MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

En toen ineens, was het urenlang stil....

Logisch, iedereen is bezig met het beluisteren van de nieuwe albums

Ik ken niet alle nummers en albums van Prince. Strange Relationship zegt me zo niets. En hoewel ik When You Were Mine goed vind, ga ik niet stemmen om de hiervoor genoemde reden.

Aquila
Ik ken When You Were Mine te slecht. Ik heb de eerste drie albums niet, al staat dit nummer wel op de Hits/B-sides 3CD die in de auto ligt.

Ik heb net als iemand eerder schrijft niet zo de behoefte te stemmen als ik de nummers niet door-en-door ken, tenzij de tegenstander zo goed is dat die in Mijn Top 10 of 20 zou staan. Dan weet ik vrijwel zeker dat een of twee luisterbeurten genoeg zijn. Dat geldt voor Strange Relationship niet, dus ik onthou me van stemming. Voor het volgende duel zit ik echter al uren klaar.... F5

Poeha schreef:
Ik ken niet alle nummers en albums van Prince. Strange Relationship zegt me zo niets.

Strange Relationship staat op zijn allerbeste plaat: Sign 'O' The Times. Nummer 1 in mijn top 10.

In 1984 pas echt overtuigd van zijn kwaliteiten om vervolgens al zijn eerder uitgebrachte repertoire aan te schaffen. Zo ook Dirty Mind (1980)

8-4

5. Housequake Vs. The Cross

0-1

0-2 Alweer erg lastig

2-2 (niet te doen)

Wacht eens even, ik stem ook op Housequake (heb je je stem aangepast, laxus?)

Stand is dus 3-1 volgens mij.

Oeps ja ik zag dat sheep ook de battle had neergezet maar mijn stem gaat naar The Cross

Stand is dus 3-3 nu

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:25 uur

geplaatst: vandaag om 19:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.