Muziek / Muziekgames / 08 / 09 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 5 januari 2014, 19:43 uur
1-4
Volgens mij heeft catdog stiekem zijn favorieten uit de tipparade geplukt.
Volgens mij heeft catdog stiekem zijn favorieten uit de tipparade geplukt.

0
geplaatst: 5 januari 2014, 19:49 uur
102. Leona Lewis – Run vs. Bob Sinclar feat. The Sugarhill Gang – Lala Song
0
geplaatst: 5 januari 2014, 20:13 uur
103. Gerard Joling – Het Is Nog Niet Voorbij vs. The Pussycat Dolls – When I Grow Up
0-1
0-1
0
geplaatst: 5 januari 2014, 20:14 uur
NewYorkCityLight schreef:
Wow, catdog, je hebt deze keer wel veel uit de tipparade moeten halen zeg. Aangezien 'Heartbreak' in die lijst maar tot 11 kwam.
Wow, catdog, je hebt deze keer wel veel uit de tipparade moeten halen zeg. Aangezien 'Heartbreak' in die lijst maar tot 11 kwam.
Heb niet gekeken tot hoever de platen in de tip kwamen. Heb alleen naar de binnenkomers per week gekeken anders werd het een hele klus. Heb geprobeerd over het algemeen van elke week wat mee te pikken en meerdere artiesten te krijgen. Maar ik heb de wat bekendere artiesten / platen wel wat voorrang gegeven. Leek me wel wat leuker om wat bekenders erin te houden.
0
geplaatst: 5 januari 2014, 21:39 uur
0-5
105. Jordin Sparks feat. Chris Brown – No Air vs. Gavin DeGraw – She Holds a Key
105. Jordin Sparks feat. Chris Brown – No Air vs. Gavin DeGraw – She Holds a Key
0
geplaatst: 5 januari 2014, 21:48 uur
1-3
'No Air' is voor mij echt met stip het meest vervelende nummer in deze k.o. tot nu toe
'No Air' is voor mij echt met stip het meest vervelende nummer in deze k.o. tot nu toe

0
geplaatst: 5 januari 2014, 21:50 uur
NewYorkCityLight schreef:
1-3
1-3
Helemaal mee eens.

0
geplaatst: 5 januari 2014, 22:05 uur
niet best beide
1-4
Nu nog een stem voor DeGraw, kunnen we hopelijk snel door naar betere platen.
1-4
Nu nog een stem voor DeGraw, kunnen we hopelijk snel door naar betere platen.
* denotes required fields.