Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:34 uur
bonothecat schreef:
Het wordt er niet beter op je redenatie. Eigenlijk zeg je, dat je alleen maar mee kan doen, als je het hele oeuvre van Prince van voor naar achter uitgebreid kent. Laten we maar gaan stemmen. Ik had me voorgenomen om niet meer in dit soort discussies terecht te komen, heb ik het toch weer gedaan.
Het wordt er niet beter op je redenatie. Eigenlijk zeg je, dat je alleen maar mee kan doen, als je het hele oeuvre van Prince van voor naar achter uitgebreid kent. Laten we maar gaan stemmen. Ik had me voorgenomen om niet meer in dit soort discussies terecht te komen, heb ik het toch weer gedaan.
Dat is jouw interpretatie.. ik schrijf dat niet... Ik zeg alleen dat het jammer is dat nummers al Dolphin en the question of u eruit vliegen omdat deze nou eenmaal bij veel mensen niet bekend zijn. Dat is een feit, en een constatering. Zit niks snobberigs, negatiefs of iets anders achter. Niks aan de hand.
aERodynamIC schreef:
2-0 yeah yeah yeah yeah (maar Hot Thing is übergeil en van mijn favo album)
2-0 yeah yeah yeah yeah (maar Hot Thing is übergeil en van mijn favo album)
Waarom stem je dan op Alphabet st?
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:43 uur
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:48 uur
SOTT is met Lovesexy en Purple Rain een 3-eenheid voor mij. Dat SOTT op 1 staat in mijn top 10 is vanwege het feit dat ik daar net meer nostalgische waarde aan hecht door die weergaloze tour maar er is voor mij verder geen enkel verschil 

0
geplaatst: 21 september 2014, 17:56 uur
24. Under the Cherry Moon Vs. Come
0-1
Parade is 5* (dus Under the Cherry Moon is zalig) maar Come heb ik herontdekt......
0-1
Parade is 5* (dus Under the Cherry Moon is zalig) maar Come heb ik herontdekt......
0
geplaatst: 21 september 2014, 17:59 uur
1-1 Jammer van Hot Thing maar de tegenstander is ook erg sterk.
0
geplaatst: 21 september 2014, 18:01 uur
aERodynamIC schreef:
Ik mis Crystal Ball en The Love We Make in de lijst.
Glam Slam, Play in the Sunshine of Raspberry Beret mogen ook ver komen van mij
Ik mis Crystal Ball en The Love We Make in de lijst.
Glam Slam, Play in the Sunshine of Raspberry Beret mogen ook ver komen van mij
Die moet ik dan vergeten zijn sorry.

Het ouvre is ook zo groot.
0
geplaatst: 21 september 2014, 18:05 uur
Toch wel grote favorieten onder de liefhebbers denk ik en er staan wat nummers in de lijst die voor niemand heel veel waard zijn (fans en niet-fans)
Het ouvre is ook zo groot.
Is helemaal waar

0
geplaatst: 21 september 2014, 18:07 uur
Ja ik heb geprobeerd de nummers met de meeste voorkeursstemmen te gebruiken en wat b-kantjes, dan kan ik natuurlijk wel 2-3 nummers zijn vergeten.
0
zaaf
geplaatst: 21 september 2014, 18:10 uur
Ik vind, sprak hij zalvend, dat je het geweldig hebt gedaan Lex. 't Is nogal een klus.
0
geplaatst: 21 september 2014, 18:16 uur
zaaf schreef:
Ik vind, sprak hij zalvend, dat je het geweldig hebt gedaan Lex. 't Is nogal een klus.
Co-sign
0
geplaatst: 21 september 2014, 18:21 uur
laxus11 schreef:
Ja ik heb geprobeerd de nummers met de meeste voorkeursstemmen te gebruiken en wat b-kantjes, dan kan ik natuurlijk wel 2-3 nummers zijn vergeten.
Het is je vergeven

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.