Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 27 september 2014, 15:27 uur
Logisch, iedereen is bezig met het beluisteren van de nieuwe albums 

0
geplaatst: 27 september 2014, 15:32 uur
Ik ken niet alle nummers en albums van Prince. Strange Relationship zegt me zo niets. En hoewel ik When You Were Mine goed vind, ga ik niet stemmen om de hiervoor genoemde reden.
0
Aquila
geplaatst: 27 september 2014, 15:33 uur
Ik ken When You Were Mine te slecht. Ik heb de eerste drie albums niet, al staat dit nummer wel op de Hits/B-sides 3CD die in de auto ligt.
Ik heb net als iemand eerder schrijft niet zo de behoefte te stemmen als ik de nummers niet door-en-door ken, tenzij de tegenstander zo goed is dat die in Mijn Top 10 of 20 zou staan. Dan weet ik vrijwel zeker dat een of twee luisterbeurten genoeg zijn. Dat geldt voor Strange Relationship niet, dus ik onthou me van stemming. Voor het volgende duel zit ik echter al uren klaar.... F5
Ik heb net als iemand eerder schrijft niet zo de behoefte te stemmen als ik de nummers niet door-en-door ken, tenzij de tegenstander zo goed is dat die in Mijn Top 10 of 20 zou staan. Dan weet ik vrijwel zeker dat een of twee luisterbeurten genoeg zijn. Dat geldt voor Strange Relationship niet, dus ik onthou me van stemming. Voor het volgende duel zit ik echter al uren klaar.... F5
0
geplaatst: 27 september 2014, 16:03 uur
Poeha schreef:
Ik ken niet alle nummers en albums van Prince. Strange Relationship zegt me zo niets.
Ik ken niet alle nummers en albums van Prince. Strange Relationship zegt me zo niets.
Strange Relationship staat op zijn allerbeste plaat: Sign 'O' The Times. Nummer 1 in mijn top 10.

0
geplaatst: 27 september 2014, 16:25 uur
In 1984 pas echt overtuigd van zijn kwaliteiten om vervolgens al zijn eerder uitgebrachte repertoire aan te schaffen. Zo ook Dirty Mind (1980)
8-4
5. Housequake Vs. The Cross
0-1
8-4
5. Housequake Vs. The Cross
0-1
0
geplaatst: 27 september 2014, 16:37 uur
Wacht eens even, ik stem ook op Housequake (heb je je stem aangepast, laxus?)
Stand is dus 3-1 volgens mij.
Stand is dus 3-1 volgens mij.
0
geplaatst: 27 september 2014, 16:38 uur
Oeps ja ik zag dat sheep ook de battle had neergezet maar mijn stem gaat naar The Cross
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.