Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2014, 17:28 uur
Ooooh, maar het is verboden om 'My Propeller' weg te stemmen, wisten jullie dat dan niet?
0
zaaf
geplaatst: 10 december 2014, 17:37 uur
Cornerstone
Crying Lightning
D Is for Dangerous
Leave Before the Lights Come On
Library Pictures
Red Light Indicates Doors Are Secured
Still Take You Home
That's Where You Were Wrong
The Hellcat Spangled Shalalala
This House is a Circus
zo goed?
Crying Lightning
D Is for Dangerous
Library Pictures
Red Light Indicates Doors Are Secured
Still Take You Home
That's Where You Were Wrong
This House is a Circus
zo goed?
0
geplaatst: 10 december 2014, 17:55 uur
Arabella
Brianstorm
D Is for Dangerous
Do Me a Favour
Don’t Sit Down Cause I’ve Moved Your Chair
I Bet You Look Good on the Dancefloor
Library Pictures
Teddy Picker
That's Were You Were Wrong
Brianstorm
D Is for Dangerous
Do Me a Favour
Library Pictures
Teddy Picker
0
geplaatst: 10 december 2014, 18:06 uur
505
Arabella
Cornerstone
Do Me a Favour
Fake Tales of San Francisco
Fluorescent Adolescent
My Propeller
Arabella
Cornerstone
Do Me a Favour
Fluorescent Adolescent
My Propeller
0
geplaatst: 10 december 2014, 19:31 uur
Ik treur waarlijk met je mee. Teveel hardnekkige eerste twee album liefhebbers hiero

0
geplaatst: 10 december 2014, 19:45 uur
Ik vind de eerste twee albums ook het beste maar AM komt dicht in de buurt van FWN echter vind ik Arabella nou net niet één van de toppers van het album. Geef mij dan maar R U Mine, Snap Out of It, Knee Socks.
0
geplaatst: 10 december 2014, 19:50 uur
Arabella
D Is for Dangerous
From the Ritz to the Rubble
Library Pictures
My Propeller
Old Yellow Bricks
Pretty Visitors
This House is a Circus
Populaire editie
D Is for Dangerous
Library Pictures
My Propeller
Old Yellow Bricks
Pretty Visitors
This House is a Circus
Populaire editie

0
geplaatst: 10 december 2014, 19:55 uur
505
Arabella
Do I Wanna Know?
Pretty Visitors
R U Mine?
Teddy Picker
This House is a Circus
Arabella
Do I Wanna Know?
Pretty Visitors
R U Mine?
Teddy Picker
This House is a Circus
0
geplaatst: 10 december 2014, 20:00 uur
Aangezien ik vanavond niet online kan zijn wordt de deadline verplaatst naar het moment dat ik morgenvroeg uit mijn bed kom, ruw geschat rond 10u.
0
geplaatst: 10 december 2014, 21:18 uur
Cornerstone
Do Me a Favour
Library Pictures
My Propeller
Old Yellow Bricks
Pretty Visitors
Still Take You Home
Teddy Picker
Do Me a Favour
Library Pictures
My Propeller
Old Yellow Bricks
Pretty Visitors
Still Take You Home
Teddy Picker
0
geplaatst: 11 december 2014, 10:32 uur
We nemen afscheid van:
The Hellcat Spangled Shalalala 19
Library Pictures 17
That's Where You're Wrong 17
D Is For Dangerous 15
This House is a Circus 15
Don't Sit Down Cause I've Moved Your Chair 13
Red Light Indicates Doors Are Secured 13
Arabella 12
Pretty Visitors 12
Cornerstone 10
The Hellcat Spangled Shalalala 19
Library Pictures 17
That's Where You're Wrong 17
D Is For Dangerous 15
This House is a Circus 15
Don't Sit Down Cause I've Moved Your Chair 13
Red Light Indicates Doors Are Secured 13
Arabella 12
Pretty Visitors 12
Cornerstone 10
0
geplaatst: 11 december 2014, 10:36 uur
finale: Stel je top 10 samen uit volgende lijst.
505
A Certain Romance
Brianstorm
Crying Lightning
Dancing Shoes
Do I Wanna Know?
Do Me a Favour
Fluorescent Adolescent
Mardy Bum
My Propeller
Old Yellow Bricks
R U Mine?
