Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2015, 12:02 uur
1. Twenty Years*
Ben blij dat Twenty Years de finale heeft gehaald. Schitterend nummer waardoor ik Placebo ben gaan waarderen en sindsdien al hun albums heb gekocht. Het herkenbare stemgeluid van Brian Molko past uitstekend bij Twenty Years.
2. Follow The Cops Back Home*
3. The Bitter End
4. Loud Like Love*
5. Without You I’m Nothing
6. Pure Morning
7. Special K
8. Special Needs
9. Nancy Boy
10. Meds
Ben blij dat Twenty Years de finale heeft gehaald. Schitterend nummer waardoor ik Placebo ben gaan waarderen en sindsdien al hun albums heb gekocht. Het herkenbare stemgeluid van Brian Molko past uitstekend bij Twenty Years.
2. Follow The Cops Back Home*
3. The Bitter End
4. Loud Like Love*
6. Pure Morning
7. Special K
8. Special Needs
9. Nancy Boy
10. Meds
0
Telamon
geplaatst: 30 juli 2015, 14:24 uur
Tien fantastische nummers zonder een uitschieter. Alle mogen op 1, vandaag is het Special K:
01. Special K
02. Black-Eyed
03. Pure Morning
04. Nancy Boy
05. Every You Every Me
06. Special Needs
07. The Bitter End
08. Song to Say Goodbye
09. You Don’t Care About Us
10. Taste in Men
01. Special K
02. Black-Eyed
03. Pure Morning
04. Nancy Boy
05. Every You Every Me
06. Special Needs
07. The Bitter End
08. Song to Say Goodbye
09. You Don’t Care About Us
10. Taste in Men
0
geplaatst: 30 juli 2015, 14:31 uur
1. Twenty Years*
2. Meds
3. Every You Every Me
4. Infra-Red
5. Song to Say Goodbye
6. The Bitter End
7. Without You I'm Nothing
8. Black-Eyed
9. Allergic (To The Thoughts of Mother Earth)*
10. Follow The Cops Back Home*
11. Nancy Boy
12. You Don't Care About Us
13. Special K
14. Loud Like Love
15. This Picture
16. English Summer Rain
17. Pure Morning
18. Special Needs
19. Taste In Men
20. Burger Queen
2006-2007 via De Afrekening Meds gehoord en daardoor Placebo in het vizier gekregen. Daaropvolgende singles (Infra-Red en Song To Say Goodbye) vielen ook in de smaak en vervolgens heb ik dan ook de verzamel-cd 'Once More With The Feeling' ontleent uit de bibliotheek om wat verder in het oeuvre van Placebo te duiken. Daar stond ook het bonusnummer Twenty Years op, een nummer dat ik direct vrij fantastisch vond en jammer genoeg bij de vorige Greatest Hits van Placebo geëlimineerd werd. Deze keer kon het zich gelukkig wel handhaven om zo mijn lijstje aan te voeren.
Ik moet zeggen dat ik vooral de albums Meds en Battle For The Sun (de albums waar ik met opgegroeid ben) erg goed vind. Des te spijtiger ook dat er niets van Battle For The Sun overbleef voor de finale. De albums daarvoor hebben enkele uitschieters naar boven toe, maar blijven voor de rest op een inwisselbaar, gemiddeld (zeker niet slecht) niveau steken.
2. Meds
3. Every You Every Me
4. Infra-Red
5. Song to Say Goodbye
6. The Bitter End
7. Without You I'm Nothing
8. Black-Eyed
9. Allergic (To The Thoughts of Mother Earth)*
10. Follow The Cops Back Home*
11. Nancy Boy
12. You Don't Care About Us
13. Special K
14. Loud Like Love
15. This Picture
16. English Summer Rain
17. Pure Morning
18. Special Needs
19. Taste In Men
20. Burger Queen
2006-2007 via De Afrekening Meds gehoord en daardoor Placebo in het vizier gekregen. Daaropvolgende singles (Infra-Red en Song To Say Goodbye) vielen ook in de smaak en vervolgens heb ik dan ook de verzamel-cd 'Once More With The Feeling' ontleent uit de bibliotheek om wat verder in het oeuvre van Placebo te duiken. Daar stond ook het bonusnummer Twenty Years op, een nummer dat ik direct vrij fantastisch vond en jammer genoeg bij de vorige Greatest Hits van Placebo geëlimineerd werd. Deze keer kon het zich gelukkig wel handhaven om zo mijn lijstje aan te voeren.
