999.

Mensen: ik schreef niet voor niks WELLICHT. Als t snobberig overkomt spijt me dat. Natuurlijk gaat t om smaak. .maar ik ben nou eenmaal van mening dat zijn hits slechts een presentatie van zijn albums is. Zoveel meer moois dan dat. En 1999 is echt leuk en heeft m op de kaart gezet, maar geniaal wil t niet noemen. Ook dat is persoonlijk.
plus dat mijn constatering hier dus klopt. Een aantal kent the question of u niet en oordeelt na 1 keer luisteren... I rest my case.

Mensen nu geen ruzie maken en laten we genieten van al dat moois dat hij gemaakt heeft

Bennieboos

Gelukkig maar

17. Let's Pretend We're Married Vs. Darling Nikki

1-1 geweldig nummer

Darling Nikki ook fijn.

zaaf
the question of u eruit!? damn die is dus echt voor fijnproevers.

1-2

2-4

Och een artiest als Prince heeft zoveel moois gemaakt, ook buiten de hits om, dat het helaas niet anders is in een KO als deze dat er zelfs in ronde 1 al (veel) persoonlijke favorieten moeten sneuvelen. Soms is het beter om als liefhebber maar niet aan zo'n KO mee te doen
"Het is en blijft een spelletje"...ik weet het, maar je wilt er niet altijd aan, he

18. Do Me, Baby Vs. Letitgo

1-0

Nog zo'n pareltje, damn...Prince

4-0 Oh yeah

"Dolphin" eruit...

Tegen een sterke tegenstander Marty

6-1

19. 3121 Vs. Baby I'm a Star

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:50 uur

geplaatst: vandaag om 16:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.