Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 10:29 uur
Goedemorgen allemaal. Hier volgt dan de lijst van 30 nummers samengesteld uit de 20 oorspronkelijke nominaties en de 10 songs die door users zijn aangevuld.
Vraag is: welke 10 nummers horen volgens jou NIET in deze lijst thuis?
Man in the Box
We Die Young
Brother
Got Me Wrong
Rotten Apple
Would
Rooster
Them Bones
Nutshell
No Excuses
Grind
Heaven Beside You
Down in a Hole (akoestisch MTV Unplugged)
Would? (akoestisch MTV Unplugged)
Nutshell (akoestisch MTV Unplugged)
Check My Brain
All Secrets Known
Private Hell
Hollow
Stone
Sludge Factory*
Angry Chair*
I Stay Away*
Down In A Hole*
Last of My Kind*
Black Gives Way To Blue*
Your Decision*
Phantom Limb*
Dam That River*
Over Now*
Deadline is morgen, woensdag, om 18.00 uur.
PS: Er is voor Over Now gekozen, omdat deze song als eerste 9 punten en had en als enige het maximale aantal van +7 ontving.
Vraag is: welke 10 nummers horen volgens jou NIET in deze lijst thuis?
Man in the Box
We Die Young
Brother
Got Me Wrong
Rotten Apple
Would
Rooster
Them Bones
Nutshell
No Excuses
Grind
Heaven Beside You
Check My Brain
All Secrets Known
Private Hell
Hollow
Stone
Sludge Factory*
Angry Chair*
I Stay Away*
Down In A Hole*
Last of My Kind*
Black Gives Way To Blue*
Your Decision*
Phantom Limb*
Dam That River*
Over Now*
Deadline is morgen, woensdag, om 18.00 uur.
PS: Er is voor Over Now gekozen, omdat deze song als eerste 9 punten en had en als enige het maximale aantal van +7 ontving.
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 11:18 uur
Brother
Got Me Wrong
Rotten Apple
Nutshell
No Excuses
Grind
All Secrets Now
Sludge Factory*
I Stay Away*
Over Now*
Got Me Wrong
Rotten Apple
Nutshell
No Excuses
Grind
All Secrets Now
Sludge Factory*
I Stay Away*
Over Now*
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 13:04 uur
NIET:
Heaven Beside You
Check My Brain
All Secrets KNOWN (i.p.v. NOW, toch? of mis ik iets)
Private Hell
Stone
Black Gives Way To Blue
Your Decision
Last of My Kind
Phantom Limb
Heaven Beside You
Check My Brain
All Secrets KNOWN (i.p.v. NOW, toch? of mis ik iets)
Private Hell
Stone
Black Gives Way To Blue
Your Decision
Last of My Kind
Phantom Limb
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 16:49 uur
Man in the Box
Brother
Got Me Wrong
Grind
Heaven Beside You
Hollow
Stone
Sludge Factory*
I Stay Away*
Phantom Limb*
Brother
Got Me Wrong
Grind
Heaven Beside You
Hollow
Stone
Sludge Factory*
I Stay Away*
Phantom Limb*
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 16:58 uur
Blead the Freak
Dam that River*
Grind
Heaven Beside You
Over Now*
Check My Brain
Private Hell
Black Gives Way To Blue*
Hollow
Phantom Limb*
Dam that River*
Grind
Heaven Beside You
Over Now*
Check My Brain
Private Hell
Black Gives Way To Blue*
Hollow
Phantom Limb*
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 17:03 uur
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 20:10 uur
Rotten Apple
Nutshell
No Excuses
Heaven Beside You
Sludge Factory*
I Stay Away*
Down In A Hole*
Nutshell
No Excuses
Heaven Beside You
Sludge Factory*
I Stay Away*
Down In A Hole*
0
geplaatst: 12 augustus 2014, 22:42 uur
Last of My Kind*
Hollow
Dam That River*
Sludge Factory*
Phantom Limb*
Private Hell
Grind
Got Me Wrong
Last of My Kind*
Hollow
Dam That River*
Sludge Factory*
Phantom Limb*
Private Hell
Grind
Got Me Wrong
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 09:59 uur
Goedemorgen allemaal,
Sorry voor de vertraging! Dit zijn de 7 nummers die hoe dan ook afvallen:
Grind
Sludge Factory*
Heaven Beside You
Phantom Limb*
Hollow
I Stay Away*
Van de volgende 9 nummers moeten er dus nog 3 afvallen.
