Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 14 maart 2014, 23:02 uur
Goed, bedankt iedereen voor het meedoen, het stokje mag nu over naar dynamo d met Steven Wilson/Porcupine Tree... Ik zal mezelf weer achteraan de lijst zetten met een band met genoeg repertoire om een top200 mee te kunnen vullen.
GREATEST HITS intekenlijst
Wie wil er een editie van Greatest Hits leiden?
Je mag je naam en de artiest die je wil spelen toevoegen aan de lijst.
- dynamo d (Porcupine Tree/Steven Wilson)
- Dance Lover ( Orbital )
- Zephyr (Wipers/Greg Sage)
- arcade monkeys (Modest Mouse)
- Zephyr (Cabaret Voltaire)
- Laxus11 ( The Beatles)
- ArthurDZ (Wu-Tang Clan + soloprojecten geproducet door RZA)
- The Eraser (Animal Collective)
- dynamo d (Anouk)
- Teunnis (Frank Zappa)
- DjFrankie (The Jesus and Mary Chain)
- Scientist (Songs Ohia/Jason Molina/Magnolia Electric Co.)
- west (Pearl Jam)
- Casartelli (The Gathering)
- kobe bryant fan (Autechre)
- yeahyeahyeah (Wire)
- dumb_helicopter (Radiohead)
- 7744leon (Tool)
- zaaf (Gorillaz)
- ArthurDZ (Morrissey)
- Edgar18 (Michael Jackson)
- The Eraser (Mark Kozelek)*
-7744leon (Blur)
- zaaf (The Sound)
- catdog (Kanye West)
- jassn (Atmosphere)
- Chevy93 (The Boxer Rebellion)
- zaaf (Beck)
- ArthurDZ (Paul Weller/The Jam/The Style Council)
- Dance Lover ( Four Tet )
- zaaf (Underworld)
- Scientist (Guided By Voices)
GREATEST HITS intekenlijst
Wie wil er een editie van Greatest Hits leiden?
Je mag je naam en de artiest die je wil spelen toevoegen aan de lijst.
- dynamo d (Porcupine Tree/Steven Wilson)
- Dance Lover ( Orbital )
- Zephyr (Wipers/Greg Sage)
- arcade monkeys (Modest Mouse)
- Zephyr (Cabaret Voltaire)
- Laxus11 ( The Beatles)
- ArthurDZ (Wu-Tang Clan + soloprojecten geproducet door RZA)
- The Eraser (Animal Collective)
- dynamo d (Anouk)
- Teunnis (Frank Zappa)
- DjFrankie (The Jesus and Mary Chain)
- Scientist (Songs Ohia/Jason Molina/Magnolia Electric Co.)
- west (Pearl Jam)
- Casartelli (The Gathering)
- kobe bryant fan (Autechre)
- yeahyeahyeah (Wire)
- dumb_helicopter (Radiohead)
- 7744leon (Tool)
- zaaf (Gorillaz)
- ArthurDZ (Morrissey)
- Edgar18 (Michael Jackson)
- The Eraser (Mark Kozelek)*
-7744leon (Blur)
- zaaf (The Sound)
- catdog (Kanye West)
- jassn (Atmosphere)
- Chevy93 (The Boxer Rebellion)
- zaaf (Beck)
- ArthurDZ (Paul Weller/The Jam/The Style Council)
- Dance Lover ( Four Tet )
- zaaf (Underworld)
- Scientist (Guided By Voices)
0
geplaatst: 14 maart 2014, 23:10 uur
Goed werk The Scientist dank.
Mooie lijst, hoewel de nummero uno niet in mijn lijstje stond.
PJ is gewoon geweldig.
Mooie lijst, hoewel de nummero uno niet in mijn lijstje stond.
PJ is gewoon geweldig.
0
geplaatst: 14 maart 2014, 23:11 uur
Veel dank, The Scientist, voor PJ Harvey!
Tijd voor de GREATEST HITS –- voor zover je daarvan kunt spreken -– van Porcupine Tree & Steven Wilson solo. In de startlijst staan 20 nummers van alle regulier uitgebrachte albums (m.u.v. Metanoia) en de EP Nil Recurring. De hoogst scorende nummers per album zijn meegenomen.
Onder Steven Wilson solo vallen ook I.E.M. (Incredibly Expanding Mindfuck) en Bass Communion maar niet Blackfield, No-man en andere samenwerkingsprojecten. Verzoek om bij nummers van Steven Wilson solo, I.E.M. en Bass Communion dat tussen haken te vermelden.
herman, zou je de topic titel kunnen aanpassen in Greatest Hits of (Porcupine Tree/Steven Wilson)?
Startlijst:
Anesthetize
Arriving Somewhere But Not Here
Blackest Eyes
Dark Matter
Drive Home [Steven Wilson]
Even Less
Fear of a Blank Planet
Harmony Korine [Steven Wilson]
Lazarus
Normal
Radioactive Toy
Raider II [Steven Wilson]
Russia on Ice
Shesmovedon
The Raven That Refused to Sing [Steven Wilson]
The Sky Moves Sideways (Phase One)
Time Flies
Trains
Up the Downstair
Voyage 34 - Phase 1
Graag nog 10 van jullie prachtige Porcupine Tree/Steven Wilson favorieten toevoegen.