Ik moet zeggen dat ik vooral de albums Meds en Battle For The Sun (de albums waar ik met opgegroeid ben) erg goed vind. Des te spijtiger ook dat er niets van Battle For The Sun overbleef voor de finale. De albums daarvoor hebben enkele uitschieters naar boven toe, maar blijven voor de rest op een inwisselbaar, gemiddeld (zeker niet slecht) niveau steken.
0
geplaatst: 30 juli 2015, 16:53 uur
1. Pure Morning
2. Without You I'm Nothing
3. Nancy Boy
4. Allergic (To The Thoughts of Mother Earth)*
5. Special Needs
6. The Bitter End
7. Taste in Men
8. You don't Care about Us
9. Infra-red
10. Special K
2. Without You I'm Nothing
3. Nancy Boy
4. Allergic (To The Thoughts of Mother Earth)*
5. Special Needs
6. The Bitter End
7. Taste in Men
8. You don't Care about Us
9. Infra-red
10. Special K
0
geplaatst: 30 juli 2015, 17:54 uur
Mijn lijstje opnieuw:
1. Pure Morning
2. Taste In Men
3. Nancy Boy
4. Burger Queen
6. Special Needs
7. Black-Eyed
8. Every You Every Me
9. You Don’t Care About Us
10. Meds
1. Pure Morning
2. Taste In Men
3. Nancy Boy
4. Burger Queen
6. Special Needs
7. Black-Eyed
8. Every You Every Me
9. You Don’t Care About Us
10. Meds
0
geplaatst: 30 juli 2015, 17:55 uur
SirNoodle schreef:
Aero: wel een heel doorzichtige poging om 'special needs' meer punten te doen scoren
(plaats 6 en 10...)
Aero: wel een heel doorzichtige poging om 'special needs' meer punten te doen scoren
(plaats 6 en 10...) Wat ik al zei: allemaal inwisselbaar, behalve die gesneuvelde nummer 1 van mij

0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 30 juli 2015, 19:30 uur
aERodynamIC schreef:
Wat ik al zei: allemaal inwisselbaar, behalve die gesneuvelde nummer 1 van mij
(quote)
Wat ik al zei: allemaal inwisselbaar, behalve die gesneuvelde nummer 1 van mij
Levi was bij mij nummer 4 geweest na het eveneens afgevallen Slave to the Wage
0
geplaatst: 30 juli 2015, 19:54 uur
0. Brick Shithouse
1. Without You I'm Nothing
Dat dacht Brian over David. Maar zonder de Maestro vind ik het nummer eigenlijk net iets beter.
2. Pure Morning
3. Black Eyed
4. Special K
5.You Don't Care About Us
6. The Bitter End
7. Taste in Men
8. Every You Every Me
9. Infra-Red
10. Song to Say Goodbye
Live gezien.
3 man in de spotlights, en noest werkende sessiemuziekanten in het donker. What's in a name
1. Without You I'm Nothing
Dat dacht Brian over David. Maar zonder de Maestro vind ik het nummer eigenlijk net iets beter.
2. Pure Morning
3. Black Eyed
4. Special K
5.You Don't Care About Us
6. The Bitter End
7. Taste in Men
8. Every You Every Me
9. Infra-Red
10. Song to Say Goodbye
Live gezien.
