MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Artiesten KO's #3: Guns N' Roses

zoeken in:

2-5

Placebo is op haar best in de korte felle beuknummertjes, zelfs als ze instrumentaal zijn.

2-6

4. Infra-Red vs. Passive Aggressive

0-1

Cured
5-1

Even herbeluisteren hoor. Hopelijk ben ik nog op tijd, want de vaart zit er ineens goed in.
Volgende ronde toch maar tot de 7 denk ik

5. Taste in Men vs. Slave to the Wage

0-1

stoepkrijt schreef:
Even herbeluisteren hoor. Hopelijk ben ik nog op tijd, want de vaart zit er ineens goed in.
Volgende ronde toch maar tot de 7 denk ik

Sorry, ik ben je voor. Nou had ik op je kunnen wachten maar veel zou het niet uitgemaakt hebben.

Sinds ik ooit een keer een youtubefilmpje met Duitse ondertitels heb gezien denk ik iedere keer dat ik Brian Molko 'it's in your reach' zingt maar één ding: Es ist in deiner Reichweite. Ik krijg het verdorie niet meer uit mijn hoofd

Enfin, mijn stem was nipt naar Passive Aggressive gegaan, maar ik ben blij dat Infra-Red het zo ver schopt in dit spel. Laatste 16!
Arrie schreef:
Sorry, ik ben je voor. Nou had ik op je kunnen wachten maar veel zou het niet uitgemaakt hebben.
Geeft niks hoor.

Met de singles van BMM heb ik niet zoveel. Alleen Black-Eyed vind ik erg goed.

2-3

Passive Aggressive vliegt er wel heel gemakkelijk uit

3-3

4-3

nipt...

DjFrankie (moderator)
4-6

DjFrankie (moderator)
6. My Sweet Prince vs. Nancy Boy

1-0

Twee gelijkwaardige nummers. Vandaag kies ik voor de underdog.

5-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:21 uur

geplaatst: vandaag om 15:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.