Still Take You Home
Teddy Picker
The View from the Afternoon
When the Sun Goes Down
Deadline: vrijdag 21u
505
A Certain Romance
Brianstorm
Crying Lightning
Dancing Shoes
Do I Wanna Know?
Do Me a Favour
Fluorescent Adolescent
Mardy Bum
My Propeller
Old Yellow Bricks
R U Mine?
Still Take You Home
Teddy Picker
The View from the Afternoon
When the Sun Goes Down
Deadline: vrijdag 21u
0
geplaatst: 11 december 2014, 10:37 uur
Valt toch nog reuze mee, mijn shortlist is nog redelijkl in takt, met dank aan alle deelnemers 

0
geplaatst: 11 december 2014, 10:40 uur
Dat is ook wel het nummer dat ik het meeste mis. En The Hellcat Spangled Shalalala zowaar het meest genomineerd, Suck It and See krijgt klappen.
0
geplaatst: 11 december 2014, 10:48 uur
Tja niets van Suck it and see, geen ep-only tracks.
AM en Humbug zijn ook niet rijk bedeeld, het debuut wel.
Leave Before the Lights Come On (single) is dan nog een (positieve) uitzondering, maar stamt dan weer uit een al rijk bedeelde periode.
AM en Humbug zijn ook niet rijk bedeeld, het debuut wel.
Leave Before the Lights Come On (single) is dan nog een (positieve) uitzondering, maar stamt dan weer uit een al rijk bedeelde periode.
0
geplaatst: 11 december 2014, 12:07 uur
1. From the Ritz to the Rubble
2. Crying Lightning
3. The View from the Afternoon
4. A Certain Romance
5. 505
6. Leave Before the Lights Come On
7. When the Sun Goes Down
8. Brianstorm
9. My Propellor
10. R U Mine?
2. Crying Lightning
3. The View from the Afternoon
4. A Certain Romance
5. 505
6. Leave Before the Lights Come On
8. Brianstorm
9. My Propellor
10. R U Mine?
0
geplaatst: 11 december 2014, 13:09 uur
1. Crying Lightning
Crying Lightning is misschien wel een van de lekkerste rockers van deze band, maar zeker geen oppervlakkig liedje. Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet waar dit nummer nu precies over gaat, maar ik heb ook totaal niet de behoefte om dat uit te zoeken. Dat beetje mysterie dat er voor mij nog om dit nummer heen hangt doet het nummer zeker geen kwaad.
2. Do Me a Favour
Het heeft een tijde geduurd voor ik merkte hoe goed dit nummer was, maar toen het kwartje eenmaal viel was ik op slag verknocht aan Do Me a Favour. De schitterende opbouw, de bijzondere structuur en (zoals zo vaak bij deze band) de tekst maken dit nummer interessant genoeg om er een complete recensie over te schrijven. Do Me a Favour is en blijft de beste en meest bijzondere break-up song die ik ken.
3. Dancing Shoes
'Get on your dancing shoes, you sexy, little swine' is al van begin af aan een van mijn favoriete zinnen uit het Arctic Monkeys-oeuvre. Niet alleen omdat het een grappig zinnetje is, maar ook omdat hij heerlijk is om mee te zingen. Dat ik dit afgelopen zomer voor het eerst live heb gehoord doet het nummer zeker goed, maar ook het feit dat dit nummer net zo goed in elkaar steekt als dat het catchy is maakt dit nummer tot een van mijn favorieten.
4. Mardy Bum
Toen ik hun debuutalbum ontdekte werd Mardy Bum meteen mijn grote favoriet. Een liedje uit de categorie Dancing Shoes/Leave Before the Lights Come On, maar dan was was dit nét aan de verslavendste van het stel. Op Last.fm is dit nog steeds mijn meest afgespeelde track. Dat het gros van die plays al meer dan vier jaar oud is doet er niet eens toe.
5. Leave Before the Lights Come On
Een luchtig liedje uit hun beginperiode. Ik wordt iedere keer weer vrolijk als ik dit nummer hoor en daarin zit hem de kracht van Leave Before the Lights Come On. Dit nummer kan ik blijven luisteren en het o zo vriendelijke gitaarspel is niet te versmaden.
