MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Greatest Hits of #2 (The J. Geils Band)!

zoeken in:
Journey Through the Past, één van mijn topfavorieten van Neil Young, wordt veel te vaak genoemd

Inderdaad, maar zelfs Powderfinger wordt genoemd

laxus11 schreef:
(quote)

Op een of andere manier haal ik ze altijd door mekaar, Zal de startlijst aanpassen naar Out Of The Blue

Dus voor de mensen het is Out Of The Blue en niet Into The Black!

Dus opgelet voor: zaaf, Rudi S, aERodynamIC mochten jullie Into The Blue nog willen schrappen in je afvallerslijst of niet.

Lex, wat je nu doet kan volgens mij niet. Tijdens de eerste rond heb ik bijvoorbeeld niet op Into the Black gestemd, omdat hij al in de lijst stond. En niemand kon dit nummer dus nomineren.

In die ronde waren er onvoldoende stemmen om Out of the Blue in de lijst op te nemen. Bovendien konden alle users die tot nu toe een afvallijstje hebben ingediend, niet Out of the Blue laten afvallen.

En nu vervang je Into the Black, wat daardoor nooit een kans heeft gehad, door Out of the Blue, wat niet genoeg stemmen heeft gehaald. Dat is volgens mij echt te laat, dat kan nu niet meer.

Over welke versie van "Rockin' In The Free World" gaat het hier eigenlijk?

Ik ben het wel met west eens dat je als het spel al loopt, niet ineens nog kan gaan husselen met de nummers uit de startlijst. Je kan immers niet je nominaties achteraf veranderen.

Rudi S schreef:
Over welke versie van "Rockin' In The Free World" gaat het hier eigenlijk?

De versie die jij niet zou willen nomineren . Ik heb dat nummer (overigens in de stevige versie) nog nodig voor de laatste ronde.

west schreef:
(quote)

Lex, wat je nu doet kan volgens mij niet. Tijdens de eerste rond heb ik bijvoorbeeld niet op Into the Black gestemd, omdat hij al in de lijst stond. En niemand kon dit nummer dus nomineren.

In die ronde waren er onvoldoende stemmen om Out of the Blue in de lijst op te nemen. Bovendien konden alle users die tot nu toe een afvallijstje hebben ingediend, niet Out of the Blue laten afvallen.

En nu vervang je Into the Black, wat daardoor nooit een kans heeft gehad, door Out of the Blue, wat niet genoeg stemmen heeft gehaald. Dat is volgens mij echt te laat, dat kan nu niet meer.

Mee eens. Ik heb op Out of the Blue gestemd, maar alleen omdat Into the Black al in de startlijst stond. Als deze niet in de startlijst stond had ik gekozen voor Into the Black. Op deze manier heeft het nummer helemaal geen kans meer. Veranderen is dus niet mogelijk.

Kees-Jan schreef:
Journey Through the Past, één van mijn topfavorieten van Neil Young, wordt veel te vaak genoemd

Hetzelfde gebeurd met Ordinary People

Wat kunnen sommige spelletjes toch pijnlijk zijn...

Cinnamon Girl
Heart Of Gold
Hey Hey, My My (Out of the Blue) (als het nu Into the Black geweest was )
Journey Through the Past *
Out in the Weekend *
Tell Me Why *
The Loner
Thrasher *
Unknown Legend *
Words (Between The Lines Of Age) *

laxus11 schreef:
Op een of andere manier haal ik ze altijd door mekaar, Zal de startlijst aanpassen naar Out Of The Blue

Dus voor de mensen het is Out Of The Blue en niet Into The Black!

Misschien is het handiger om nu dan maar beide nummers op te nemen in de lijst waar we nu om spelen. Dan valt er in deze ronde één nummer meer af.

west schreef:
(quote)

Daar heb je wel een punt maar ik bedoelde het oorspronkelijk ook als Into The Blue en zoals gezegd haal ik deze 2 nummers altijd door mekaar, Maar goed dan laat ik het hier ook gewoon bij Into The Black, Foutje van mij dus

Hoop dat het niet al te ingewikkeld is

laxus11 schreef:
(quote)

Maar goed dan laat ik het hier ook gewoon bij Into The Black, Foutje van mij dus

Het is best een klus zo'n greatest hits. Succes ermee!

laxus11 schreef:
Hoop dat het niet al te ingewikkeld is

Stomme Neil Young, hij houd gewoon nergens rekening mee

laxus11 schreef:
(quote)

Daar heb je wel een punt maar ik bedoelde het oorspronkelijk ook als Into The Blue en zoals gezegd haal ik deze 2 nummers altijd door mekaar, Maar goed dan laat ik het hier ook gewoon bij Into The Black, Foutje van mij dus

En wat als ze allebei mogen meedoen? Want Out of the Blue is gewoon nu serieus benadeeld geweest doordat Into the Black meedoet. Mocht Out of the Blue vanaf de start meedoen dan eindigden ze in de finale en omgekeerd ook. En Out of the Blue is ook gewoon het beoogde nummer geweest van het begin al.

