MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
Nog wel even 7-6 stemmen principal2000

Aquila
2. Dirty Mind Vs. I Would Die 4 You

Aquila
0-1

2-1

I would die , is ook zo mooi.
Battle 10 is ook verschrikkelijk.

principal2000 schreef:
Ik vraag me af hoe ronde 2 eruit had gezien wanneer de "vaste" deelnemers bij iedere battle hadden gestemd en de nummers dus een hogere score moesten hebben om door te gaan.
Ik neem aan dat hier allemaal Prince liefhebbers stemmen, maar de voorkeuren liggen net zover uit elkaar als de verschillende stijlen die de geniale dwerg beheerst.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik mezelf niet beschouw als Prince-liefhebber en toch (af en toe) meestem. Ik vind hem vooral een heel erg interessante en intrigerende artiest, die werkelijk fantastische muziek gemaakt heeft, maar ook vreselijke of oninteressante dingen gemaakt heeft. Deze KO is voor mij juist weer een reden om me te verdiepen in zijn muziek. Ik heb al meerdere nummers op moeten zoeken die ik niet kende. En ben al wat mooie nieuwe nummers tegengekomen. Trouwens stem ik nooit op nummers die ik net leer kennen, omdat ik bij Prince ook vind dat de nummers 'groeitijd' nodig hebben. Ach en als alleen de 'liefhebbers' zouden stemmen, zou het toch ook alleen maar een voorspelbare KO worden, toch?

2-4 tough one

Voor mij is battle 16 de moeilijkste van deze ronde

Poeha schreef:

Voor mij is battle 16 de moeilijkste van deze ronde

Ja, die is ook verschrikkelijk.

3. Delirious Vs. Pop Life

0-1

3-8
For the record

1-1

Dan kies ik toch voor het meer uitbundigere nummer. Daar gaat mijn voorkeur over de gehele linie, binnen zijn oeuvre, naar uit.

4. When You Were Mine Vs. Strange Relationship

0-0

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:16 uur

geplaatst: vandaag om 21:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.