Brother
Got Me Wrong
Rotten Apple
All Secrets Known
Check My Brain
Private Hell
Stone
Black Gives Way To Blue*
Last of My Kind*
Dam that River*
Geef aan met de cijfers +3/ +2/ +1, welke nummers ERUIT moeten. Deadline 15.00 uur.
3 All Secrets Known +3
2 Private Hell +2
1 Dam that River* +1
Brother
Got Me Wrong
Rotten Apple
Check My Brain
Stone
Black Gives Way To Blue*
Last of My Kind*
Sorry voor de vertraging! Dit zijn de 7 nummers die hoe dan ook afvallen:
Grind
Sludge Factory*
Heaven Beside You
Phantom Limb*
Hollow
I Stay Away*
Van de volgende 9 nummers moeten er dus nog 3 afvallen.
Brother
Got Me Wrong
Rotten Apple
All Secrets Known
Check My Brain
Private Hell
Stone
Black Gives Way To Blue*
Last of My Kind*
Dam that River*
Geef aan met de cijfers +3/ +2/ +1, welke nummers ERUIT moeten. Deadline 15.00 uur.
3 All Secrets Known +3
2 Private Hell +2
1 Dam that River* +1
Brother
Got Me Wrong
Rotten Apple
Check My Brain
Stone
Black Gives Way To Blue*
Last of My Kind*
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 10:21 uur
3 All Secrets Known +3
2 Private Hell
2 Rotten Apple +2
1 Dam that River*
1 Brother +1
Got Me Wrong
Check My Brain
Stone
Black Gives Way To Blue*
Last of My Kind*
2 Private Hell
2 Rotten Apple +2
1 Dam that River*
1 Brother +1
Got Me Wrong
Check My Brain
Stone
Black Gives Way To Blue*
Last of My Kind*
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 10:23 uur
Grind, Heaven Beside You en I Stay Away eruit?! Alles nog OK, jongens?
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 10:27 uur
Even iedereen 'taggen' die tot nu toe mee deed, dat de finale nadert:
aERodynamIC ThirdEyedCitizen jassn dynamo d da dude Cured da dude Kill_illuminati
aERodynamIC ThirdEyedCitizen jassn dynamo d da dude Cured da dude Kill_illuminati
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 10:28 uur
Johnny Marr schreef:
Snel meedoen Johnny!
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 10:36 uur
4 Rotten Apple +2
3 All Secrets Known
3 Down in a Hole (akoestisch MTV Unplugged) +3
2 Private Hell
2 Dam that River* +1
1 Brother
Got Me Wrong
Check My Brain
Stone
Black Gives Way To Blue*
Last of My Kind*
3 All Secrets Known
3 Down in a Hole (akoestisch MTV Unplugged) +3
2 Private Hell
2 Dam that River* +1
1 Brother
Got Me Wrong
Check My Brain
Stone
Black Gives Way To Blue*
Last of My Kind*
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 12:12 uur
Let op! Er is iets mis gegaan: All Secrets Known staat inmiddels op +6.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 15:27 uur
De 3 andere afvallers zijn:
All Secrets Known
Rotten Apple
Down In A Hole (akoestisch MTV Unplugged)
All Secrets Known
Rotten Apple
Down In A Hole (akoestisch MTV Unplugged)
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 15:33 uur
Dat betekent dat dit de eindlijst is om jouw top 10 uit te maken:
Man in the Box
We Die Young
Brother
Got Me Wrong
Would?
Rooster
Them Bones
Nutshell
No Excuses
Check My Brain
Private Hell
Stone
Angry Chair*
Down In A Hole*
Last of My Kind*
Black Gives Way To Blue*
Your Decision*
Dam That River*
Over Now*
Maar liefst 7 nummers dus, die zijn aangeleverd door users deze week en 6 (!) van het album Dirt. Graag jouw top 10 genummerd van 10 naar 1 en het liefst met (enige) toelichting!
Deadline is vrijdagavond 21.00 uur.
Man in the Box
We Die Young
Brother
Got Me Wrong
Would?
