MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!

zoeken in:
Cured
laxus11 schreef:
Rudi S en Cured kunnen Four Sticks even vervangens, had een foutje gemaakt.
done

zaaf
hahahaha, Kashmir

wat een grappige ronde!

laxus11 moet iedereen niet opnieuw, immers de snelle stemmers hebben How Many More Times niet meegenomen in de afvalrace.

Dit is onmogelijk. Best band ever.

Johnny Marr schreef:
Dit is onmogelijk. Best band ever.

The Undertones, maar Zep is ook goed

Rudi S schreef:
laxus11 moet iedereen niet opnieuw, immers de snelle stemmers hebben How Many More Times niet meegenomen in de afvalrace.

Precies, kunnen die dwazen die The Battle of Evermore in hun lijstje hebben geplaatst deze meteen vervangen

Voor de liefhebbers:

I: 5
II: 3
III: 3
IV: 7
House of the Holy: 4
Phyiscal Graffiti: 6
Presence: 1
In Through the Out Door: 1

Brunniepoo schreef:
(quote)

Precies, kunnen die dwazen die The Battle of Evermore in hun lijstje hebben geplaatst deze meteen vervangen

Ieder nadeel heeft zijn voordeel.

Rudi S schreef:

Eigenlijk wel ja, dus iedereen die How Many More Times nog wil elimineren kan zijn lijstje aanpassen

zaaf schreef:
hahahaha, Rudi S is zichzelf nooit geweest .

Prachtige pagina's hierzo, een van de beste edities.

Brunniepoo schreef:
(quote)

Sorry maar die ga ik niet vervangen

Brunniepoo schreef:
(quote)

Ondanks dat jij mij dwaas noemt, heb ik 'm toch vervangen. Bofferd!

zaaf schreef:
hahahaha, Kashmir

wat een grappige ronde!

Nu lach jij nog, maar ik denk dat de meeste het hier wel eens zijn dat dit de overbekende druppel is: Kashmir...... Ik stel een verbanning van minstens één jaar naar Spitsbergen voor (dus ook in de winter) en dan ben ik nog mild.
Eén ding is zeker: in ieder geval niet naar Kashmir. Daar is het weer veel te goed. Of zit de taliban daar?

Achilles Last Stand
In the Evening
Heartbreaker
No Quarter
Over The Hills And Far Away
Ramble On
Since I've Been Loving You
Tangerine
The Rain Song
The Song Remains the Same

Oyeeeeeee, daar zijn mijn nummer 1 en 2 weer

zaaf
"I'm about to lose my worried mind"

Said I've been crying, yeah. Oh, my tears they fell like rain,
Don't you hear them, Don't you hear them falling?
Don't you hear, Don't you hear them falling?

Casartelli (moderator)
Ik heb niet aan ronde 1 deelgenomen, dus neem ik ook niet aan ronde 2 deel. Had ik dat wel gedaan, dan had Kashmir op zeker een stem extra gekregen - wat een spanningsloos dramnummer is dat.

Ik heb Since I've been loving you vervangen door How Many More Times.

Casartelli schreef:
Had ik dat wel gedaan, dan had Kashmir op zeker een stem extra gekregen - wat een spanningsloos dramnummer is dat.

Kashmir is een vrij uniek nummer voor Led Zep. Het lijkt eerder op fraaie film muziek.

Ik heb How Many More Times toch maar vervangen door Since I've been loving you..... (geintje..)

Ik vervang lekker niks

Casartelli schreef:
Ik heb niet aan ronde 1 deelgenomen, dus neem ik ook niet aan ronde 2 deel.

Ik kom pas net voor het eerst in aanraking met dit spel en wil op zich wel meedoen. Maar is dat een regel, of meer een principieel uitgangspunt dat als je niet genomineerd hebt, je ook niet mag elimineren (gelukkig ben ik niet zo van de principes ), anders sla ik ronde twee ook wel over. Misschien ook maar beter ook. Gezien de voorgaande berichten, ben ik er nog nooit zo zeker van geweest dat ik mensen zal teleurstellen met mijn bericht .
Eigenlijk ook niet te doen uit die lijst 10 nummers halen waarvan je vindt dat ze het niet verdienen om door te gaan. Ze hebben toch wel aardige muziek gemaakt, die Led Zeppelin (om maar eens een licht understatement te maken).

Je mag zelf weten of je weet doet of niet Bonk, als je wilt mag je best 10 nummers elimineren

Dan ga ik nog maar eens even puzzelen welke 10 nummers er van mij uit mogen. Weet nu al dat een aantal mensen niet blij met me zullen zijn, maar scheelt weer dat Bonk mijn echte naam niet is .

Casartelli (moderator)
Bonk schreef:
Ik kom pas net voor het eerst in aanraking met dit spel en wil op zich wel meedoen. Maar is dat een regel, of meer een principieel uitgangspunt dat als je niet genomineerd hebt, je ook niet mag elimineren (gelukkig ben ik niet zo van de principes ), anders sla ik ronde twee ook wel over.

Dat is een principieel uitgangspunt van niemand minder dan mijzelve. Maar aangezien jij hier pas net voor het eerst in aanraking komt... ga je je goddelijke gang maar

Bonk schreef:
Dan ga ik nog maar eens even puzzelen welke 10 nummers er van mij uit mogen. Weet nu al dat een aantal mensen niet blij met me zullen zijn, maar scheelt weer dat Bonk mijn echte naam niet is .

hier heb je een voorbeeld

Met de nadruk op EEN....

Wel lachen, een link naar je eigen lijstje.

Bonk schreef:

Vertel eens iets meer over jezelf

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:31 uur

geplaatst: vandaag om 20:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.