6. Old Yellow Bricks
7. A Certain Romance
8. When the Sun Goes Down
9. 505
10. The View from the Afternoon
Het eerste liedje van Arctic Monkeys waar ik verslaafd aan raakte was Fluorescent Adolescent. Die heb ik destijds uit de Engelse hitlijst geplukt en heb ik helemaal stuk gedraaid. Ik kan de tekst nu nog dromen.
Van hun laatste twee albums heb ik geen nummers in mijn top 10, al zit R U Mine? er dicht tegenaan en zou Arabella het waarschijnlijk wel gehaald hebben als het niet was afgevallen in de vorige ronde.
Crying Lightning is misschien wel een van de lekkerste rockers van deze band, maar zeker geen oppervlakkig liedje. Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet waar dit nummer nu precies over gaat, maar ik heb ook totaal niet de behoefte om dat uit te zoeken. Dat beetje mysterie dat er voor mij nog om dit nummer heen hangt doet het nummer zeker geen kwaad.
2. Do Me a Favour
Het heeft een tijde geduurd voor ik merkte hoe goed dit nummer was, maar toen het kwartje eenmaal viel was ik op slag verknocht aan Do Me a Favour. De schitterende opbouw, de bijzondere structuur en (zoals zo vaak bij deze band) de tekst maken dit nummer interessant genoeg om er een complete recensie over te schrijven. Do Me a Favour is en blijft de beste en meest bijzondere break-up song die ik ken.
3. Dancing Shoes
'Get on your dancing shoes, you sexy, little swine' is al van begin af aan een van mijn favoriete zinnen uit het Arctic Monkeys-oeuvre. Niet alleen omdat het een grappig zinnetje is, maar ook omdat hij heerlijk is om mee te zingen. Dat ik dit afgelopen zomer voor het eerst live heb gehoord doet het nummer zeker goed, maar ook het feit dat dit nummer net zo goed in elkaar steekt als dat het catchy is maakt dit nummer tot een van mijn favorieten.
4. Mardy Bum
Toen ik hun debuutalbum ontdekte werd Mardy Bum meteen mijn grote favoriet. Een liedje uit de categorie Dancing Shoes/Leave Before the Lights Come On, maar dan was was dit nét aan de verslavendste van het stel. Op Last.fm is dit nog steeds mijn meest afgespeelde track. Dat het gros van die plays al meer dan vier jaar oud is doet er niet eens toe.
Een luchtig liedje uit hun beginperiode. Ik wordt iedere keer weer vrolijk als ik dit nummer hoor en daarin zit hem de kracht van Leave Before the Lights Come On. Dit nummer kan ik blijven luisteren en het o zo vriendelijke gitaarspel is niet te versmaden.
6. Old Yellow Bricks
7. A Certain Romance
8. When the Sun Goes Down
9. 505
10. The View from the Afternoon
Het eerste liedje van Arctic Monkeys waar ik verslaafd aan raakte was Fluorescent Adolescent. Die heb ik destijds uit de Engelse hitlijst geplukt en heb ik helemaal stuk gedraaid. Ik kan de tekst nu nog dromen.
Van hun laatste twee albums heb ik geen nummers in mijn top 10, al zit R U Mine? er dicht tegenaan en zou Arabella het waarschijnlijk wel gehaald hebben als het niet was afgevallen in de vorige ronde.
0
geplaatst: 11 december 2014, 13:53 uur
01 fake tales of san Francisco
02 brianstorm
03 from the ritz to the rubble
04 505
05 the view from the afternoon
06 I bet you look good on the dancefloor
07 teddy picker
08 do me a favour
09 my propeller
10 dancing shoes
02 brianstorm
03 from the ritz to the rubble
04 505
05 the view from the afternoon
06 I bet you look good on the dancefloor
07 teddy picker
08 do me a favour
09 my propeller
10 dancing shoes
0
geplaatst: 11 december 2014, 14:22 uur
1. A Certain Romance
2. My Propeller
3. Mardy Bum
4. R U Mine?
5. The View from the Afternoon
6. 505
7. Crying Lightning
8. Do I Wanna Know?
9. Old Yellow Bricks
10. Do Me a Favour
Niks van SIAS, schandalig. Totaal geen representatieve top 10 eigenlijk. Topband.
2. My Propeller
3. Mardy Bum
4. R U Mine?
6. 505
7. Crying Lightning
8. Do I Wanna Know?
9. Old Yellow Bricks
10. Do Me a Favour
Niks van SIAS, schandalig. Totaal geen representatieve top 10 eigenlijk. Topband.