3 man in de spotlights, en noest werkende sessiemuziekanten in het donker. What's in a name

0
geplaatst: 30 juli 2015, 21:31 uur
Twenty Years ken ik eigenlijk niet zo heel goed. Ik heb het nummer wel een aantal keer gehoord, maar indruk heeft het nooit gemaakt. Nu ik dat nummer weer even terugluister begrijp ik niet wat me toen bezielt heeft, want dit nummer heb ik al die tijd zwaar onderschat. 
Mijn welgemeende excuses voor het wegstemmen van Twenty Years in de vorige ronde.

Mijn welgemeende excuses voor het wegstemmen van Twenty Years in de vorige ronde.
0
geplaatst: 30 juli 2015, 21:46 uur
1. The Bitter End
2. You Don’t Care About Us
3. Song to Say Goodbye
4. Allergic (To Thoughts of Mother Earth)*
5. Meds
6. Black-Eyed
7. Follow The Cops Back Home*
8. This Picture
9. English Summer Rain
10. Without You I’m Nothing
11. Loud Like Love*
12. Every You Every Me
13. Twenty Years*
14. Special K
15. Infra-red
16. Pure Morning
17. Special Needs
18. Taste In Men
19. Nancy Boy
20. Burger Queen*
De eerste tien zijn allemaal geweldig en tot en met nummer 16 vind ik alles meer dan goed. En dan ontbreekt er nog een hoop moois in deze finale. Wat een heerlijke band is het toch ook.
3. Song to Say Goodbye
4. Allergic (To Thoughts of Mother Earth)*
5. Meds
6. Black-Eyed
7. Follow The Cops Back Home*
8. This Picture
9. English Summer Rain
10. Without You I’m Nothing
11. Loud Like Love*
12. Every You Every Me
13. Twenty Years*
14. Special K
15. Infra-red
16. Pure Morning
17. Special Needs
18. Taste In Men
19. Nancy Boy
20. Burger Queen*
De eerste tien zijn allemaal geweldig en tot en met nummer 16 vind ik alles meer dan goed. En dan ontbreekt er nog een hoop moois in deze finale. Wat een heerlijke band is het toch ook.

0
zaaf
geplaatst: 30 juli 2015, 22:19 uur
1. Pure Morning
2. Without You I’m Nothing
3. Special Needs
4. Burger Queen
5. Follow The Cops Back Home
6. Song to Say Goodbye
7. Special K
8. Twenty Years
9. The Bitter End
10. Nancy Boy
2. Without You I’m Nothing
3. Special Needs
4. Burger Queen
5. Follow The Cops Back Home
6. Song to Say Goodbye
7. Special K
8. Twenty Years
9. The Bitter End
10. Nancy Boy
0
geplaatst: 30 juli 2015, 22:23 uur
01. Song to Say Goodbye
02. Special Needs
03. Every You Every Me
04. Pure Morning
05. Meds
06. Special K
07. Without You I’m Nothing
08. The Bitter End
09. Burger Queen
10. Nancy Boy
02. Special Needs
03. Every You Every Me
04. Pure Morning
05. Meds
06. Special K
07. Without You I’m Nothing
08. The Bitter End
09. Burger Queen
10. Nancy Boy
0
geplaatst: 31 juli 2015, 14:58 uur
1. The Bitter End
2. Song to Say Goodbye
3. Special K
4. Every You Every Me
5. Pure Morning
6. You Don't Care About Us
7. Special Needs
8. Meds
9. Infra-red
10. Without You I'm Nothing
2. Song to Say Goodbye
3. Special K
4. Every You Every Me
5. Pure Morning
6. You Don't Care About Us
7. Special Needs
8. Meds
9. Infra-red
10. Without You I'm Nothing
0
geplaatst: 31 juli 2015, 15:39 uur
Opmerkelijk dat Teenage Angst niet meedoet, was mijn nummer 1 geweest.