Deadline: maandagavond 17 maart 21:00 uur
Tijd voor de GREATEST HITS –- voor zover je daarvan kunt spreken -– van Porcupine Tree & Steven Wilson solo. In de startlijst staan 20 nummers van alle regulier uitgebrachte albums (m.u.v. Metanoia) en de EP Nil Recurring. De hoogst scorende nummers per album zijn meegenomen.
Onder Steven Wilson solo vallen ook I.E.M. (Incredibly Expanding Mindfuck) en Bass Communion maar niet Blackfield, No-man en andere samenwerkingsprojecten. Verzoek om bij nummers van Steven Wilson solo, I.E.M. en Bass Communion dat tussen haken te vermelden.
herman, zou je de topic titel kunnen aanpassen in Greatest Hits of (Porcupine Tree/Steven Wilson)?
Startlijst:
Anesthetize
Arriving Somewhere But Not Here
Blackest Eyes
Dark Matter
Drive Home [Steven Wilson]
Even Less
Fear of a Blank Planet
Harmony Korine [Steven Wilson]
Lazarus
Normal
Radioactive Toy
Raider II [Steven Wilson]
Russia on Ice
Shesmovedon
The Raven That Refused to Sing [Steven Wilson]
The Sky Moves Sideways (Phase One)
Time Flies
Trains
Up the Downstair
Voyage 34 - Phase 1
Graag nog 10 van jullie prachtige Porcupine Tree/Steven Wilson favorieten toevoegen.
Deadline: maandagavond 17 maart 21:00 uur
0
geplaatst: 14 maart 2014, 23:14 uur
Oja, Captain Beefheart. Hij komt ook terug op Rid of Me in het zinnetje Don't You Wish You Never Met Her uit Beefheart's Dirty Blue Gene.
Was een fijne editie, heb een hoop PJ beluisterd afgelopen week.
Was een fijne editie, heb een hoop PJ beluisterd afgelopen week.
0
geplaatst: 14 maart 2014, 23:15 uur
hahaha, ik draaide vandaag guided nog en moest aan deze rubriek denken. dat gaat wel weer goed worden. thanks voor nu, deze was ook goed hoor! ik ga nog even herkauwen op de top.
0
geplaatst: 14 maart 2014, 23:48 uur
Fadeaway
How Is Your Life Today?
Lightbulb Sun
Piano Lessons
Pure Narcotic
Signify
Stars Die
Synesthesia
The Sound Of Muzak
Yellow Hedgerow Dreamscape
How Is Your Life Today?
Lightbulb Sun
Piano Lessons
Pure Narcotic
Signify
Stars Die
Synesthesia
The Sound Of Muzak
Yellow Hedgerow Dreamscape
0
Jav-
geplaatst: 15 maart 2014, 02:39 uur
Hij heeft een discografie om trots op te zijn, dus kiezen is niet makkelijk. Maar dit is mijn selectie:
Buying New Soul
Collapse The Light Into Earth
Get All You Deserve [Steven Wilson]
Gravity Eyelids
Heartattack In A Layby
Mellotron Scratch
My Ashes
Significant Other [Steven Wilson]
Stop Swimming
What Happens Now?
Buying New Soul
Collapse The Light Into Earth
Get All You Deserve [Steven Wilson]
Gravity Eyelids
Heartattack In A Layby
Mellotron Scratch
My Ashes
Significant Other [Steven Wilson]
Stop Swimming
What Happens Now?
0
geplaatst: 15 maart 2014, 07:15 uur
Jav- ... wat al in de startlijst staat hoef je niet te nomineren.
0
johannesA
geplaatst: 15 maart 2014, 09:07 uur
My Ashes
This Is No Rehearsal
Don't Hate Me
Four Chords That Made a Million
Gravity Eyelids
Shallow
Open Car
The Creator Has a Mastertape
Halo
Stop Swimming
This Is No Rehearsal
Don't Hate Me
Four Chords That Made a Million
Gravity Eyelids
Shallow
Open Car
The Creator Has a Mastertape
Halo
Stop Swimming
0
geplaatst: 15 maart 2014, 10:30 uur
Superkeuze, dat gaat een leuk weekje worden zo over een jaar of twee!
0
geplaatst: 15 maart 2014, 10:45 uur
The Sleep of No Dreaming
Signify
How is your life today ?
Open car
Drawing the line
Don’t hate me
Way out of here
The creator has a mastertape
The Start of Something Beautiful
Sentimental
Signify
How is your life today ?
Open car
Drawing the line
Don’t hate me
Way out of here
The creator has a mastertape
The Start of Something Beautiful
Sentimental
0
Jav-
geplaatst: 15 maart 2014, 10:54 uur
Excuses hiervoor! Ik ben even te rap geweest en had de regels niet voldoende gelezen. Bij deze aangepast.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 maart 2014, 10:56 uur
Burning Sky
Deadwing
Feel So Low
Gravity Eyelids
Hatesong
I Drive the Hearse
Sentimental
Stranger by the Minute
Tinto Brass
Waiting Phase Two
Deadwing
Feel So Low
Gravity Eyelids
Hatesong
I Drive the Hearse
Sentimental
Stranger by the Minute
Tinto Brass
Waiting Phase Two
0
geplaatst: 15 maart 2014, 11:53 uur
Ik vrees een beetje dat er een overkill gaat komen voor de periode 2002-2007 maar goed dat zien we dan wel weer!
