Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2014]
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 11:19 uur
starbright boy schreef:
Meer info: John Wayne Gacy - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Meer info: John Wayne Gacy - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Als je het verhaal kent en dan de videoclip van het nummer eens aandachtig bekijkt... *brrrrrr*

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 11:20 uur
Nog niet nee.
Overigens viel voor mij gisteren het kwartje bij Marble House hard.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 11:23 uur
Overigens: de nummers tussen haakjes bij het lijstje van de stemmer is de plek van die plaat in het eindlijstje van vorig jaar van de betreffende stemmer (indien daar sprake van was).
(Zonde om data die je toch al hebt ongemoeid te laten.
)
(Zonde om data die je toch al hebt ongemoeid te laten.
)
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:24 uur
Leuk we zijn begonnen, maar de stand trekt op niks momenteel. Slechts 1 goed nummer in de top 5 momenteel.
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:25 uur
Wat betekenen de cijfertjes achter de titel? De plek waar hij vorig jaar in je lijstje stond?
Edit: Bedankt OWW
Edit: Bedankt OWW

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 11:25 uur
jassn schreef:
Leuk we zijn begonnen, maar de stand trekt op niks momenteel. Slechts 1 goed nummer in de top 5 momenteel.
Eigenlijk moet ik op dit moment die uitspraak van jou van vorig jaar nog even quoten...

0
geplaatst: 7 december 2014, 11:30 uur
In de rangschikking zijn er momenteel altijd twee nummers 14 en geen nummer 16. Wellicht een foutje van het almachtige excel? 

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 11:31 uur
ArthurDZ schreef:
In de rangschikking zijn er momenteel altijd twee nummers 14 en geen nummer 16. Wellicht een foutje van het almachtige excel?
WOW!
Die had ik niet gezien.

edit: gefixed!
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:36 uur
Kanye of Santigold waarschijnlijk? Het zou allebei onverwacht zijn.
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:39 uur
stoepkrijt schreef:
Kanye of Santigold waarschijnlijk? Het zou allebei onverwacht zijn.
Te oordelen naar zijn top-10, vermoed ik dat Portishead naar de leiding gaatKanye of Santigold waarschijnlijk? Het zou allebei onverwacht zijn.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 11:42 uur
Weten we het nog van vorig jaar? De beide Portishead nummers die halverwege de dag nog samen aan de leiding gingen en uiteindelijk helemaal terugvielen naar de exacte middenmoot?
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:42 uur
The National en Arcade Fire lopen tot nu toe nog wat achter op de verwachting.
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:43 uur
Geen Arcade Fire fan, die jassn. Eerste stemmer die geen van de vier AF-nummers in de top 12 heeft. De volgende misschien wel alle vier?
0
geplaatst: 7 december 2014, 11:44 uur
Onweerwolf schreef:
Weten we het nog van vorig jaar? De beide Portishead nummers die halverwege de dag nog samen aan de leiding gingen en uiteindelijk helemaal terugvielen naar de exacte middenmoot?
Ja, dat weet ik nog. Ik zou het raar vinden als het dit jaar compleet anders zou lopen. We Carry On valt nog wel terug.Weten we het nog van vorig jaar? De beide Portishead nummers die halverwege de dag nog samen aan de leiding gingen en uiteindelijk helemaal terugvielen naar de exacte middenmoot?
0
Gebruiker43757 schreef:
Met name de twee platen van the National, maar Reflektor en Tunnels verwacht ik idd ook veel hoger, evenals Silent Shout
0
JoaMuse schreef:
Geen Arcade Fire fan, die jassn. Eerste stemmer die geen van de vier AF-nummers in de top 12 heeft. De volgende misschien wel alle vier?
Ik verklap niks Geen Arcade Fire fan, die jassn. Eerste stemmer die geen van de vier AF-nummers in de top 12 heeft. De volgende misschien wel alle vier?

0
geplaatst: 7 december 2014, 11:45 uur
Onweerwolf schreef:
Gaat nu ook gewoon weer gebeuren. Net als dat The Knife uiteindelijk stabiel in het linkerrijtje komt.

* denotes required fields.