Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2014, 16:44 uur
WTF!!! Dolphin eruit????? Om te janken vind ik dat en dan ook nog eens verliezen van I Wanna Be Your Lover (leuk maar, zó leuk???)
6-0
6-0
0
geplaatst: 21 september 2014, 16:52 uur
aERodynamIC schreef:
WTF!!! Dolphin eruit????? Om te janken vind ik dat en dan ook nog eens verliezen van I Wanna Be Your Lover (leuk maar, zó leuk???)
6-0
6-0
Dolphin natuurlijk ook meer dan prima maar I Wanne Be Your Lover swingt zo lekker

0
geplaatst: 21 september 2014, 16:53 uur
Draai dat maar lekker om: Dolphin is top 10 materiaal voor mij en I Wanna Be Your Lover is meer dan prima 
En dan zo dik verliezen.... echt even schrikken... en zo te zien waren de verkeerde mensen online als ik zie dat ik niet de enige ben die er moeite mee heeft.

En dan zo dik verliezen.... echt even schrikken... en zo te zien waren de verkeerde mensen online als ik zie dat ik niet de enige ben die er moeite mee heeft.
0
geplaatst: 21 september 2014, 16:54 uur
Nu is I Wanne Be Your Lover geen top 10 materiaal hier maar zeker wel top 25 
En ja zo gaat het met Ko's, gaan altijd wel persoonlijke favo's eruit.

En ja zo gaat het met Ko's, gaan altijd wel persoonlijke favo's eruit.
0
geplaatst: 21 september 2014, 16:55 uur
Absoluut waar maar met deze heb ik net even meer moeite 
Uiteindelijk zien we de winnaar toch wel van verre aankomen (als je alleen al kijkt naar vorige KO's)

Uiteindelijk zien we de winnaar toch wel van verre aankomen (als je alleen al kijkt naar vorige KO's)

0
geplaatst: 21 september 2014, 16:57 uur
aERodynamIC schreef:

Eindelijk medestanders

0
geplaatst: 21 september 2014, 16:58 uur
Ik denk zelf een finale tussen Sign en When Doves Cry, maar laten maar niet over de finale beginnen want dat duurt nog wel even 

0
geplaatst: 21 september 2014, 17:11 uur
Ik mis Crystal Ball en The Love We Make in de lijst.
Glam Slam, Play in the Sunshine of Raspberry Beret mogen ook ver komen van mij
Glam Slam, Play in the Sunshine of Raspberry Beret mogen ook ver komen van mij

0
geplaatst: 21 september 2014, 17:17 uur
0-6
22. Alphabet St Vs. Hot Thing
1-0
Weer zo'n moeilijke. Hot Thing vind ik ook fenomenaal, een van mijn favoriete nummers van Sign O The Times.
22. Alphabet St Vs. Hot Thing
1-0
Weer zo'n moeilijke. Hot Thing vind ik ook fenomenaal, een van mijn favoriete nummers van Sign O The Times.
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:18 uur
2-0 yeah yeah yeah yeah (maar Hot Thing is übergeil en van mijn favo album)
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:29 uur
lennon schreef:
Mensen: ik schreef niet voor niks WELLICHT. Als t snobberig overkomt spijt me dat. Natuurlijk gaat t om smaak. .maar ik ben nou eenmaal van mening dat zijn hits slechts een presentatie van zijn albums is. Zoveel meer moois dan dat. En 1999 is echt leuk en heeft m op de kaart gezet, maar geniaal wil t niet noemen. Ook dat is persoonlijk.
plus dat mijn constatering hier dus klopt. Een aantal kent the question of u niet en oordeelt na 1 keer luisteren... I rest my case.
Mensen: ik schreef niet voor niks WELLICHT. Als t snobberig overkomt spijt me dat. Natuurlijk gaat t om smaak. .maar ik ben nou eenmaal van mening dat zijn hits slechts een presentatie van zijn albums is. Zoveel meer moois dan dat. En 1999 is echt leuk en heeft m op de kaart gezet, maar geniaal wil t niet noemen. Ook dat is persoonlijk.
plus dat mijn constatering hier dus klopt. Een aantal kent the question of u niet en oordeelt na 1 keer luisteren... I rest my case.
Het wordt er niet beter op je redenatie. Eigenlijk zeg je, dat je alleen maar mee kan doen, als je het hele oeuvre van Prince van voor naar achter uitgebreid kent. Laten we maar gaan stemmen. Ik had me voorgenomen om niet meer in dit soort discussies terecht te komen, heb ik het toch weer gedaan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.