MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2014]

zoeken in:
Onweerwolf
Zo! De top 2 is vertrokken!

En Of Montreal zit erbij! Die zag ik niet aankomen!

De bottom 3 vind ik nu een stuk mooier dan de top 3. Maar goed, de Clown en het Groteske Dier gaan dit echt niet volhouden.

Van de clown zou ik dat niet te hard zeggen. En misschien gaat Of Montreal wel echt verrassen al zie ik die ook wel weer terug vallen eerlijk gezegd.

de bodem van de lijst krijgt zo een zetje

DjFrankie (moderator)
Of montreal doet het inderdaad goed tussen het Canadees geweld

Ik denk dat de lijst zo is opgebouwd dat er nog weleen paar platen die nu laag staan naar boven gaan stijgen

Onweerwolf
Scorpion_21 schreef:
Ik denk dat de lijst zo is opgebouwd dat er nog weleen paar platen die nu laag staan naar boven gaan stijgen

Het is random!

Zelfs ik weet niet wat er gaat gebeuren.

Nog meer dan 50 lijstjes te gaan, eigenlijk heeft zelfs The National nog prima kansen om te winnen (of in elk geval nog gewoon in de buurt van het podium te eindigen)

kaj_666 schreef:
Nog meer dan 50 lijstjes te gaan, eigenlijk heeft zelfs The National nog prima kansen om te winnen (of in elk geval nog gewoon in de buurt van het podium te eindigen)

Moeten we OWW al gaan bedanken voor zijn geweldige show en complimenteren met zijn excellente kledingkeuze?

De presentatie van de finale ziet er weer schitterend uit Onweerwolf

Prachtig dat de Top 3 in de kleuren goud, zilver en brons is weergegeven, alsmede je de posities van vorig jaar kan checken. Verder tot nog toe een erg verrassende stand, met veel nieuwkomers die in de smaak vallen en veel Arcade Fire & The National + de Nr. 3 van vorig jaar ( The Knife ) in de rechter rij.

Onweerwolf
Scorpion_21 schreef:
(quote)

Moeten we OWW al gaan bedanken voor zijn geweldige show en complimenteren met zijn excellente kledingkeuze?

En vergeet ook mijn uitspraak van het Frans niet, daar heb ik maanden op geoefend.

Onweerwolf
De kopgroep lijkt weer bijgehaald maar toch..

Na 14 lijstjes staat Of Montreal aan de leiding. Wie dat had voorspeld bij de bookies kan lekker op vakantie straks.

Zou prima kunnen leven met Of Montreal op 1.

Onweerwolf
Oh en Bloodbuzz haalt Empire in nu.

Neighborhood #1 doet het anders ook flink onder verwachting. Vorig jaar nog 2de nu onderaan de lijst. Ik ben benieuwd of het voor mij betere No Cars Go zijn plek kan innemen.

De aapjes gingen heel hard van start, maar gelukkig zijn ze inmiddels ingehaald. Sowieso een van de slechtere aapjes nummers dus ik kan er niet om rouwen

Arcade Fire heeft met liefst 9 nummers in de top-50 sowieso niks te klagen, vooral omdat ik me niet kan voorstellen dat er straks iets anders dan Rebellion bovenaan staat

Na de finale van de MuMe Top 2000 is de finale van De Witte Trui nu ook een dag geworden die je al wekenlang van te voren in je agenda zet.

Enne... Go Roscoe!

En uiteindelijk wint Rebellion
Maar al die outsiders die nu bovenaan staan

Onweerwolf
kaj_666 schreef:
Arcade Fire heeft met liefst 9 nummers in de top-50 sowieso niks te klagen, vooral omdat ik me niet kan voorstellen dat er straks iets anders dan Rebellion bovenaan staat

Straks?

Ik had niet verwacht dat Fake Empire na 15 lijstjes onderaan zou staan

Onweerwolf
De Clown is gewoon al weer terug aan het front.

En kijk ook eens wat Spinvis doet.

Ah, The Knife rukt op naar het linkerrijtje

Silent Shout is aan een gestage opmars bezig. Even was de 23e plek het dieptepunt, maar nu is de bronze medaille van 2013 alweer terug in het linkerrijtje.

Onweerwolf
En de Clown staat gewoon weer aan de leiding.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:32 uur

geplaatst: vandaag om 19:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.