0
geplaatst: 11 december 2014, 14:38 uur
1. Crying Lightning
2. Still Take You Home
3. Brianstorm
4. Fluorescent Adolescent
6. Fake Tales of San Francisco
8. A Certain Romance
9. Mardy Bum
10. 505
Toch al een iconische band. Ik had prima een top 20 kunnen maken met uitstekende nummers. Ik heb toch vooral een zwak voor de wat snelle nummers met geweldige slotstukken.
2. Still Take You Home
3. Brianstorm
6. Fake Tales of San Francisco
8. A Certain Romance
9. Mardy Bum
10. 505
Toch al een iconische band. Ik had prima een top 20 kunnen maken met uitstekende nummers. Ik heb toch vooral een zwak voor de wat snelle nummers met geweldige slotstukken.
0
geplaatst: 11 december 2014, 15:33 uur
1. A Certain Romance
2. I Bet You Look Good on the Dancefloor
3. Brianstorm
5. Still Take You Home
6. When the Sun Goes Down
7. My Propeller
8. Teddy Picker
9. Dancing Shoes
10. Do I Wanna Know?
2. I Bet You Look Good on the Dancefloor
3. Brianstorm
5. Still Take You Home
6. When the Sun Goes Down
7. My Propeller
8. Teddy Picker
9. Dancing Shoes
10. Do I Wanna Know?
0
zaaf
geplaatst: 11 december 2014, 15:34 uur
01. Dancing Shoes
02. R U Mine?
03. Still Take You Home
04. Teddy Picker
05. The View From The Afternoon
06. Do I Wanna Know?
07. Brianstorm
08. A Certain Romance
09. My Propeller
10. When the Sun Goes Down
02. R U Mine?
03. Still Take You Home
04. Teddy Picker
05. The View From The Afternoon
06. Do I Wanna Know?
07. Brianstorm
08. A Certain Romance
09. My Propeller
10. When the Sun Goes Down
0
geplaatst: 11 december 2014, 16:49 uur
1. I Bet You Look Good on the Dancefloor
2. When the Sun Goes Down
3. R U Mine?
4. Fake Tales of San Francisco
5. Do I Wanna Know?
6. A Certain Romance
7. The View from the Afternoon
8. 505
9. Mardy Bum
10. Crying Lightning
2. When the Sun Goes Down
3. R U Mine?
4. Fake Tales of San Francisco
5. Do I Wanna Know?
6. A Certain Romance
7. The View from the Afternoon
8. 505
9. Mardy Bum
10. Crying Lightning
0
geplaatst: 11 december 2014, 16:54 uur
Geen Cornerstone, Hellcat en That's Where You're Wrong... Duidelijk dat de meeste mensen geen fan zijn van Turner's poppy / Smithsiaanse nummers. Voor mij onbegrijpelijk. Also:
1. Mardy Bum
Ik heb voor deze evergreen gekozen als mijn nummer één. Ik ben Monkeys fan van het eerste uur en dit nummer van het debuut album verveelt me nooit. De gitaarlijnen zijn perfect, de live uitvoering met strijkers maakt het nummer zo mogelijk nog mooier. Iedere keer weer werpt dit nummer me terug naar mijn tienerjaren. Destijds was alles nog zo verdomd eenvoudig en onschuldig wat betreft de vrouwtjes. Dit nummer symboliseert die onschuldige, pure puppyliefde perfect. Een icoon in hun oeuvre.
“So laugh and joke around… Remember cuddles in the kitchen yeah, to get things off the ground? ”
2. 505
Voor mij een nummer over angst. Een angst om niet aan iemands verwachtingen te voldoen. Een angst om dingen te verklooien. Een angst om iemand te kwetsen, of om zelf gekwetst te worden. .. Dit alles voormgegeven in een narratief met hotelkamer en veel onderhuise – sexuele – spanning. De perfecte afsluiter van FWN. Turner heeft zijn onschuld definitief verloren en worstelt daarmee. De klankkleur van Miles Kane’s gitaarsolo in de outro is fenomenaal.
