Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2014]
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:02 uur
Nog meer Arcade Fire-liefde, op deze manier gaan ze 40% van de top 10 bevolken. 

0
geplaatst: 7 december 2014, 17:02 uur
Ah, net de boost die Arcade Fire nodig had. 

Scorpion_21 schreef:
Is dat echt zo'n goed nummer, Surf Solar?
NeeIs dat echt zo'n goed nummer, Surf Solar?
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 17:03 uur
Scorpion_21 schreef:
Tsja, je moet wel open staan voor elektronica.
Ik moest er ook lang aan wennen, maar ik vind vooral dat snoeiharde gedender van de beat als het nummer op z'n climax is ontzettend sterk. Vooral als ik het volume heel erg hard zet geeft het een soort trance.
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:03 uur
Scorpion_21 schreef:
Staat in mijn top 10 aller tijden in ieder geval, maar aangezien jij volgens mij geen electronica-liefhebber bent kun je het beter overslaan.

De eerste luisterbeurt zal ik iig nooit meer vergeten. Zo overdonderend... ongelooflijke adrenalinekick was dat. De eerste keer live was ook fenomenaal.
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:05 uur
Scorpion_21 schreef:
Bij mij 10 posities gestegen tov vorig jaar. Nog een keer zo'n stijging en hij prijkt bovenaan. Als je niet bekend bent met dit soort muziek moet je het waarschijnlijk wel wat meer tijd gunnen.
Ik was de eerste keer ook niet overdonderd, maar toen de finale van vorig jaar in zicht kwam begon het kwartje langzaam te vallen.
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:05 uur
Surf Solar is imo wel wat overschat, maar met de rest van de stand kan ik over het algemeen goed leven. Arcade Fire rules.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 17:06 uur
Ik heb de vergelijking al eens eerder gemaakt maar Surf Solar doet me gevoelsmatig heel erg denken aan Born Slippy .NUXX. De nummers verschillen maar ze hebben op mij dezelfde impact.
0
Cured
geplaatst: 7 december 2014, 17:06 uur
Sjjees, ...na de JD, Cure , Radiohead nu ook officieel....de mAFfia
0
Cured
geplaatst: 7 december 2014, 17:09 uur
Fuck ja
.....Electronica ? Soms vind ik het wel goed, maar dit is ook niet zo mijn Electronic, maar ....het gaat.
.....Electronica ? Soms vind ik het wel goed, maar dit is ook niet zo mijn Electronic, maar ....het gaat.
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:10 uur
Toch wel verrassend 4 x Arcade Fire in de Top 10, aangezien vorig jaar 2 platen van AF ruim bovenaan stonden en 2 platen van hen ( waaronder No Cars Go ) onderaan bungelden.
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:10 uur
Zoals al meerdere malen is opgemerkt valt het Funeral-album er volgend jaar tussenuit. Benieuwd wat er dan van de AF-hegemonie overblijft, aangezien No Cars Go en Reflektor wel duidelijk een mindere status dan Rebellion en Tunnels lijken te hebben. Ook Power Out was nu bijna finalemateriaal
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:11 uur
Je zou de Top 20-00 bijn a gelijk geven dat je een (AF) maffia niet toelaat.
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:21 uur
Ben ik blij dat al die arcade fire er uit ligt volgend jaar, misschien moet ik het album nog eens beluisteren want ik denk dat die veel te hoog staat mijn stem.
0
Toevallig hebben wij 2-0 gewonnen van de koploper. 
Ik vind Surf Solar gewoon een middelmatig nummer dat een beetje door dreutelt en eigenlijk na vijf minuten wel leuk geweest is.

Ik vind Surf Solar gewoon een middelmatig nummer dat een beetje door dreutelt en eigenlijk na vijf minuten wel leuk geweest is.
0
Onweerwolf
De top 2 van vorig jaar staat nu voor de 2e keer weer op die plekken.
0
Cured
geplaatst: 7 december 2014, 17:22 uur
Mijn favoriet hier (al doe ik niet mee) is gezien de stand nu JFIP van ...Radiohead, daarna dat Fuck nummer.... 

0
geplaatst: 7 december 2014, 17:24 uur
Tja, Arcade Fire. Funeral blijft een wereldplaat, Neon Bible ook sterk, terwijl ik de laatste twee platen ergerlijk tot nietszeggend vind. De grens tussen waardering en teleurstelling is maar klein bij zo'n band, wellicht.
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:25 uur
Toch weer ontzettend leuk zo'n ontknoping volgen terwijl ik alle albums waar de finale nummers opstaan weer eens uit de kast trek en luister sommigen waren al heel lang niet meer uit de kast geweest........ (gelijk ook maar wat stemmen aangepast)
NP The Knife - Silent Shout (2006)
NP The Knife - Silent Shout (2006)
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:27 uur
Ja erg leuke ontknoping zo! Kunnen we dat bij de MuMeLadder ook niet doen zo?
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:29 uur
Scorpion_21 schreef:
Ja erg leuke ontknoping zo! Kunnen we dat bij de MuMeLadder ook niet doen zo?
Te veel deelnemers daar denk ik. Ik vind het ook leuk dat elk spel z'n eigenheid heeft, deze presentatie hoort nu bij de Witte Trui en dat vind ik prima zo. Ja erg leuke ontknoping zo! Kunnen we dat bij de MuMeLadder ook niet doen zo?

* denotes required fields.