1. Pure Morning
2. Every You Every Me
3. Nancy Boy
4. You Don’t Care About Us
5. Special Needs
6. The Bitter End
7. Taste In Men
8. Without You I’m Nothing
9. Allergic (To Thoughts of Mother Earth)*
10. Black-Eyed
1. Pure Morning
2. Every You Every Me
3. Nancy Boy
4. You Don’t Care About Us
5. Special Needs
6. The Bitter End
7. Taste In Men
8. Without You I’m Nothing
9. Allergic (To Thoughts of Mother Earth)*
10. Black-Eyed
0
geplaatst: 31 juli 2015, 16:18 uur
1. The Bitter End
3. Song to Say Goodbye
4. Pure Morning
5. Meds
6. Nancy Boy
7. Without You I’m Nothing
8. This Picture
9. Every You Every Me
10. English Summer Rain
3. Song to Say Goodbye
4. Pure Morning
5. Meds
6. Nancy Boy
7. Without You I’m Nothing
8. This Picture
9. Every You Every Me
10. English Summer Rain
0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:16 uur
GREATEST HITS OF PLACEBO
20. ENGLISH SUMMER RAIN | 10 punten | Nr. 1 van: niemand
English Summer Rain was een beetje het achtergestoken broertje van deze editie, kreeg van niemand veel punten. Ik vind het ook één van de minst geniale uit de finalelijst, maar nog steeds een erg goed nummer natuurlijk.
19/18. THIS PICTURE | 18 punten | Nr.1 van: niemand
Een grote favoriet van SirNoodle die 'm op 3 had, en daarmee het meeste punten toekende aan deze tweede single van Sleeping With Ghosts. Er komen nog 2 nummers aan van dit album maar die zijn veel hoger te vinden.
19/18. LOUD LIKE LOVE | 18 punten | Nr. 1 van: niemand
Inderdaad het enige nummer van na Meds uit de lijst, en hij doet het dus ook niet erg goed. dynamo d had het meeste liefde voor dit nummer en kende Loud Like Love 7 punten toe door 'm op de vierde plaats te zetten. Ik kende het nummer nog niet voor deze greatest-hits editie en vond het een aangename verrassing, eigenlijk waren alle post-2006 nummers die ik nog niet kende dat wel. Placebo maakt dus wel nog altijd goede nummers maar het is gewoon niet zo pakkend meer zoals vroeger (IMO).
20. ENGLISH SUMMER RAIN | 10 punten | Nr. 1 van: niemand
English Summer Rain was een beetje het achtergestoken broertje van deze editie, kreeg van niemand veel punten. Ik vind het ook één van de minst geniale uit de finalelijst, maar nog steeds een erg goed nummer natuurlijk.
19/18. THIS PICTURE | 18 punten | Nr.1 van: niemand
Een grote favoriet van SirNoodle die 'm op 3 had, en daarmee het meeste punten toekende aan deze tweede single van Sleeping With Ghosts. Er komen nog 2 nummers aan van dit album maar die zijn veel hoger te vinden.
19/18. LOUD LIKE LOVE | 18 punten | Nr. 1 van: niemand
Inderdaad het enige nummer van na Meds uit de lijst, en hij doet het dus ook niet erg goed. dynamo d had het meeste liefde voor dit nummer en kende Loud Like Love 7 punten toe door 'm op de vierde plaats te zetten. Ik kende het nummer nog niet voor deze greatest-hits editie en vond het een aangename verrassing, eigenlijk waren alle post-2006 nummers die ik nog niet kende dat wel. Placebo maakt dus wel nog altijd goede nummers maar het is gewoon niet zo pakkend meer zoals vroeger (IMO).
0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:24 uur
17/16. INFRA-RED | 40 punten | Nr. 1 van: niemand
Weer hebben we twee nummers met een evenveel aantal punten en we maken meteen grote sprong in puntenaantal. Dit is een grote favoriet van mij, ik had 'm op 3, wat ook z'n hoogste positie was. Ook dumb_helicopter en ArthurDZ kunnen dit nummer wel smaken! (hadden 'm op 4).