“A knife twists at the thought that I should fall short of the mark”
3. R U Mine?
Zoals jullie wel weten zijn de meeste van Turner’s teksten doordrenkt met overpeinzingen over de man-vrouw dynamiek in het uitgaansleven. Hij is extreeem socially observant en zijn teksten en frontmanschap zijn voor mij de reden waarom ik de Arctic Monkeys geen goede band vind, maar een top band van de buitencategorie. AM – de recentste plaat – is voor mij de soundtrack geworden van de meest hedonistische periode in mijn leven. Toen de plaat uitkwam was ik voor het eerst in 5 jaar tijd weer single. Twee van mijn beste vrienden zaten in precies hetzelfde schuitje. Dit resulteerde in veel uitgaan tot in de ‘ante meridiem’ uurtjes, en veel bonding momenten met AM als gedeelde passie. Een toptijd met de nodige destructieve randjes die ik nooit zal vergeten. Wat mij betreft het beste ‘harde’ nummer van de Monkeys en een van mijn favorieten van AM (ik mis No.1 Party Anthem, Arabella en Fireside in deze lijst).
“She's a silver lining climbing on my desire”
4. A Certain Romance
Een nummer over vrienschap. Behoeft verder geen uitleg wat mij betreft. Het rustige eerste deel en dan die outro met heerlijk veel dynamiek tussen de instrumenten. Live het beste AM nummer dat ik heb mogen aanschouwen – op Best Kept Secret 2013.
“Well over there, there's friends of mine
What can I say? I've known 'em for a long long time
And yeah they might overstep the line
But I just cannot get angry in the same way
No not in the same way”
Vintage monkeys nog van voor het debuutalbum. Ik ben blij dat dit nummer de lijst heeft gehaald. Vrolijk, uptempo, erg fijn gitaar en drumwerk. En ook weer lyrics van Turner die een balans vinden tussen oprechte emoties en droogkomische observaties… Dan ben je wat mij betreft een grote jongen.
“I'll walk you up, what time's the bus come?”
6. Fluorescent Adolescent
Nog zo’n poppy parel van FWN. Mijn meest gedraaide nummer van de laatste 10 jaar volgens Last.fm. Zegt genoeg. De manier waarop Turner de lyrics brengt houdt op unieke wijze het midden tussen zingen en rappen. Ik ken niemand met een zelfde stijl.
“That Bloody Mary's lacking a Tabasco
Remember when he used to be a rascal?”
7. Do Me a Favour
De drums, de opbouw, de mentale biosccop die bij mij gaat lopen bij het horen van de lyrics. Ook weer wat persoonlijke redenen waarom deze break-up song me erg dierbaar is.
“And to tear apart the ties that bind
Perhaps 'fuck off' might be too kind”
8. Old Yellow Bricks
Een nummer over escapisme. Muzikaal niet eens zo’n bijzonder nummer. Fijn dansbaar, dat wel, maar erg veel variatie of dynamiek zit er niet in. Weer de teksten die het voor mij doen.
9. Crying Lightning
Toch nog maar even een nummer van Humbug om ook mijn waardering voor dat album te laten blijken. Ik had hier veel liever Dance Little Liar, Cornerstone, The Jeweller’s Hand of Secret Door neergezet though.
10. Dancing Shoes
Tenslotte nog een dansbaar nummertje van het debuut. AM muziek breed gezien staat voor mij symbool voor uitgaan, biertjes drinken, een toffe tijd hebben met vrienden, vrouwen versieren… en alles wat daarbij komt kijken. Dit nummer bevat alle elementen die het debuut maken tot wat het is. Feestelijk, dansbaar, doordrenkt met nervositeit en enthousiasme van de testosteron…
"One look sends it coursing through the veins, oh how the feeling races"…
Ohh nee, verkeerde nummer
1. Mardy Bum
Ik heb voor deze evergreen gekozen als mijn nummer één. Ik ben Monkeys fan van het eerste uur en dit nummer van het debuut album verveelt me nooit. De gitaarlijnen zijn perfect, de live uitvoering met strijkers maakt het nummer zo mogelijk nog mooier. Iedere keer weer werpt dit nummer me terug naar mijn tienerjaren. Destijds was alles nog zo verdomd eenvoudig en onschuldig wat betreft de vrouwtjes. Dit nummer symboliseert die onschuldige, pure puppyliefde perfect. Een icoon in hun oeuvre.