Rooster
Them Bones
Nutshell
No Excuses
Check My Brain
Private Hell
Stone
Angry Chair*
Down In A Hole*
Last of My Kind*
Black Gives Way To Blue*
Your Decision*
Dam That River*
Over Now*
Maar liefst 7 nummers dus, die zijn aangeleverd door users deze week en 6 (!) van het album Dirt. Graag jouw top 10 genummerd van 10 naar 1 en het liefst met (enige) toelichting!
Deadline is vrijdagavond 21.00 uur.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 16:18 uur
Gelijk maar mijn top 10:
1. Got Me Wrong
De akoestische leadgitaar op deze song is super en keert steeds terug na elke 'versnelling'. Daarbij komt nog die lekkere electrische gitaar tussendoor.
2. Down In A Hole*
Een subliem refrein heeft dit nummer, samen met een super neerslachtige tekst. Erg goed.
3. No Excuses
De gitaren en de dubbele zang op dit nummer: 'laying low' 'wanna take it slow'. Zo klinkt het ook: prachtig mooi.
4. Would?
5. Nutshell
6. Stone
7. Angry Chair*
8. Brother
9. Over Now*
10 Check My Brain
Een beetje verdeeld over mijn favoriete albums. Alleen Unplugged mist, omdat juist beginnummer Nutshell minder is dan het origineel.
1. Got Me Wrong
De akoestische leadgitaar op deze song is super en keert steeds terug na elke 'versnelling'. Daarbij komt nog die lekkere electrische gitaar tussendoor.
2. Down In A Hole*
Een subliem refrein heeft dit nummer, samen met een super neerslachtige tekst. Erg goed.
3. No Excuses
De gitaren en de dubbele zang op dit nummer: 'laying low' 'wanna take it slow'. Zo klinkt het ook: prachtig mooi.
4. Would?
5. Nutshell
6. Stone
7. Angry Chair*
8. Brother
9. Over Now*
10 Check My Brain
Een beetje verdeeld over mijn favoriete albums. Alleen Unplugged mist, omdat juist beginnummer Nutshell minder is dan het origineel.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 17:18 uur
1. Would?
Een ware adrenalinestoot, dit nummer is zoooo goed gecomponeerd, woorden schieten tekort. Voor mij HET nummer waar grunge voor staat, nog meer dan Smells Like Teen Spirit. Eén van de beste nummers van de vroege jaren '90.
2. Rooster
Prachtige zanglijn van Layne Staley dat door merg en been gaat met een ijzersterke band achter hem.
3. No Excuses
Ik heb Alice In Chains leren kennen door het videospel Guitar Hero. 'Them Bones' stond op de greatest hits editie, maar deze parel stond op Guitar Hero: Metallica. Onrechtstreeks heb ik Alice In Chains dus ook een beetje leren kennen door de mannen van Metallica. Ik ben ze er eeuwig dankbaar voor. Topband. Dit nummer is zo breekbaar mooi, vooral door de depressieve tekst en het aanstekelijke gitaargetokkel. Je kunt Layne's hartzeer als het ware bijna zelf voelen.
4. Them Bones
"Some say we were born into the grave". Dit alleen al. Eén van de mooiste tekstflarden die ik ken. Kippenvel tot op het bot. Het gekerm en gemekker van Layne doen pijn, maar het is pijn die goed aanvoelt.
5. Man In The Box
Hier hetzelfde: 'Im the man in the box. Buried in my shit.' Een lelijke tekst in de goede zin van het woord. Ik weet niet hoe ik het beter kan verwoorden. Maar hier was Layne Staley dus één van de allerbeste in, samen met een Kurt Cobain bijvoorbeeld, ik denk wel dat hun depressies iets hebben bijgedragen aan de schoonheid van hun muziek.
6. Angry Chair
Ook één van hun beste vind ik. Vooral het 'i dont mind yeah' is kippenvel gegarandeerd. Eén van de weinige nummers van AIC die alleen door Layne Staley zijn gecomponeerd. En dat hoor je, want dit nummer straalt woede uit, het heeft z'n titel zeker niet gestolen.
7. Down In A Hole
De coupletten vind ik minder speciaal hier, maar dat refrein he... Bloedmooi. Eén van de grootste missers, nou ja, eigenlijk de ALLERGROOTSTE misser op mijn 'The Essential Alice In Chains' cd. Onbegrijpelijk dat ze dit nummer hebben weggelaten.
