MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:
22. I'll Remember vs. Second Skin

Cured
0-2

DjFrankie (moderator)
0-3

0-4

23. Anyone Alive? vs. Heaven

1-0
Heaven is geen Chameleons nummer

Ik vond het gerechtvaardigd om ook een tweetal song van ChameleonsVox te selecteren.

Arno schreef:
Ik vond het gerechtvaardigd om ook een tweetal song van ChameleonsVox te selecteren.

Ik vind het prima hoor maar krijgen van mij geen punt.
Eens kijken of de rest van The Chameleons leden hier ook zo over denkt.
Die smijten al geruime tijd met modder naar elkaar op social media. Stelen/slopen elkaars drumstel en zo nog meer ongein. Echt te triest voor woorden. Ik volg dit al een tijd en vind het moeilijk om partij te kiezen. Temeer omdat ik Mark Burgess in het verleden regelmatig persoonlijk gesproken heb en zelfs schriftelijk een tijd lang contact had. Dave Fielding en John Lever walgen dat Mark als coverband met Chameleons Vox rondtoert en alle credits claimt, merchandise verkoopt en beschuldigen hem van een gebrek aan muzikaal talent. Mark bestempelt vervolgens beide als een stel verslaafden (drank/drugs) waar niet mee te werken valt. Kan hier nog wel verder over uitweiden maar daar zit vast niet iedereen op te wachten. Mij doet het overigens wel pijn.

Cured
2-0

DjFrankie (moderator)
4-0

DjFrankie (moderator)
24. One Flesh vs. Mad Jack

0-1 mijn favoriet op Strange times

25. Sycophants vs. Inside Out

DjFrankie (moderator)
0-2

26. Road to San Remo vs. Up the Down Escalator

27. Looking Inwardly vs. The Healer

1-0

Pfff, traag als dikke stront deze k.o.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:57 uur

geplaatst: vandaag om 14:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.