Muziek / Muziekgames / 08 / 09 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 9 februari 2014, 18:48 uur
126. Fake Blood – I Think I Like It vs. Anouk – Modern World
0-1
0-1
0
geplaatst: 9 februari 2014, 18:58 uur
2-5
Hier nog iemand teleurgesteld in de uitschakeling van Just Dance!
Hier nog iemand teleurgesteld in de uitschakeling van Just Dance!
0
geplaatst: 9 februari 2014, 18:58 uur
127. Ida Engberg – Disco Volante [Sebastien Leger Mix] vs. Mika – We Are Golden
1-0
1-0
0
geplaatst: 9 februari 2014, 19:00 uur
1-2
Ik vind Just Dance eigenlijk de minste single van Lady Gaga, niettemin had dat nummer wel moeten winnen van dat vreselijke gedrocht van Adele natuurlijk. Ik vind het belachelijker dat A Night Like This eruit ligt, maar ja, bij dit soort KO's kun je beter niet Nederlands zijn; dan heb je sowieso al een achterstand.
Ik vind Just Dance eigenlijk de minste single van Lady Gaga, niettemin had dat nummer wel moeten winnen van dat vreselijke gedrocht van Adele natuurlijk. Ik vind het belachelijker dat A Night Like This eruit ligt, maar ja, bij dit soort KO's kun je beter niet Nederlands zijn; dan heb je sowieso al een achterstand.
0
geplaatst: 9 februari 2014, 20:45 uur
Angelo schreef:
1-2
1-2

Dat heeft niks te maken met dat ze Nederlands is, van mij mag een Back It Up heel ver komen, maar dat heeft vooral te maken met hoe goed Bulletproof is.
0
geplaatst: 9 februari 2014, 21:23 uur
128. Michael Jackson – This Is It vs. Laurent Wolf feat. Eric Carter – No Stress
0-1
0-1
0
geplaatst: 9 februari 2014, 21:36 uur
Arrie schreef:
Dat heeft niks te maken met dat ze Nederlands is, van mij mag een Back It Up heel ver komen, maar dat heeft vooral te maken met hoe goed Bulletproof is.
In het algemeen moeten Nederlandse artiesten toch altijd het onderspit delven. Soms vind ik dat wel terecht, vooral als het om die voorspelbare nummers van Marco Borsato of Jan Smit gaat, maar ook zangeressen als Anouk of Ilse DeLange doen het vaak niet goed - zelfs als de tegenstand zwak te noemen is. Dat vind ik best jammer. Het gaat niet specifiek over La Roux vs. Caro Emerald.
Ik ben zelf overigens niet zo gecharmeerd van dat nummer van La Roux. Ik vind de vocalen van die zangeres erg irritant en de productie erg vlak. Bij electropopnummers hou ik meer van een wat voller geluid. Nee, ik vind "onze" Caro dan toch echt stukken beter.

0
geplaatst: 9 februari 2014, 21:57 uur
Angelo schreef:
In het algemeen moeten Nederlandse artiesten toch altijd het onderspit delven. Soms vind ik dat wel terecht, vooral als het om die voorspelbare nummers van Marco Borsato of Jan Smit gaat, maar ook zangeressen als Anouk of Ilse DeLange doen het vaak niet goed - zelfs als de tegenstand zwak te noemen is. Dat vind ik best jammer. Het gaat niet specifiek over La Roux vs. Caro Emerald.
Ik ben zelf overigens niet zo gecharmeerd van dat nummer van La Roux. Ik vind de vocalen van die zangeres erg irritant en de productie erg vlak. Bij electropopnummers hou ik meer van een wat voller geluid. Nee, ik vind "onze" Caro dan toch echt stukken beter.
(quote)
Voor Ilse Delange wil ik ook vaak graag een lans breken, maar Anouk? Nee, sorry Angelo, of ze nou Nederlands is of niet, de meeste muziek van Anouk vind ik gewoon bijzonder zwak. Beetje makkelijk om dat op haar nationaliteit te gooien.
Caro Emerald vind ik trouwens ook leuk, maar van de singles van haar debuutalbum vind ik A Night Like This dan weer met afstand haar minste. En de zang van La Roux ben ik dan wel weer van gecharmeerd dus voor mij was het overduidelijk zonder dat de nationaliteit er iets mee te maken heeft.
Ik zou het goede muziek van eigen bodem juist meer gunnen maar het probleem is vooral dat de Nederlandse artiesten met veel hits bands als Di-Rect, Kane en Bløf zijn. En Anouk dus. Tsja...
0
geplaatst: 9 februari 2014, 22:14 uur
Dat Michael Jackson toch iedere keer weer kansloos hier lijkt te zijn? 

* denotes required fields.