MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2014]

zoeken in:
Onweerwolf

Onweerwolf
NP: #116 Burial - Ashtray Wasp

Schandalig laag staat 'ie, de grootste verliezer van deze editie.

Nog steeds niemand over de 100

Cured
Hey, wat leuk: een Sonfestivalscorebord-achtig iets... . zal eens even zien of ik hier nog wat uit kan pikken.

Arno schreef:
Nog steeds niemand over de 100

En nu iemand met zowel Radioahead als Arcade Fire in z'n (album) top 10. Dus welke gaat het worden...

Met deze top 2 kan ik zeer goed leven Met uitzondering van die laatste 3 hangt het ook allemaal nog vrij goed aaneen.

Onweerwolf
Toch Rebellion (Lies)

mol
Ha, mijn lijstje. Doet alles weer lekker naar elkander schuiven.

Cured
Verdomd, had ik me maar London genoemd i.p.v. Cured.... . Ploppesteksel Calling vind ik erg komisch klinken...

Onweerwolf
En Bloodbuzz lijkt nu ook eindelijk op weg te zijn.

Oei, Kanye begon best sterk, maar de rek is er nu echt helemaal uit. En ik durf voorzichtig te voorspellen dat Interpol en Royksopp in de lagere regionen gaan blijven.

Onweerwolf

Onweerwolf
Hey, de Top 2 is nu gelijk aan die van vorig jaar, dat hadden we nog niet gezien.

Blijkbaar is Tunnels stiekem op stoom gekomen.

Na een uurtje kijk ik weer en ineens staat Tunnels 2e
Die stond ergens halverwege het rechterrijtje

Onweerwolf
En volgens mij is Empire nu voor het eerst (of iig sinds uren) uit de bottom 4 weg.

en nu 14 punten voor Disparate Youth !

Jaaaa!

Edit: Fuck Buttons, ook

Onweerwolf schreef:
En volgens mij is Empire nu voor het eerst (of iig sinds uren) uit de bottom 4 weg.

Dat duurde erg kort....

Onweerwolf
Inderdaad.

Portishead aan de leiding

Prachtige top 6 van kemm!

Die Portishoofden blijven verrassend lang aanhaken. Maar ik voorspel dat Tunnels en Rebellion binnen een uur of twee toch afstand hebben genomen.

Fake Empire moet nog even Yellow Brick Road achter zich laten en dan hebben we de uiteindelijke bottom 3 compleet denk ik.

Onweerwolf
Een paar uur geleden waren we nog verbaasd over Of Montreal, maar die heeft duidelijk te vroeg gepiekt en is de man met de hamer tegen gekomen.

Onweerwolf
Demarrage van klassementsleider.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:03 uur

geplaatst: vandaag om 07:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.