17/16. TWENTY YEARS | 40 punten | Nr.1 van: dynamo d en dumb_helicopter
Met dank aan twee nummer 1 posities doet Twenty Years het uiteindelijk toch nog aardig. Voor een single van een verzamelaar is dit een zeldzaam goed nummer, ik denk dat dit live voor best wat kippevel kan zorgen. Sorry voor de vele tags trouwens, dynamo d en dumb_helicopter!
15/14. TASTE IN MEN | 41 punten | Nr.1 van: niemand
Het is bijna niet te geloven, maar weer zijn er twee nummers met exact evenveel punten, en dan nog met een schamel puntje meer. Over deze Taste In Men kan ik kort zijn: ik vind het hun minste single. Toch blijft het Placebo en is het nog steeds een goed nummer.
15/14. BURGER QUEEN | 41 punten | Nr. 1 van: herman
Een fan-favorite uit de vroege jaren, mooie afsluiter van Without You I'm Nothing, voor velen hun beste album en dat kan ik zeer goed begrijpen. herman heeft dit dus ook begrepen door dit pareltje op de eerste plaats te zetten, een intiem prachtnummer wat ik deze editie toch wel weer herontdekt heb.
Weer hebben we twee nummers met een evenveel aantal punten en we maken meteen grote sprong in puntenaantal. Dit is een grote favoriet van mij, ik had 'm op 3, wat ook z'n hoogste positie was. Ook dumb_helicopter en ArthurDZ kunnen dit nummer wel smaken! (hadden 'm op 4).
17/16. TWENTY YEARS | 40 punten | Nr.1 van: dynamo d en dumb_helicopter
Met dank aan twee nummer 1 posities doet Twenty Years het uiteindelijk toch nog aardig. Voor een single van een verzamelaar is dit een zeldzaam goed nummer, ik denk dat dit live voor best wat kippevel kan zorgen. Sorry voor de vele tags trouwens, dynamo d en dumb_helicopter!

15/14. TASTE IN MEN | 41 punten | Nr.1 van: niemand
Het is bijna niet te geloven, maar weer zijn er twee nummers met exact evenveel punten, en dan nog met een schamel puntje meer. Over deze Taste In Men kan ik kort zijn: ik vind het hun minste single. Toch blijft het Placebo en is het nog steeds een goed nummer.
15/14. BURGER QUEEN | 41 punten | Nr. 1 van: herman
Een fan-favorite uit de vroege jaren, mooie afsluiter van Without You I'm Nothing, voor velen hun beste album en dat kan ik zeer goed begrijpen. herman heeft dit dus ook begrepen door dit pareltje op de eerste plaats te zetten, een intiem prachtnummer wat ik deze editie toch wel weer herontdekt heb.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:31 uur
13. ALLERGIC (TO THOUGHTS OF MOTHER EARTH) | 46 punten | Nr. 1 van: niemand
Weer een ouder nummer, en het is ook door herman dat hij het meeste punten heeft gekregen, hij had 'm op 2. Ik had deze ook in mijn top 10, op 8, voor mijn gedachtenspinsels rond dit nummer zie mijn top 10.
12. BLACK-EYED | 55 punten | Nr. 1 van: niemand
Toch wel het beste nummer van Black Market Music voor mij. Maar niet voor jullie want er staat er nog één veel hoger, dik in de top 10 (dat toch een kleine verrassing is voor mij althans). Het geschreeuwde refrein bezorgt me telkens weer kippevel, mooie gitaarlijn ook.
11. MEDS | 60 punten | Nr. 1 van: niemand
Oei, nu al? Deze had ik toch wel veel hoger verwacht. Dit zal wel één van de kortste nummers zijn van Placebo, maar wat mij betreft één van hun allerbeste want ik had 'm op 4, en veel anderen hebben deze met mij genoemd maar blijkbaar nooit hoog genoeg. Gelukkig zit er nog veel meer moois van het album Meds aan te komen.