Burning Sky
Deafman (I.E.M.)
Drawing the Line
Hatesong
Intermediate Jesus
Moonloop
Piano Lessons
The Sky Moves Sideways (Phase Two)
Tinto Brass
Yellow Hedgerow Dreamscape
Burning Sky
Deafman (I.E.M.)
Drawing the Line
Hatesong
Intermediate Jesus
Moonloop
Piano Lessons
The Sky Moves Sideways (Phase Two)
Tinto Brass
Yellow Hedgerow Dreamscape
0
geplaatst: 15 maart 2014, 12:29 uur
Ha, bij mij komen de meest nummers juist niet uit die periode.
0
geplaatst: 15 maart 2014, 12:32 uur
Ha, bij mij komen de meest nummers juist niet uit die periode.
edit, oh maar dan gaan die nummers dus ook niet mee doen
edit, oh maar dan gaan die nummers dus ook niet mee doen
0
geplaatst: 15 maart 2014, 13:45 uur
Over onmogelijke keuzes gesproken...
A Smart Kid
Deadwing
Don't Hate Me
Fadeaway
How Is Your Life Today
Piano Lessons
Sentimental
Stranger By the Minute
The Moon Touches Your Shoulder
The Start of Something Beautiful
Met slechts 2 nummers van 2002-2007.
A Smart Kid
Deadwing
Don't Hate Me
Fadeaway
How Is Your Life Today
Piano Lessons
Sentimental
Stranger By the Minute
The Moon Touches Your Shoulder
The Start of Something Beautiful
Met slechts 2 nummers van 2002-2007.
0
geplaatst: 15 maart 2014, 13:58 uur
A Smart Kid
Burning Sky
Idiot Prayer
Lightbulb Sun
Moonloop
Piano Lessons
Signify
The Moon Touches Your Shoulder
Waiting Phase Two
Yellow Hedgerow Dreamscape
Burning Sky
Idiot Prayer
Lightbulb Sun
Moonloop
Piano Lessons
Signify
The Moon Touches Your Shoulder
Waiting Phase Two
Yellow Hedgerow Dreamscape
0
geplaatst: 15 maart 2014, 14:07 uur
Mijn favoriet is juist de melancholische jaren '90 PT. Vanaf Stupid Dream werd elk album weer een tandje minder en vanaf Fear of a Blank Planet kan het me eigenlijk nog maar matig boeien... Dus hier een lijstje met veel van voor 2002:
A Smart Kid
Collecting Space (Steven Wilson)
Don't Hate Me
Fadeaway
Lightbulb Sun
Nine Cats
Piano Lessons
Stop Swimming
The Moon Touches Your Shoulder
The Sound of Muzak
A Smart Kid
Collecting Space (Steven Wilson)
Don't Hate Me
Fadeaway
Lightbulb Sun
Nine Cats
Piano Lessons
Stop Swimming
The Moon Touches Your Shoulder
The Sound of Muzak
0
geplaatst: 15 maart 2014, 14:54 uur
Allemaal even schitterend
Deadwing
Fadeaway
Gravity Eyelids
Halo
Heartattack In a Layby
Shallow
Significant Other [Steven Wilson]
Sleep Together
Stranger by the Minute
The Incident
Deadwing
Fadeaway
Gravity Eyelids
Halo
Heartattack In a Layby
Shallow
Significant Other [Steven Wilson]
Sleep Together
Stranger by the Minute
The Incident
0
geplaatst: 15 maart 2014, 16:00 uur
Rudi S schreef:
Hm, de periode 2002-2007 is maar mager voorzien.
Dat zal bij de uitslag vast anders zijn. Ik ben wel benieuwd wat de favorieten zijn. Ik geef Arriving Somewhere in ieder geval goede kansen!Hm, de periode 2002-2007 is maar mager voorzien.
Nog even wat mensen taggen waarvan ik weet dat ze van PT houden: Grafmat, kaj_666 en KasperHermans
0
geplaatst: 15 maart 2014, 16:58 uur
Arriving zou ook mijn gok voor de nummero uno zijn, maar daar gaan wij ons nu nog niet aan wagen
0
geplaatst: 15 maart 2014, 17:36 uur
Valt niet mee, want te veel moois, maar vooruit dan maar:
Gravity Eyelids
Halo
Luminol [Steven Wilson]
Piano Lessons
Postcard [Steven Wilson]
Prodigal
Shallow
Significant Other [Steven Wilson]
Stop Swimming
Stranger By The Minute
Gravity Eyelids
Halo
Luminol [Steven Wilson]
Piano Lessons
Postcard [Steven Wilson]
Prodigal
Shallow
Significant Other [Steven Wilson]
Stop Swimming
Stranger By The Minute
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.