MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2014]

zoeken in:
Onweerwolf

Als je het verhaal kent en dan de videoclip van het nummer eens aandachtig bekijkt... *brrrrrr*

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
De motor van de Volvo van The Knife wil volgens mij nog niet starten

Nog niet nee.

Overigens viel voor mij gisteren het kwartje bij Marble House hard.

De Monkeys lijken het verrassend goed te gaan doen

Onweerwolf
Overigens: de nummers tussen haakjes bij het lijstje van de stemmer is de plek van die plaat in het eindlijstje van vorig jaar van de betreffende stemmer (indien daar sprake van was).

(Zonde om data die je toch al hebt ongemoeid te laten. )

Leuk we zijn begonnen, maar de stand trekt op niks momenteel. Slechts 1 goed nummer in de top 5 momenteel.

Wat betekenen de cijfertjes achter de titel? De plek waar hij vorig jaar in je lijstje stond?

Edit: Bedankt OWW

Onweerwolf
jassn schreef:
Leuk we zijn begonnen, maar de stand trekt op niks momenteel. Slechts 1 goed nummer in de top 5 momenteel.

Eigenlijk moet ik op dit moment die uitspraak van jou van vorig jaar nog even quoten...

de reflektor quote?

Onweerwolf
jassn schreef:
de reflektor quote?

Yep!

In de rangschikking zijn er momenteel altijd twee nummers 14 en geen nummer 16. Wellicht een foutje van het almachtige excel?

Onweerwolf

Onweerwolf
ArthurDZ schreef:
In de rangschikking zijn er momenteel altijd twee nummers 14 en geen nummer 16. Wellicht een foutje van het almachtige excel?

WOW!

Die had ik niet gezien.

edit: gefixed!

Onweerwolf
Kanye komt eens in het linkerrijtje kijken.

Ah ik voorspel een nieuwe leider

Onweerwolf
jassn schreef:
Ah ik voorspel een nieuwe leider

Een onverwachtse...

Kanye of Santigold waarschijnlijk? Het zou allebei onverwacht zijn.

stoepkrijt schreef:
Kanye of Santigold waarschijnlijk? Het zou allebei onverwacht zijn.
Te oordelen naar zijn top-10, vermoed ik dat Portishead naar de leiding gaat

Of Surf Solar.

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
(quote)
Te oordelen naar zijn top-10, vermoed ik dat Portishead naar de leiding gaat

staafmixer -> door

Onweerwolf
Weten we het nog van vorig jaar? De beide Portishead nummers die halverwege de dag nog samen aan de leiding gingen en uiteindelijk helemaal terugvielen naar de exacte middenmoot?

The National en Arcade Fire lopen tot nu toe nog wat achter op de verwachting.

Geen Arcade Fire fan, die jassn. Eerste stemmer die geen van de vier AF-nummers in de top 12 heeft. De volgende misschien wel alle vier?

Onweerwolf
Vooral beide The National nummers inderdaad.

Onweerwolf schreef:
Weten we het nog van vorig jaar? De beide Portishead nummers die halverwege de dag nog samen aan de leiding gingen en uiteindelijk helemaal terugvielen naar de exacte middenmoot?
Ja, dat weet ik nog. Ik zou het raar vinden als het dit jaar compleet anders zou lopen. We Carry On valt nog wel terug.

Gebruiker43757 schreef:
The National en Arcade Fire lopen tot nu toe nog wat achter op de verwachting.

Met name de twee platen van the National, maar Reflektor en Tunnels verwacht ik idd ook veel hoger, evenals Silent Shout

JoaMuse schreef:
Geen Arcade Fire fan, die jassn. Eerste stemmer die geen van de vier AF-nummers in de top 12 heeft. De volgende misschien wel alle vier?
Ik verklap niks

Weer zeer mooi gedaan Onweerwolf

Onweerwolf schreef:

Gaat nu ook gewoon weer gebeuren. Net als dat The Knife uiteindelijk stabiel in het linkerrijtje komt.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:39 uur

geplaatst: vandaag om 00:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.