“So laugh and joke around… Remember cuddles in the kitchen yeah, to get things off the ground? ”
2. 505
Voor mij een nummer over angst. Een angst om niet aan iemands verwachtingen te voldoen. Een angst om dingen te verklooien. Een angst om iemand te kwetsen, of om zelf gekwetst te worden. .. Dit alles voormgegeven in een narratief met hotelkamer en veel onderhuise – sexuele – spanning. De perfecte afsluiter van FWN. Turner heeft zijn onschuld definitief verloren en worstelt daarmee. De klankkleur van Miles Kane’s gitaarsolo in de outro is fenomenaal.
“A knife twists at the thought that I should fall short of the mark”
3. R U Mine?
Zoals jullie wel weten zijn de meeste van Turner’s teksten doordrenkt met overpeinzingen over de man-vrouw dynamiek in het uitgaansleven. Hij is extreeem socially observant en zijn teksten en frontmanschap zijn voor mij de reden waarom ik de Arctic Monkeys geen goede band vind, maar een top band van de buitencategorie. AM – de recentste plaat – is voor mij de soundtrack geworden van de meest hedonistische periode in mijn leven. Toen de plaat uitkwam was ik voor het eerst in 5 jaar tijd weer single. Twee van mijn beste vrienden zaten in precies hetzelfde schuitje. Dit resulteerde in veel uitgaan tot in de ‘ante meridiem’ uurtjes, en veel bonding momenten met AM als gedeelde passie. Een toptijd met de nodige destructieve randjes die ik nooit zal vergeten. Wat mij betreft het beste ‘harde’ nummer van de Monkeys en een van mijn favorieten van AM (ik mis No.1 Party Anthem, Arabella en Fireside in deze lijst).
“She's a silver lining climbing on my desire”
4. A Certain Romance
Een nummer over vrienschap. Behoeft verder geen uitleg wat mij betreft. Het rustige eerste deel en dan die outro met heerlijk veel dynamiek tussen de instrumenten. Live het beste AM nummer dat ik heb mogen aanschouwen – op Best Kept Secret 2013.
“Well over there, there's friends of mine
What can I say? I've known 'em for a long long time
And yeah they might overstep the line
But I just cannot get angry in the same way
No not in the same way”
Vintage monkeys nog van voor het debuutalbum. Ik ben blij dat dit nummer de lijst heeft gehaald. Vrolijk, uptempo, erg fijn gitaar en drumwerk. En ook weer lyrics van Turner die een balans vinden tussen oprechte emoties en droogkomische observaties… Dan ben je wat mij betreft een grote jongen.
“I'll walk you up, what time's the bus come?”
6. Fluorescent Adolescent
Nog zo’n poppy parel van FWN. Mijn meest gedraaide nummer van de laatste 10 jaar volgens Last.fm. Zegt genoeg. De manier waarop Turner de lyrics brengt houdt op unieke wijze het midden tussen zingen en rappen. Ik ken niemand met een zelfde stijl.
“That Bloody Mary's lacking a Tabasco
Remember when he used to be a rascal?”
7. Do Me a Favour
De drums, de opbouw, de mentale biosccop die bij mij gaat lopen bij het horen van de lyrics. Ook weer wat persoonlijke redenen waarom deze break-up song me erg dierbaar is.
“And to tear apart the ties that bind
Perhaps 'fuck off' might be too kind”
8. Old Yellow Bricks
Een nummer over escapisme. Muzikaal niet eens zo’n bijzonder nummer. Fijn dansbaar, dat wel, maar erg veel variatie of dynamiek zit er niet in. Weer de teksten die het voor mij doen.
9. Crying Lightning
Toch nog maar even een nummer van Humbug om ook mijn waardering voor dat album te laten blijken. Ik had hier veel liever Dance Little Liar, Cornerstone, The Jeweller’s Hand of Secret Door neergezet though.
10. Dancing Shoes
Tenslotte nog een dansbaar nummertje van het debuut. AM muziek breed gezien staat voor mij symbool voor uitgaan, biertjes drinken, een toffe tijd hebben met vrienden, vrouwen versieren… en alles wat daarbij komt kijken. Dit nummer bevat alle elementen die het debuut maken tot wat het is. Feestelijk, dansbaar, doordrenkt met nervositeit en enthousiasme van de testosteron…
"One look sends it coursing through the veins, oh how the feeling races"…
Ohh nee, verkeerde nummer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.