MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

20. Glam Slam Vs. Girls & Boys

1-0

Ooh da's een moeilijke...

Ga toch voor Glam Slam

2-0

3-0

Een moeilijke, inderdaad!

zaaf
zo zeg, idd...
4-0

5-0 Sterke battle ja maar Glam Slam net iets beter.

WTF!!! Dolphin eruit????? Om te janken vind ik dat en dan ook nog eens verliezen van I Wanna Be Your Lover (leuk maar, zó leuk???)

6-0

21. It's About That Walk Vs. Little Red Corvette

0-3 Nog steeds een van mijn favorieten.

0-4.. geen competitie lijkt me

aERodynamIC schreef:
WTF!!! Dolphin eruit????? Om te janken vind ik dat en dan ook nog eens verliezen van I Wanna Be Your Lover (leuk maar, zó leuk???)

6-0

Dolphin natuurlijk ook meer dan prima maar I Wanne Be Your Lover swingt zo lekker

Draai dat maar lekker om: Dolphin is top 10 materiaal voor mij en I Wanna Be Your Lover is meer dan prima

En dan zo dik verliezen.... echt even schrikken... en zo te zien waren de verkeerde mensen online als ik zie dat ik niet de enige ben die er moeite mee heeft.

Nu is I Wanne Be Your Lover geen top 10 materiaal hier maar zeker wel top 25

En ja zo gaat het met Ko's, gaan altijd wel persoonlijke favo's eruit.

Absoluut waar maar met deze heb ik net even meer moeite

Uiteindelijk zien we de winnaar toch wel van verre aankomen (als je alleen al kijkt naar vorige KO's)

aERodynamIC schreef:
Absoluut waar maar met deze heb ik net even meer moeite

Uiteindelijk zien we de winnaar toch wel van verre aankomen (als je alleen al kijkt naar vorige KO's)

Eindelijk medestanders

Ik denk zelf een finale tussen Sign en When Doves Cry, maar laten maar niet over de finale beginnen want dat duurt nog wel even

Ik mis Crystal Ball en The Love We Make in de lijst.

Glam Slam, Play in the Sunshine of Raspberry Beret mogen ook ver komen van mij

0-6

22. Alphabet St Vs. Hot Thing

1-0

Weer zo'n moeilijke. Hot Thing vind ik ook fenomenaal, een van mijn favoriete nummers van Sign O The Times.

2-0 yeah yeah yeah yeah (maar Hot Thing is übergeil en van mijn favo album)

lennon schreef:
Mensen: ik schreef niet voor niks WELLICHT. Als t snobberig overkomt spijt me dat. Natuurlijk gaat t om smaak. .maar ik ben nou eenmaal van mening dat zijn hits slechts een presentatie van zijn albums is. Zoveel meer moois dan dat. En 1999 is echt leuk en heeft m op de kaart gezet, maar geniaal wil t niet noemen. Ook dat is persoonlijk.
plus dat mijn constatering hier dus klopt. Een aantal kent the question of u niet en oordeelt na 1 keer luisteren... I rest my case.

Het wordt er niet beter op je redenatie. Eigenlijk zeg je, dat je alleen maar mee kan doen, als je het hele oeuvre van Prince van voor naar achter uitgebreid kent. Laten we maar gaan stemmen. Ik had me voorgenomen om niet meer in dit soort discussies terecht te komen, heb ik het toch weer gedaan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:34 uur

geplaatst: vandaag om 18:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.