8. Nutshell (akoestisch MTV Unplugged)
Dit nummer heb ik wat herontdekt door dit topic. Ik weet niet direct zo goed wat gezegd over dit nummer, enkel dat ik in tegenstelling tot west de Unplugged versie juist wel wat beter vind dan de studioversie. Ik ben dan ook blij dat de unplugged versie op mijn AIC verzamelaar te vinden is ipv de studioversie.
9. We Die Young
Eén van hun kortste liedjes, samen met Them Bones, en net als dat nummer is dit een keiharde stamp in de edele delen van de luisteraar. Kort maar krachtig! Meer kan ik er niet over zeggen.
10. Check My Brain
Dit nummer kende ik nog niet voor dit topic. Daarom zijn deze spelletjes zo leuk! Om nieuwe ontdekkingen te doen. Wat een topsingle is dit zeg! De jankende gitaarlijn is zeer mooi gespeeld en de nieuwe zanger lijkt inderdaad bijna twee druppels water op Layne, het is zelfs een beetje griezelig.
Een ware adrenalinestoot, dit nummer is zoooo goed gecomponeerd, woorden schieten tekort. Voor mij HET nummer waar grunge voor staat, nog meer dan Smells Like Teen Spirit. Eén van de beste nummers van de vroege jaren '90.
2. Rooster
Prachtige zanglijn van Layne Staley dat door merg en been gaat met een ijzersterke band achter hem.
3. No Excuses
Ik heb Alice In Chains leren kennen door het videospel Guitar Hero. 'Them Bones' stond op de greatest hits editie, maar deze parel stond op Guitar Hero: Metallica. Onrechtstreeks heb ik Alice In Chains dus ook een beetje leren kennen door de mannen van Metallica. Ik ben ze er eeuwig dankbaar voor. Topband. Dit nummer is zo breekbaar mooi, vooral door de depressieve tekst en het aanstekelijke gitaargetokkel. Je kunt Layne's hartzeer als het ware bijna zelf voelen.
4. Them Bones
"Some say we were born into the grave". Dit alleen al. Eén van de mooiste tekstflarden die ik ken. Kippenvel tot op het bot. Het gekerm en gemekker van Layne doen pijn, maar het is pijn die goed aanvoelt.
5. Man In The Box
Hier hetzelfde: 'Im the man in the box. Buried in my shit.' Een lelijke tekst in de goede zin van het woord. Ik weet niet hoe ik het beter kan verwoorden. Maar hier was Layne Staley dus één van de allerbeste in, samen met een Kurt Cobain bijvoorbeeld, ik denk wel dat hun depressies iets hebben bijgedragen aan de schoonheid van hun muziek.
6. Angry Chair
Ook één van hun beste vind ik. Vooral het 'i dont mind yeah' is kippenvel gegarandeerd. Eén van de weinige nummers van AIC die alleen door Layne Staley zijn gecomponeerd. En dat hoor je, want dit nummer straalt woede uit, het heeft z'n titel zeker niet gestolen.
7. Down In A Hole
De coupletten vind ik minder speciaal hier, maar dat refrein he... Bloedmooi. Eén van de grootste missers, nou ja, eigenlijk de ALLERGROOTSTE misser op mijn 'The Essential Alice In Chains' cd. Onbegrijpelijk dat ze dit nummer hebben weggelaten.
8. Nutshell (akoestisch MTV Unplugged)
Dit nummer heb ik wat herontdekt door dit topic. Ik weet niet direct zo goed wat gezegd over dit nummer, enkel dat ik in tegenstelling tot west de Unplugged versie juist wel wat beter vind dan de studioversie. Ik ben dan ook blij dat de unplugged versie op mijn AIC verzamelaar te vinden is ipv de studioversie.
9. We Die Young
Eén van hun kortste liedjes, samen met Them Bones, en net als dat nummer is dit een keiharde stamp in de edele delen van de luisteraar. Kort maar krachtig! Meer kan ik er niet over zeggen.
