MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
10-5

Dat When Doves Cry de winnaar gaat worden wisten we allemaal wel vanaf de eerste seconde (gezien voorgaande spelletjes)

11-6

aERodynamIC schreef:
Dat When Doves Cry de winnaar gaat worden wisten we allemaal wel vanaf de eerste seconde (gezien voorgaande spelletjes)

Je vergeet die onvoorstelbare waanzinnige niet te geloven zo goede gitaarsolo van Purple Rain...

Ok Sign pakt het brons maar nu gaat het om het goud.

De finale van de Prince ko

Tot de 14 en 2 verschil

When Doves Cry Vs. Purple Rain

1-0 Die 1ste had ik zeker verwacht, Purple Rain had ik niet gedacht dat ie de finale zal halen

Maar ik vind het een top finale met 2 sterke nummers

2-0

When Doves Cry is mijn absolute Prince-favoriet, maar Purple Rain mag ook winnen.

Dit was in ieder geval weer een leuke KO. Thanks laxus!

Cured
3-0

5-0
Dit wordt een glansrijke overwinning voor When Doves Cry

6-0 Het lijkt er wel op ja.

Aquila
7-0

west schreef:
(quote)

Je vergeet die onvoorstelbare waanzinnige niet te geloven zo goede gitaarsolo van Purple Rain...

When Doves Cry heeft al eerdere KO's gewonnen dus je zag het al van ver aankomen

Dat Purple Rain in de finale staat verbaast me dan weer wel daar het onder fans geen favoriet nummer is (van mij overigens wel dus het mag van mij ook best winnen).

Lang geleden dat we het nog zo eens waren met elkaar in deze KO!

8-1

Zeer fijne herinneringen aan Purple Rain! (de beste slow ever )

Puntje voor de underdog (de pech van de grote hit..?!)

8-2

Net of When Doves Cry geen grote hit was

When Doves Cry was anders ook een grote hit (in de VS zelfs nummer 1 i.t.t. Purple Rain)

10-3

Ik kan niet kiezen, want beide nummers zijn geniaal. When doves cry was voor mij de allereerste kennismaking met Prince, en ik vond t fantastisch. Logischerwijs zou ik daarvoor moeten kiezen, maar Purple Rain blies me gewoon weg! Toen moest en zou ik dat album hebben! De rest is geschiedenis... en daarom, alleen al voor de eer, een stem voor het geniale Purple Rain

11-3
Beide geniaal, echte top songs.
Doves gekozen voor al die mooie zangpartijen, wat een lied.

lennon schreef:

Ik kan niet kiezen, want beide nummers zijn geniaal. When doves cry was voor mij de allereerste kennismaking met Prince, en ik vond t fantastisch. Logischerwijs zou ik daarvoor moeten kiezen, maar Purple Rain blies me gewoon weg! Toen moest en zou ik dat album hebben! De rest is geschiedenis... en daarom, alleen al voor de eer, een stem voor het geniale Purple Rain

Bijna helemaal herkenbaar op het feit dat 1999 mijn eerste kennismaking was (en ik vond dat toen een vreselijk nummer, daarbij had ik bij When Doves Cry nog niet in de gaten dat het dezelfde zanger was als van 1999).
Het was Purple Rain die me op 14-jarige leeftijd fan maakte, en hoe......

12-3 When Doves Cry en ik was definitief om

12-5

Ik vergeet nooit meer de finale van de film in de bioscoop met de titelsong Purple Rain. Vanaf dat moment was ik echt fan van die grote kleine man.

ArthurDZ schreef:
Lang geleden dat we het nog zo eens waren met elkaar in deze KO!

Nee toch niet...

zaaf
14-5 BAM!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:05 uur

geplaatst: vandaag om 03:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.