Weer een ouder nummer, en het is ook door herman dat hij het meeste punten heeft gekregen, hij had 'm op 2. Ik had deze ook in mijn top 10, op 8, voor mijn gedachtenspinsels rond dit nummer zie mijn top 10.
12. BLACK-EYED | 55 punten | Nr. 1 van: niemand
Toch wel het beste nummer van Black Market Music voor mij. Maar niet voor jullie want er staat er nog één veel hoger, dik in de top 10 (dat toch een kleine verrassing is voor mij althans). Het geschreeuwde refrein bezorgt me telkens weer kippevel, mooie gitaarlijn ook.
11. MEDS | 60 punten | Nr. 1 van: niemand
Oei, nu al? Deze had ik toch wel veel hoger verwacht. Dit zal wel één van de kortste nummers zijn van Placebo, maar wat mij betreft één van hun allerbeste want ik had 'm op 4, en veel anderen hebben deze met mij genoemd maar blijkbaar nooit hoog genoeg. Gelukkig zit er nog veel meer moois van het album Meds aan te komen.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:40 uur
TOP 10
10. FOLLOW THE COPS BACK HOME | 62 punten | Nr. 1 van: SirNoodle
En daar is er alweer één van Meds, wat mij betreft dan weer een aangename verrassing want ik had deze zelfs niet in de finale verwacht. Ben dan ook zeer blij dat hij nog net in de top 10 staat, ik had 'm ook rond deze plaats (op 9). Naast de voltreffer van SirNoodle hadden nog een drietal mensen deze op de tweede plaats dus follow the cops back home mag zeker niet klagen, heeft het erg goed gedaan, en daar ben ik blij om
9. NANCY BOY | 70 punten | Nr. 1 van: niemand
Dan is het nu al aan de beurt aan het enige nummer van het debuut, wat ik wel verrassend vind (had Teenage Angst hier toch ook wel verwacht). Krachtige powerpop maakte Placebo hier nog, een venijnig en vlot nummer. Maar het beste werk moest uiteraard wel nog komen, je hoort dat ze hier nog een beetje in hun beginschoenen staan. Het debuut ter gelegenheid van deze editie ook even beluisterd en het is zeker geen verkeerd album, een erg fijn album zelfs!
8/7 YOU DON'T CARE ABOUT US | 73 punten | Nr. 1 van: niemand
Het is weer tijd voor een gelijkstand! You Don't Care About Us kwam traag op gang maar schoot uiteindelijk toch vlot vooruit en eindigt bij deze op een mooie achtste plaats. Weer een vlot rocknummer van de heren met veel herhaling van zinnen wat kenmerkend is voor het geluid van de groep.
8/7 SPECIAL K | 73 punten | Nr. 1 van: Telamon
You Don't Care About Us moet z'n achtste (of zevende?) positie delen met voor jullie het beste nummer van Black Market Music: Special K. Dit was dus de verrassing voor mij waar ik het eerder over had: ik dacht dat Black-Eyed hoger ging scoren. De toevalsvoltreffer van Telamon deed er natuurlijk ook veel aan. Desalniettemin kan ik Special K ook erg waarderen hoor. Gravityyyy, no escaping gravity!
10. FOLLOW THE COPS BACK HOME | 62 punten | Nr. 1 van: SirNoodle
En daar is er alweer één van Meds, wat mij betreft dan weer een aangename verrassing want ik had deze zelfs niet in de finale verwacht. Ben dan ook zeer blij dat hij nog net in de top 10 staat, ik had 'm ook rond deze plaats (op 9). Naast de voltreffer van SirNoodle hadden nog een drietal mensen deze op de tweede plaats dus follow the cops back home mag zeker niet klagen, heeft het erg goed gedaan, en daar ben ik blij om

9. NANCY BOY | 70 punten | Nr. 1 van: niemand
Dan is het nu al aan de beurt aan het enige nummer van het debuut, wat ik wel verrassend vind (had Teenage Angst hier toch ook wel verwacht). Krachtige powerpop maakte Placebo hier nog, een venijnig en vlot nummer. Maar het beste werk moest uiteraard wel nog komen, je hoort dat ze hier nog een beetje in hun beginschoenen staan. Het debuut ter gelegenheid van deze editie ook even beluisterd en het is zeker geen verkeerd album, een erg fijn album zelfs!

