Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2014]
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2014, 10:44 uur
Gretz schreef:
Hier alvast een lijstje waarin je mooi kunt zien welke recente toppers nog ontbreken in de Ladder. 133 op een totaal van 400, dus ca. 1/3 van de deelnemers aan De Witte Trui.
Starlight niet in de MuMeLadder Hier alvast een lijstje waarin je mooi kunt zien welke recente toppers nog ontbreken in de Ladder. 133 op een totaal van 400, dus ca. 1/3 van de deelnemers aan De Witte Trui.
Amai, ik zie een hoop nummers die ik misschien maar eens ga nomineren voor volgend jaar.
0
geplaatst: 7 december 2014, 10:45 uur
Ik vind het nu al spannend
Moet straks een paar uurtjes weg, ben erg benieuwd wat er dan in de tussentijd gebeurt 
Bovendien ben ik met het luisteren van de lijst nu pas bij Dondante op 156, dus dat wordt wel krap om vandaag nog bij nummer 1 te komen vrees ik
Moet straks een paar uurtjes weg, ben erg benieuwd wat er dan in de tussentijd gebeurt 
Bovendien ben ik met het luisteren van de lijst nu pas bij Dondante op 156, dus dat wordt wel krap om vandaag nog bij nummer 1 te komen vrees ik

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 10:47 uur
kaj_666 schreef:
Ik ben bij 159 Bon Iver - re: Stacks.
Bij mij gaat het precies om 00:00 uitkomen als ik het goed heb uitgekiend.

0
geplaatst: 7 december 2014, 10:50 uur
JoaMuse schreef:
Amai, ik zie een hoop nummers die ik misschien maar eens ga nomineren voor volgend jaar.
Staat op mijn lijstje voor dit jaar, nu maar afwachten of jij of iemand anders me niet voor is.Amai, ik zie een hoop nummers die ik misschien maar eens ga nomineren voor volgend jaar.
0
geplaatst: 7 december 2014, 10:52 uur
Ha ben ik nu al aan de beurt. Klein tipje van de sluier, na het volgende lijstje is geen enkel nummer meer puntloos
.
.
0
geplaatst: 7 december 2014, 10:53 uur
Onweerwolf schreef:
(quote)
Dat ga ik dus niet redden
Dan moet ik straks maar weer aansluiten bij waar jij dan ook bent 
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 december 2014, 10:57 uur
Gretz schreef:
Hier alvast een lijstje waarin je mooi kunt zien welke recente toppers nog ontbreken in de Ladder. 133 op een totaal van 400, dus ca. 1/3 van de deelnemers aan De Witte Trui.
Voor dat 'ontbreken' moet je de 4 Arcade Fires er eigenlijk wel uithalen (die zitten daar immers al aan hun tax), maar goed, dan houd je er nog steeds 129 over.
0
geplaatst: 7 december 2014, 10:58 uur
Casartelli schreef:
Voor dat 'ontbreken' moet je de 4 Arcade Fires er eigenlijk wel uithalen (die zitten daar immers al aan hun tax), maar goed, dan houd je er nog steeds 129 over.
(quote)
Idem voor de 2 Radioheads

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 10:59 uur
Ik wilde trouwens nog melden dat ik alle Vampire Weekend nummers steeds beter begin te vinden en dat komt (mede) door De Witte Trui.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 7 december 2014, 11:00 uur
Geweldig zeg hoe gaaf je dit brengt Marcel, complimenten vanuit het limburgse.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 december 2014, 11:00 uur
Ah ja ik had even snel gekeken of ik niks over het hoofd zag... te snel dus.
Well... 127 and counting down...

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 11:01 uur
Na 4 lijstjes heeft idd elk nummer punten en neemt De Clown voor de 2e keer de leiding!
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:02 uur
En The National - Heavenfaced. Dus 7 platen die vanwege de limiet niet in beide lijsten kunnen staan.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 11:03 uur
Gretz schreef:
En The National - Heavenfaced. Dus 7 platen die vanwege de limiet niet in beide lijsten kunnen staan.
(quote)
Maar dat is mijn nominatie, dus die mag er wel in toch?
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:04 uur
Casartelli schreef:
(quote)
Zitten The National en Nick Cave nog niet aan 16 stuks?

0
geplaatst: 7 december 2014, 11:04 uur
Hoezo ze kunnen niet in de lijst staan? Je kan die nummers van Arcade Fire, Radiohead en The National toch gewoon nomineren en wie weet halen ze het wel van nummers die er wel in staan in de voorronde.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 december 2014, 11:09 uur
JoaMuse schreef:
Hoezo ze kunnen niet in de lijst staan? Je kan die nummers van Arcade Fire, Radiohead en The National toch gewoon nomineren en wie weet halen ze het wel van nummers die er wel in staan in de voorronde.
Klopt... en als dat lukt, staat er volgend jaar een andere Arcade Fire in Gretz' lijstje

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 11:11 uur
En de gedoodverfde winnaar staat al waar we hem verwachten..
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:11 uur
Onweerwolf schreef:
Na 4 lijstjes heeft idd elk nummer punten en neemt De Clown voor de 2e keer de leiding!
Waar halen jullie eigenlijk telkenmale de term 'de clown' vandaan?
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 11:12 uur
Onweerwolf schreef:
Maar z'n gedoodverfde opvolger staat helemaal onderaan...
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:12 uur
Daar kan ik geen nee tegen zeggen.
Casartelli schreef:
Klopt... en als dat lukt, staat er volgend jaar een andere Arcade Fire in Gretz' lijstje
(quote)
Het is waarschijnlijk dat de nummers van Funeral niet snel wegvallen uit de Ladder. Die vallen hier in 2015 weg. Misschien komen daar een aantal nummers van Reflektor in de plaats die we niet zo snel gaan terug in de Ladder.
Radiohead zal dit probleem ook houden omdat de nummers van hun 90s albums het het beste doen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 11:13 uur
Het nummer gaat over John Wayne Gacy, Jr. die ook wel bekend stond als "The Killer Clown". Hij verkleedde zichzelf op kinderfeestjes en braderieën als Pogo de Clown.
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:16 uur
Onweerwolf schreef:
Het nummer gaat over John Wayne Gacy, Jr. die ook wel bekend stond als "The Killer Clown". Hij verkleedde zichzelf op kinderfeestjes en braderieën als Pogo de Clown.
(quote)
Bedankt, dat laatste wist ik niet.

0
geplaatst: 7 december 2014, 11:18 uur
De motor van de Volvo van The Knife wil volgens mij nog niet starten 

* denotes required fields.