Telamon
Alabama
Harvest Moon
Ordinary People *
Powderfinger *
Sugar Mountain *
Tell Me Why *
The Loner
Thrasher *
Tonight's the Night

Cured
Zonde van Tell me Why........wonderschoon akoestisch getokkeld gitaarliedje.

Telamon
Cured schreef:
Zonde van Tell me Why........wonderschoon akoestisch getokkeld gitaarliedje.

Dat A Man Needs a Maid, Don't Let It Bring You Down en Out in the Weekend ongeveer even vaak worden genoemd vind ik nog meer zonde.

Cured
Tsja, ieder zijn keuze/smaak...

Alabama
Ambulance Blues
Birds *
Don't Let It Bring You Down *
See the Sky About to Rain *
Tell Me Why *
Thrasher *
Unknown Legend *
Words (Between The Lines Of Age) *

Telamon schreef:
Dat A Man Needs a Maid, Don't Let It Bring You Down en Out in the Weekend ongeveer even vaak worden genoemd vind ik nog meer zonde.

Ik zie al weer een nummer 1 van mij sneuvelen ja, maar het is ook een behoorlijk gehaat nummer door velen helaas ( A Man Needs a Maid).

Cured
A Man sla ik ook altijd over op Harvest (evenals nr. 7....ben de titel even kwijt).

Cured schreef:
ben de titel even kwijt

Old man maar dat is nummer 6

Cured
Ik ben Young, Old Man ! , Ik bedoel.....even wachten : There's A World .

Telamon
aERodynamIC schreef:
(quote)

Ik zie al weer een nummer 1 van mij sneuvelen ja, maar het is ook een behoorlijk gehaat nummer door velen helaas ( A Man Needs a Maid).

Ik snap die haat niet zo. Ik vind de oude songs van Neil af en toe naar oubolligheid neigen, soms de stem wat te schel, of het tempo te langzaam. A Man Needs A Maid heeft dat niet. Zou top 10 bij mij zijn geworden.

En die waarheid in de tekst....

I was thinking that maybe I'd get a maid
Find a place nearby for her to stay.
Just someone to keep my house clean,
Fix my meals and go away.

Cured
Het hoeft niet beslist "haat" te zijn, toch ? Een nummer kan je ook minder liggen en qua teksten zijn er ook andere genoemd die misschien prima zijn, alleen moet het muzikaal/compositorisch je wél aanspreken.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Ja hopen dat dat nummer de finale haalt, zou zeket top 10 eindigen.

Birds
Comes A Time
Everybody Knows This Is Nowhere
Journey Through the Past
Ordinary People
Rockin' in the Free World
Sugar Mountain
The Loner
Tonight's The Night
Unknown Legend

Een moeilijke bevalling

aERodynamIC schreef:
(quote)

Wie de uitvoering van Massey Hall heeft gehoord moet toch voor het liedje vallen, hoewel ik het daar aan gekoppelde liedje weer heb weggestemd

Dadelijk de uitslag

6 nummers zijn niet genoemd.

Afvallen:

13 Journey Through the Past *
13 Thrasher *
13 Unknown Legend *
12 Harvest Moon
12 The Loner
11 Birds *
11 Comes A Time
10 Ordinary People *
10 Sugar Mouintain *
8 Tonight's the Night

Tie break tussen 3 nummers:

7 A Man Needs a Maid *
7 Powderfinger *
7 Tell Me Why *

Het nummer met de meeste punten valt af, dus geef je punt aan het minste nummer

Deadline: 23:30.

Tie break tussen 3 nummers:

0 A Man Needs a Maid *
0 Powderfinger *
*1 Tell Me Why *

Het nummer met de meeste punten valt af, dus geef je punt aan het minste nummer

Deadline: 23:30.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:52 uur

geplaatst: vandaag om 02:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.