Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 16:41 uur
10-5
Dat When Doves Cry de winnaar gaat worden wisten we allemaal wel vanaf de eerste seconde (gezien voorgaande spelletjes)
Dat When Doves Cry de winnaar gaat worden wisten we allemaal wel vanaf de eerste seconde (gezien voorgaande spelletjes)

0
geplaatst: 1 oktober 2014, 17:23 uur
aERodynamIC schreef:
Je vergeet die onvoorstelbare waanzinnige niet te geloven zo goede gitaarsolo van Purple Rain...

0
geplaatst: 1 oktober 2014, 18:24 uur
Ok Sign pakt het brons maar nu gaat het om het goud.
De finale van de Prince ko
Tot de 14 en 2 verschil
When Doves Cry Vs. Purple Rain
1-0 Die 1ste had ik zeker verwacht, Purple Rain had ik niet gedacht dat ie de finale zal halen
Maar ik vind het een top finale met 2 sterke nummers
De finale van de Prince ko

Tot de 14 en 2 verschil
When Doves Cry Vs. Purple Rain
1-0 Die 1ste had ik zeker verwacht, Purple Rain had ik niet gedacht dat ie de finale zal halen
Maar ik vind het een top finale met 2 sterke nummers

0
geplaatst: 1 oktober 2014, 18:26 uur
2-0
When Doves Cry is mijn absolute Prince-favoriet, maar Purple Rain mag ook winnen.
Dit was in ieder geval weer een leuke KO. Thanks laxus!
When Doves Cry is mijn absolute Prince-favoriet, maar Purple Rain mag ook winnen.
Dit was in ieder geval weer een leuke KO. Thanks laxus!

0
geplaatst: 1 oktober 2014, 19:00 uur
west schreef:
Je vergeet die onvoorstelbare waanzinnige niet te geloven zo goede gitaarsolo van Purple Rain...
(quote)
When Doves Cry heeft al eerdere KO's gewonnen dus je zag het al van ver aankomen

Dat Purple Rain in de finale staat verbaast me dan weer wel daar het onder fans geen favoriet nummer is (van mij overigens wel dus het mag van mij ook best winnen).
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 19:01 uur
Lang geleden dat we het nog zo eens waren met elkaar in deze KO!
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 19:01 uur
8-1
Zeer fijne herinneringen aan Purple Rain! (de beste slow ever
)
Zeer fijne herinneringen aan Purple Rain! (de beste slow ever
)
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 19:03 uur
When Doves Cry was anders ook een grote hit (in de VS zelfs nummer 1 i.t.t. Purple Rain) 

0
geplaatst: 1 oktober 2014, 20:20 uur
10-3
Ik kan niet kiezen, want beide nummers zijn geniaal. When doves cry was voor mij de allereerste kennismaking met Prince, en ik vond t fantastisch. Logischerwijs zou ik daarvoor moeten kiezen, maar Purple Rain blies me gewoon weg! Toen moest en zou ik dat album hebben! De rest is geschiedenis... en daarom, alleen al voor de eer, een stem voor het geniale Purple Rain
Ik kan niet kiezen, want beide nummers zijn geniaal. When doves cry was voor mij de allereerste kennismaking met Prince, en ik vond t fantastisch. Logischerwijs zou ik daarvoor moeten kiezen, maar Purple Rain blies me gewoon weg! Toen moest en zou ik dat album hebben! De rest is geschiedenis... en daarom, alleen al voor de eer, een stem voor het geniale Purple Rain
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 20:32 uur
11-3
Beide geniaal, echte top songs.
Doves gekozen voor al die mooie zangpartijen, wat een lied.
Beide geniaal, echte top songs.
Doves gekozen voor al die mooie zangpartijen, wat een lied.
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 20:33 uur
lennon schreef:
Bijna helemaal herkenbaar op het feit dat 1999 mijn eerste kennismaking was (en ik vond dat toen een vreselijk nummer, daarbij had ik bij When Doves Cry nog niet in de gaten dat het dezelfde zanger was als van 1999).
Het was Purple Rain die me op 14-jarige leeftijd fan maakte, en hoe......
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 20:38 uur
12-5
Ik vergeet nooit meer de finale van de film in de bioscoop met de titelsong Purple Rain. Vanaf dat moment was ik echt fan van die grote kleine man.
Ik vergeet nooit meer de finale van de film in de bioscoop met de titelsong Purple Rain. Vanaf dat moment was ik echt fan van die grote kleine man.
0
geplaatst: 1 oktober 2014, 20:41 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.