8/7 YOU DON'T CARE ABOUT US | 73 punten | Nr. 1 van: niemand
Het is weer tijd voor een gelijkstand! You Don't Care About Us kwam traag op gang maar schoot uiteindelijk toch vlot vooruit en eindigt bij deze op een mooie achtste plaats. Weer een vlot rocknummer van de heren met veel herhaling van zinnen wat kenmerkend is voor het geluid van de groep.
8/7 SPECIAL K | 73 punten | Nr. 1 van: Telamon
You Don't Care About Us moet z'n achtste (of zevende?) positie delen met voor jullie het beste nummer van Black Market Music: Special K. Dit was dus de verrassing voor mij waar ik het eerder over had: ik dacht dat Black-Eyed hoger ging scoren. De toevalsvoltreffer van Telamon deed er natuurlijk ook veel aan. Desalniettemin kan ik Special K ook erg waarderen hoor. Gravityyyy, no escaping gravity!
0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:47 uur
6. SONG TO SAY GOODBYE | 83 punten | Nr. 1 van: vigil en Sunderland
Grote favoriet van mij dit, enkel één topper vond ik nog iets beter. Gelukkig weten vigil en Sunderland ook waar hun oren hangen en knalden ze deze absolute parel naar de top van hun lijst. Toch had ik deze in de top 3 verwacht.
5. SPECIAL NEEDS | 97 punten | Nr. 1 van: Frenz en DjFrankie
We maken een grote sprong in punten en hier hebben we 'm dan: het beste nummer van Sleeping With Ghosts. In mijn, Frenz, DjFrankie's en nog een paar andern hun ogen dan toch, want er komt er nog één aan. Intiemer dan deze krijg je Placebo niet, wat een heerlijk lugubere rust straalt dit nummer toch uit, echt een speciaal nummer, was ook dik in mijn top 10 te vinden. TOP TOP TOP!!! En het wordt nog beter zo dadelijk.
4. EVERY YOU EVERY ME | 100 punten | Nr. 1 van: niemand
Een echte Placebo-klassieker dit, één van hun populairste nummers, vooral live ook. Met dit nummer is dan ook zeker niks verkeerd, gewoon een ijzersterke melodie die direct blijft hangen. Meer kan ik er niet over kwijt en hoeft ook niet, de muziek spreekt voor zich. Opvallend is wel dat niemand deze op nummer 1 had.
Grote favoriet van mij dit, enkel één topper vond ik nog iets beter. Gelukkig weten vigil en Sunderland ook waar hun oren hangen en knalden ze deze absolute parel naar de top van hun lijst. Toch had ik deze in de top 3 verwacht.
5. SPECIAL NEEDS | 97 punten | Nr. 1 van: Frenz en DjFrankie
We maken een grote sprong in punten en hier hebben we 'm dan: het beste nummer van Sleeping With Ghosts. In mijn, Frenz, DjFrankie's en nog een paar andern hun ogen dan toch, want er komt er nog één aan. Intiemer dan deze krijg je Placebo niet, wat een heerlijk lugubere rust straalt dit nummer toch uit, echt een speciaal nummer, was ook dik in mijn top 10 te vinden. TOP TOP TOP!!! En het wordt nog beter zo dadelijk.
