Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2014]
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2014, 13:03 uur
Onweerwolf schreef:
En de Clown staat gewoon weer aan de leiding.
En de Clown staat gewoon weer aan de leiding.
Moet wel een grap zijn....
0
geplaatst: 7 december 2014, 13:03 uur
Radiohead eindelijk eens in het linkerrijtje
Wel jammer dat de Monkeys ver aan het wegzakken zijn.
Wel jammer dat de Monkeys ver aan het wegzakken zijn.
0
geplaatst: 7 december 2014, 13:04 uur
0
geplaatst: 7 december 2014, 13:09 uur
En ik wilde net zeggen dat Portishead stond waar het vorig jaar ongeveer eindigde, komt Jens z'n lijstje voorbij 

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 13:10 uur
De grote vraag is nu: kan ik mij binnen 10 minuten uitkleden, douchen, afdrogen en (eventueel) weer aankleden? 

0
geplaatst: 7 december 2014, 13:12 uur
Dat laatste is een must met al die moderne communicatiemiddelen.
0
geplaatst: 7 december 2014, 13:12 uur
Onweerwolf schreef:
De grote vraag is nu: kan ik mij binnen 10 minuten uitkleden, douchen, afdrogen en (eventueel) weer aankleden?
Het niet openlijk stellen van deze vraag hier op t forum had je al een halve minuut gescheeld

0
geplaatst: 7 december 2014, 13:13 uur
De top 7 staat nu als een kluitje op elkaar. Ik ben benieuwd hoevaak de koppositie nog verwisselt.
0
geplaatst: 7 december 2014, 13:17 uur
Onweerwolf schreef:
Zou vrijwel altijd moeten lukken volgens de Wet van Parkison.
Dus in dit geval heb je daar maximaal 10 minuten voor nodig, terwijl je normaal wellicht aan de dubbele tijd zit. Als je je verslapen hebt kan dat zelfs allemaal in 5 minuten. 
0
geplaatst: 7 december 2014, 13:22 uur
Surf Solar & Silent Shout mengen zich in de strijd om de koppositie. Spannend! 

0
geplaatst: 7 december 2014, 13:23 uur
spannender dan dit wordt het niet
De top 15 op 12 punten van elkaar
De top 15 op 12 punten van elkaar
0
Hmm, 9/12 van de nummers uit mijn lijstje staan in het rechterrijtje. Er mag dus nog wat veranderen. 

0
Zo, dat ziet er weer goed uit. Verrassend dat Sufjan zo hoog staat. Na 9 jaar is de lol van dat liedje er toch wel een beetje vanaf... Dat Of Montreal en Fuck Buttons in de top 4 staan doet me deugd, laat 1 van die 2 maar winnen! Al zal Nelis FB sowieso wel niet in zijn lijstje hebben.
In theorie kan Kanye West in 1 keer van het rechterrijtje naar de 1ste plek!
In theorie kan Kanye West in 1 keer van het rechterrijtje naar de 1ste plek!
0
geplaatst: 7 december 2014, 13:25 uur
Wat betreft het tijdsschema verloopt het ook allemaal gelikt. Ik ga er vanuit dat Onweerwolf de rest van de dag geen taken meer heeft die meer dan 10 minuten aaneen kosten. 
En gelukkig geen irritante pauze-acts hier bij De Witte Trui.

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 13:28 uur
Gretz schreef:
Wat betreft het tijdsschema verloopt het ook allemaal gelikt. Ik ga er vanuit dat Onweerwolf de rest van de dag geen taken meer heeft die meer dan 10 minuten aaneen kosten.

Heh,
Ik heb nog een heel takenlijstje staan, zoals afstoffen, de was doen, een leren bank met beauty fix insmeren, een antieke klok repareren en schoonmaken, 122 nummers beluisteren, etc.
Maar dat zijn allemaal dingen die ik kan onderbreken.
Nu eerst eens even twee eieren met bacon bakken.

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 13:31 uur
Nelis gooit de boel eens even lekker door elkaar.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 13:33 uur
Lol, als ik geen speciale aankondiging had gedaan voor Erminio was dat niet gebeurd.

0
geplaatst: 7 december 2014, 13:44 uur
Inmiddels is het merendeel van mijn top-12 wel opgeschoven naar het linkerrijtje, maar over mijn nummer 1 en 2 maak ik me ernstige zorgen 

* denotes required fields.