10. Check My Brain
Dit nummer kende ik nog niet voor dit topic. Daarom zijn deze spelletjes zo leuk! Om nieuwe ontdekkingen te doen. Wat een topsingle is dit zeg! De jankende gitaarlijn is zeer mooi gespeeld en de nieuwe zanger lijkt inderdaad bijna twee druppels water op Layne, het is zelfs een beetje griezelig.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 18:09 uur
1. Down In A Hole*
2. Would?
3. Rooster
4. Angry Chair*
5. Them Bones
6. Dam That River*
7. Black Gives Way To Blue*
8. No Excuses
9. Check My Brain
10. Stone
2. Would?
3. Rooster
4. Angry Chair*
5. Them Bones
6. Dam That River*
7. Black Gives Way To Blue*
8. No Excuses
9. Check My Brain
10. Stone
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 22:16 uur
1. Check My Brain
Somebody check my brain, this is truly a great song
2. Last of My Kind*
So young, so brazen and so unholy
I come to you in painted skies
Your broken saint, your ancient story
I'm the last of my kind still standing
3. Them Bones
I feel so alone, gonna end up a
Big ole pile of them bones
4. Man in the Box
5. Would?
6. Stone
7. Got Me Wrong
8. Angry Chair*
9. We Die Young
10. Rooster
Somebody check my brain, this is truly a great song
2. Last of My Kind*
So young, so brazen and so unholy
I come to you in painted skies
Your broken saint, your ancient story
I'm the last of my kind still standing
3. Them Bones
I feel so alone, gonna end up a
Big ole pile of them bones
4. Man in the Box
5. Would?
6. Stone
7. Got Me Wrong
8. Angry Chair*
9. We Die Young
10. Rooster
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 23:12 uur
1. Nutshell
Ook ik vind de studioversie beter dan die van de Unplugged sessie. De plaatsing op Jar of Flies, na Rotten Apple, versterkt het nummer bovendien. Zeldzaam mooi.
2. Over Now
In zekere zin Layne's zwanenzang; voor zover ik weet het laatste door hem gezongen nummer wat op een studioalbum staat. Hoe toepasselijk dan deze titel en tekst, achteraf. Wat me vooral aanspreekt is het contrast tussen de bijna cynisch vrolijke delen en de puur muzikale stukken die de ware aard van het nummer tonen.
3. Would?
Zie Johnny Marr's commentaar (al zou ik 'beste' willen veranderen in 'betere', tenzij het alleen over Grunge gaat)
4. Man in the Box
Van het album waar het (ook voor mij) allemaal mee begon. De clip van dit nummer werd destijds nogal eens gedraait op MTV, hoewel de band (zeker hier in Nederland) nog amper bekendheid genoot. Ik vond het wel wat, mijn makkers niet. Zij hebben daar nooit spijt van gehad, ik ook niet
5. Black Gives Way To Blue
William DuVall is een meer dan waardige vervanger van Layne Staley. Toch zou ik heel graag weten hoe dit nummer zou klinken als die laatste hem zou zingen.
6. We Die Young
7. Down In A Hole
8. Check My Brain
9. No Excuses
10. Brother
Helaas niet meer in de keuzelijst, maar wat mij betreft verdienen I Stay Away, Bleed The Freak en zeker ook Love, Hate, Love een plek in de top 10.
Ook ik vind de studioversie beter dan die van de Unplugged sessie. De plaatsing op Jar of Flies, na Rotten Apple, versterkt het nummer bovendien. Zeldzaam mooi.
2. Over Now
In zekere zin Layne's zwanenzang; voor zover ik weet het laatste door hem gezongen nummer wat op een studioalbum staat. Hoe toepasselijk dan deze titel en tekst, achteraf. Wat me vooral aanspreekt is het contrast tussen de bijna cynisch vrolijke delen en de puur muzikale stukken die de ware aard van het nummer tonen.
3. Would?
Zie Johnny Marr's commentaar (al zou ik 'beste' willen veranderen in 'betere', tenzij het alleen over Grunge gaat)
4. Man in the Box
Van het album waar het (ook voor mij) allemaal mee begon. De clip van dit nummer werd destijds nogal eens gedraait op MTV, hoewel de band (zeker hier in Nederland) nog amper bekendheid genoot. Ik vond het wel wat, mijn makkers niet. Zij hebben daar nooit spijt van gehad, ik ook niet

5. Black Gives Way To Blue
William DuVall is een meer dan waardige vervanger van Layne Staley. Toch zou ik heel graag weten hoe dit nummer zou klinken als die laatste hem zou zingen.
