Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses
zoeken in:
0
geplaatst: 6 oktober 2014, 13:50 uur
Ik vond het gerechtvaardigd om ook een tweetal song van ChameleonsVox te selecteren.
0
geplaatst: 6 oktober 2014, 14:03 uur
Arno schreef:
Ik vond het gerechtvaardigd om ook een tweetal song van ChameleonsVox te selecteren.
Ik vind het prima hoor maar krijgen van mij geen punt.
Eens kijken of de rest van The Chameleons leden hier ook zo over denkt.
Die smijten al geruime tijd met modder naar elkaar op social media. Stelen/slopen elkaars drumstel en zo nog meer ongein. Echt te triest voor woorden. Ik volg dit al een tijd en vind het moeilijk om partij te kiezen. Temeer omdat ik Mark Burgess in het verleden regelmatig persoonlijk gesproken heb en zelfs schriftelijk een tijd lang contact had. Dave Fielding en John Lever walgen dat Mark als coverband met Chameleons Vox rondtoert en alle credits claimt, merchandise verkoopt en beschuldigen hem van een gebrek aan muzikaal talent. Mark bestempelt vervolgens beide als een stel verslaafden (drank/drugs) waar niet mee te werken valt. Kan hier nog wel verder over uitweiden maar daar zit vast niet iedereen op te wachten. Mij doet het overigens wel pijn.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 6 oktober 2014, 17:35 uur
24. One Flesh vs. Mad Jack
0-1 mijn favoriet op Strange times
0-1 mijn favoriet op Strange times
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.