MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
bonothecat schreef:

Het wordt er niet beter op je redenatie. Eigenlijk zeg je, dat je alleen maar mee kan doen, als je het hele oeuvre van Prince van voor naar achter uitgebreid kent. Laten we maar gaan stemmen. Ik had me voorgenomen om niet meer in dit soort discussies terecht te komen, heb ik het toch weer gedaan.

Dat is jouw interpretatie.. ik schrijf dat niet... Ik zeg alleen dat het jammer is dat nummers al Dolphin en the question of u eruit vliegen omdat deze nou eenmaal bij veel mensen niet bekend zijn. Dat is een feit, en een constatering. Zit niks snobberigs, negatiefs of iets anders achter. Niks aan de hand.

aERodynamIC schreef:
2-0 yeah yeah yeah yeah (maar Hot Thing is übergeil en van mijn favo album)

Waarom stem je dan op Alphabet st?

De yeah yeah yeah yeah niet begrepen?

zaaf
5-2 lovesexy is heilig

aERodynamIC schreef:
De yeah yeah yeah yeah niet begrepen?

Blijkbaar niet

SOTT is met Lovesexy en Purple Rain een 3-eenheid voor mij. Dat SOTT op 1 staat in mijn top 10 is vanwege het feit dat ik daar net meer nostalgische waarde aan hecht door die weergaloze tour maar er is voor mij verder geen enkel verschil

23. Laydown Vs. Starfish and Coffee

0-1

zaaf
hahaha, wat zou eric stemmen?

0-4

24. Under the Cherry Moon Vs. Come

0-1

Parade is 5* (dus Under the Cherry Moon is zalig) maar Come heb ik herontdekt......

1-1 Jammer van Hot Thing maar de tegenstander is ook erg sterk.

zaaf
2-1

aERodynamIC schreef:
Ik mis Crystal Ball en The Love We Make in de lijst.

Glam Slam, Play in the Sunshine of Raspberry Beret mogen ook ver komen van mij

Die moet ik dan vergeten zijn sorry.

Het ouvre is ook zo groot.

laxus11 schreef:
Die moet ik dan vergeten zijn sorry.

Toch wel grote favorieten onder de liefhebbers denk ik en er staan wat nummers in de lijst die voor niemand heel veel waard zijn (fans en niet-fans)

Het ouvre is ook zo groot.

Is helemaal waar

Ja ik heb geprobeerd de nummers met de meeste voorkeursstemmen te gebruiken en wat b-kantjes, dan kan ik natuurlijk wel 2-3 nummers zijn vergeten.

zaaf
Ik vind, sprak hij zalvend, dat je het geweldig hebt gedaan Lex. 't Is nogal een klus.

Dat is waar maar ben wel wat gewend met ko's

zaaf
Niet meteen op je borst trommelen...

zaaf schreef:
Niet meteen op je borst trommelen...

zaaf schreef:
Ik vind, sprak hij zalvend, dat je het geweldig hebt gedaan Lex. 't Is nogal een klus.

Co-sign

laxus11 schreef:
Ja ik heb geprobeerd de nummers met de meeste voorkeursstemmen te gebruiken en wat b-kantjes, dan kan ik natuurlijk wel 2-3 nummers zijn vergeten.

Het is je vergeven

4-1

Weg met die slow chat

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:21 uur

geplaatst: vandaag om 20:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.