6. We Die Young
7. Down In A Hole
8. Check My Brain
9. No Excuses
10. Brother
Helaas niet meer in de keuzelijst, maar wat mij betreft verdienen I Stay Away, Bleed The Freak en zeker ook Love, Hate, Love een plek in de top 10.
0
geplaatst: 14 augustus 2014, 23:14 uur
Inmiddels heeft zich een duidelijke top 12 gevormd. Maarrrr... er is nog genoeg te beïnvloeden! Dus wie komt er nog met zijn of haar top 10?
Nog even praktisch: ik moet morgen een dag eerder dan verwacht weg, dus ik kan morgenavond alleen de top 20 in tekst en getallen doen vanaf de tablet. Mocht iemand dat beter willen doen vanaf de pc, laat het even weten, dan PM ik de tussenstand.
Nog even praktisch: ik moet morgen een dag eerder dan verwacht weg, dus ik kan morgenavond alleen de top 20 in tekst en getallen doen vanaf de tablet. Mocht iemand dat beter willen doen vanaf de pc, laat het even weten, dan PM ik de tussenstand.
0
geplaatst: 15 augustus 2014, 20:20 uur
Wie stemt er nog op deze mooie Greatest Hits of Alice in Chains? 

0
geplaatst: 15 augustus 2014, 20:28 uur
Ik helaas niet meer, ken het latere werk helemaal niet en kom er niet aan toe dat nog te beluisteren.
0
geplaatst: 15 augustus 2014, 21:50 uur
Met dank aan een gebrekkige WiFi een tweede poging om de top 18 genoemde (tussen haakjes) nummers met punten in de juiste volgorde te presenteren. Dit zijn the Greatest Hits of Alice In Chains:
18 Nutshell (akoestisch MTV) 3 (1)
17 Brother 4 (2)
16 Dam That River* 5 (1)
15 Last Of My Kind 8 (1)
14 We Die Young 9 (3)
13 Black Gives Way To Blue 10 (2)
12 Over Now 11 (2)
11 Stone 11 (3)
TOP 10:
10 Got Me Wrong 14 (2)
9. Nutshell 16 (2)
8. Check My Brain 17 (5!)
7. Rooster 18 (3)
6. Angry Chair 19 (4)
5. Man In The Box 20 (3)
4. Them Bones 21 (3)
3. No Excuses 21 (4)
2. Down In Hole 27 (4)
1. Would? 40 (5)
Een duidelijke top 10 en een overduidelijke winnaar. Lees vooral de (erg) mooie toelichtingen bij de songs hierboven! Bedankt voor jullie deelname! Groeten vanaf de hotelkamer.
18 Nutshell (akoestisch MTV) 3 (1)
17 Brother 4 (2)
16 Dam That River* 5 (1)
15 Last Of My Kind 8 (1)
14 We Die Young 9 (3)
13 Black Gives Way To Blue 10 (2)
12 Over Now 11 (2)
11 Stone 11 (3)
TOP 10:
10 Got Me Wrong 14 (2)
9. Nutshell 16 (2)
8. Check My Brain 17 (5!)
7. Rooster 18 (3)
6. Angry Chair 19 (4)
5. Man In The Box 20 (3)
4. Them Bones 21 (3)
3. No Excuses 21 (4)
2. Down In Hole 27 (4)
1. Would? 40 (5)
Een duidelijke top 10 en een overduidelijke winnaar. Lees vooral de (erg) mooie toelichtingen bij de songs hierboven! Bedankt voor jullie deelname! Groeten vanaf de hotelkamer.
0
geplaatst: 16 augustus 2014, 11:22 uur
Aan het einde van de ochtend. Dus...nu ongeveer? 
Trouwens west, bedankt voor het organiseren van de Alice In Chains-editie. Was voor mij een motivatie om eindelijk eens hun unplugged-album te luisteren. Uit tijdgebrek helaas verder niet mee kunnen doen.

Trouwens west, bedankt voor het organiseren van de Alice In Chains-editie. Was voor mij een motivatie om eindelijk eens hun unplugged-album te luisteren. Uit tijdgebrek helaas verder niet mee kunnen doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.