4. EVERY YOU EVERY ME | 100 punten | Nr. 1 van: niemand
Een echte Placebo-klassieker dit, één van hun populairste nummers, vooral live ook. Met dit nummer is dan ook zeker niks verkeerd, gewoon een ijzersterke melodie die direct blijft hangen. Meer kan ik er niet over kwijt en hoeft ook niet, de muziek spreekt voor zich. Opvallend is wel dat niemand deze op nummer 1 had.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 31 juli 2015, 19:50 uur
Mooi 5de plek voor special needs. Was bijna weggestemd
0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:50 uur
3. WITHOUT YOU I'M NOTHING | 114 punten | Nr. 1 van: Johnny Marr, GrafGantz, Outlaw104, dix en sjoerd148
Nu wordt het echt spannend. En jaja, het zag er lang goed uit voor hun allerbeste nummer, maar op het laatste zette een ander nummer nog een flinke inhaalspurt in en zo beland Without You I'm Nothing op de derde plaats.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/7b/Without_you_im_nothing.jpg
Nu wordt het echt spannend. En jaja, het zag er lang goed uit voor hun allerbeste nummer, maar op het laatste zette een ander nummer nog een flinke inhaalspurt in en zo beland Without You I'm Nothing op de derde plaats.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/7b/Without_you_im_nothing.jpg
0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:53 uur
2. THE BITTER END | 124 punten | Nr. 1 van: FRNKY, stoepkrijt,Simon77 en 50tracks
10 punten verschil is het uiteindelijk met het vorige nummer. Misschien wel hun bekendste nummer dit, ofwel is dat de nummer 1?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/ae/Thebitterend.jpg
10 punten verschil is het uiteindelijk met het vorige nummer. Misschien wel hun bekendste nummer dit, ofwel is dat de nummer 1?

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/a/ae/Thebitterend.jpg
0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:55 uur
1. PURE MORNING | 155 punten | Nr. 1 van: ArthurDZ, aERodynamIC, El Ninjo, starsailor, zaaf en johan de witt
Misschien wel de verwachte winnaar, want wat een monsterscore heeft dit nummer zeg. Stond ook in mijn top 10 en het is ook gewoon een prachtig nummer dus ik klaag zeker niet.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/02/Puremorningcover.jpg
Bedankt aan de vele deelnemers, was echt leuk om te doen weer!
Misschien wel de verwachte winnaar, want wat een monsterscore heeft dit nummer zeg. Stond ook in mijn top 10 en het is ook gewoon een prachtig nummer dus ik klaag zeker niet.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/02/Puremorningcover.jpg
Bedankt aan de vele deelnemers, was echt leuk om te doen weer!

0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:56 uur
Dan geef ik nu de fakkel door aan ArthurDZ die een editie van de zeer boeiende Tom Waits gaat organiseren.
0
geplaatst: 31 juli 2015, 19:56 uur
Mooie lijst! Mijn complimenten voor de leuke enthousiaste presentatie 

0
Telamon
geplaatst: 31 juli 2015, 19:58 uur
Mooi, en bedankt Johnny Marr!
Bruise Pristine en Commercial For Levi zouden waarschijnlijk mijn nrs 1 en 2 zijn geweest. Jammer dat die het niet gehaald hebben.
Bruise Pristine en Commercial For Levi zouden waarschijnlijk mijn nrs 1 en 2 zijn geweest. Jammer dat die het niet gehaald hebben.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 31 juli 2015, 19:59 uur
Mooie nummer 1 had alleen Burger Queen iets hoger verwacht. Vooral de franse uitvoering vind ik prachtig. Trouwens de uitslag in de VS gevolgt. Ben op weg naar washington en heb wifi in de bus.
En die commercial had nog hoge ogen kunnen scoren
En die commercial had nog hoge ogen kunnen scoren
0
geplaatst: 31 juli 2015, 20:00 uur
Inderdaad: Mooie lijst en leuke presentatie. Weinig verrassingen in de top van de lijst met de twee finalisten uit de Placebo K.O. van twee jaar geleden op 1 en 2. Jammer dat wederom hetzelfde nummer heeft gewonnen, want die andere is zoveel beter. 

0
geplaatst: 31 juli 2015, 20:05 uur
Was Placebo al moeilijk, dat gaat bij Tom Waits (een grote muziekheld van mij) nog veel erger worden maar ik kijk er al naar uit!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.