MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2013 [De Top 2000 van MusicMeter] #2

zoeken in:
Kan de volgende mijn punten meenemen?

Tom Waits 4
The Who 3
Kate Bush 2
Velvet Underground 1

Dank!

Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)

Ronde 8 - Ladder 4: (+ punten Fathead)

112 The Cure - A Forest +3
103 Kate Bush - Wuthering Heights (+2)
98 The Velvet Underground - Venus In Furs +1 (+1)
86 Tom Waits - Martha +2 (+4)
78 Sinéad O'Connor - Troy
74 The Who - Baba O'Riley (+3)
70 New Order - Blue Monday
69 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon +4

Deadline: 17.00 uur

Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)

Ronde 8 - Ladder 4:

114 The Cure - A Forest 2
103 Kate Bush - Wuthering Heights
98 The Velvet Underground - Venus In Furs 1
89 Tom Waits - Martha 3
74 The Who - Baba O'Riley
74 New Order - Blue Monday 4
69 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon

Ronde 8 - Ladder 4:

118 The Cure - A Forest 4
100 The Velvet Underground - Venus In Furs 1 (correctie +1 7744leon)
91 Tom Waits - Martha 2
74 The Who - Baba O'Riley
74 New Order - Blue Monday
72 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon 3

Nu lijkt het wel duidelijk wie er 4e wordt al hoop ik nog dat The Who 5e word en evt een herkansing

Ging het The Who en co. deze middag nog voor de wind, zo staan de drie beste nummer plots weer onderin.

Casartelli (moderator)
Tom Waits in de finale

Nouja, ik doe sowieso mee aan de finale (want doe het hele jaar al mee), maar het lijkt zelfs een nog armoediger gebeuren te worden dan het 'rampjaar' 2009.

Cured
Ik weet nog niet precies wat er wel en niet in zit, maar ik heb al 4 gegadigden voor de onderste 4 plekken; die zijn alvast ingevuld.

Ronde 8 - Ladder 4:

120 The Cure - A Forest +2
100 The Velvet Underground - Venus In Furs
91 Tom Waits - Martha
79 Sinéad O'Connor - Troy +1
77 The Who - Baba O'Riley +3
76 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon +4
74 New Order - Blue Monday

Casartelli schreef:
Tom Waits in de finale

Nouja, ik doe sowieso mee aan de finale (want doe het hele jaar al mee), maar het lijkt zelfs een nog armoediger gebeuren te worden dan het 'rampjaar' 2009.
Ik heb die gedachte ook gehad om de finale uit protest te laten lopen. Wat een ellende tot nu toe.

Ik heb verder niet veel met Tom Waits maar Martha vind ik prachtig

Als Wuthering Heights naar de finale mag dan mag Martha dat toch zonder enige discussie..

Ronde 8 - Ladder 4:

122 The Cure - A Forest +2
101 The Velvet Underground - Venus In Furs +1
95 Tom Waits - Martha +4
79 Sinéad O'Connor - Troy
77 New Order - Blue Monday +3
77 The Who - Baba O'Riley
76 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon

Onweerwolf
laxus11 schreef:
Ik heb verder niet veel met Tom Waits maar Martha vind ik prachtig

+1 Als moest ik wel hard twijfelen of Martha die ene punt van me ging krijgen of niet.

Ronde 8 - Ladder 4:

122 The Cure - A Forest
105 Kate Bush - Wuthering Heights +2
101 The Velvet Underground - Venus In Furs
99 Tom Waits - Martha +4
82 Sinéad O'Connor - Troy +3
78 The Who - Baba O'Riley +1
77 New Order - Blue Monday
76 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon

Na het zien van al die negatieve commentaren en smileys bij sommige mensen hier: ben ik dan de enige die elk overgebleven nummer nog op zijn minst van een ok niveau vind?

Ronde 8 - Ladder 4: Jammer van Echo & The Bunnymen. Moet bij dat nummer altijd denken aan een van mijn favoriete films Donnie Darko. Gelukkig gaat het nummer over een van mijn favoriete boeken wel naar de finale

124 The Cure - A Forest +2
109 Kate Bush - Wuthering Heights +4
99 Tom Waits - Martha
82 Sinéad O'Connor - Troy
79 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon +3
78 The Who - Baba O'Riley
78 New Order - Blue Monday +1

Voorlopig ben ik niet ontevreden over de finalisten, er zijn altijd nummers die je liever in de finale zou zien dan andere nummers maar tot nu toe nog geen enkel nummer in de finale wat ik niet goed vind (OMD vind ik de minste tot nu toe maar nog steeds goed), gelukkig hebben Child in Time en Golden Brown het niet gehaald - vond ik als enige 2 tot nu toe echt niet finalewaardig, maar de rest vd afvallers vind ik ook bijna allemaal goede nummers. Bij de herkansers tot nu toe heb ik alleen wat minder met Riders on the Storm (dit itt de rest vh Doors oeuvre wat ik bijna allemaal geweldig vind). Enige jammere vind ik de overkill aan Radiohead / Smiths nummers die er gaat komen,

El Ninjo schreef:
Enige jammere vind ik de overkill aan Radiohead / Smiths nummers die er gaat komen,

Blijkbaar eigen aan allertijdenlijstjes. Bij de top 2000 van Radio 2 zit de top vol met Pink Floyd en Dire Straits, hier hebben we Radiohead en The Smiths. Hopelijk resulteert dit hier niet in antistemmen tegenover Street Spirit en There Is A Light That Never Goes Out. Dat zou ik dan weer nog jammerder vinden.

ArthurDZ schreef:
Na het zien van al die negatieve commentaren en smileys bij sommige mensen hier: ben ik dan de enige die elk overgebleven nummer nog op zijn minst van een ok niveau vind?

Eens! Ik heb niks met New Order of Troy, maar ik zou meer dan verheugd zijn als dat op het werk langs zou komen. Kwestie van waar het uitgangspunt ligt.

Ronde 8 - Ladder 4: Daar gaan mijn nummers 3 en 4 van vorig jaar...

126 The Cure - A Forest +2
109 Kate Bush - Wuthering Heights
99 Tom Waits - Martha
86 Sinéad O'Connor - Troy +4
81 New Order - Blue Monday +3
80 Echo & The Bunnymen - The Killing Moon +1
78 The Who - Baba O'Riley

Zou er nog iemand in de laatste 10 minuten Martha over Venus heen weten te tillen?

Met dit stempercentage gaat Martha ook gegarandeerd rechtstreeks naar de finale ..maar goed, wie weet welke stormloop we weer in de laatste 5 minuten krigen en wat er dan nog gebeurd.

El Ninjo schreef:
Met dit stempercentage gaat Martha ook gegarandeerd rechtstreeks naar de finale

El Ninjo schreef:
Pfff, moet dat nou?

El Ninjo schreef:

x2

Ladder is prima zo, Troy hopelijk in de herkansing en de 2 (veruit) minste nummers onderaan

Martha na 5 jaar weer terug in de finale.

Ik zou nog niet te hard juichen....2 of 3 stemmers in de laatste minuten en de wereld ziet er weer heel anders uit.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:43 uur

geplaatst: vandaag om 06:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.