Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2014]
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2014, 17:32 uur
Scorpion_21 schreef:
Ja erg leuke ontknoping zo! Kunnen we dat bij de MuMeLadder ook niet doen zo?
Ja erg leuke ontknoping zo! Kunnen we dat bij de MuMeLadder ook niet doen zo?
Dan zijn we half april pas klaar met de ontknoping

0
geplaatst: 7 december 2014, 17:38 uur
Nu zijn The Arctic Monkeys 24e. Ik had ze niet meteen op het podium verwacht, maar toch wel middenmoot eigenlijk....
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 17:41 uur
Teringwerk trouwens zo'n bank in de beauty fixx zetten. 

0
geplaatst: 7 december 2014, 17:45 uur
Opvallend ook dat Machine Gun het bovenin volhoudt terwijl We Carry On aan het wegzakken is.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 17:51 uur
Tunnels bovenaan! Ja, dat kan natuurlijk ook nog.
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:00 uur
Het gaat die je wist dat zou komen.. twee keer Arcade Fire op 20 punten van de rest. Hopelijk dit keer in het voordeel van Tunnels!
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:01 uur
Gretz schreef:
Die Portishoofden blijven verrassend lang aanhaken. Maar ik voorspel dat Tunnels en Rebellion binnen een uur of twee toch afstand hebben genomen.
Die Portishoofden blijven verrassend lang aanhaken. Maar ik voorspel dat Tunnels en Rebellion binnen een uur of twee toch afstand hebben genomen.
We zijn 3,5 uur verder, maar het gat is er dan eindelijk.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 18:01 uur
Bloodbuzz opeens in de top 3. Die is nu op stoom.
En ook Empire haalt nu eindelijk het linkerrijtje.
En ook Empire haalt nu eindelijk het linkerrijtje.
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:03 uur
Kijk eens aan, val ik midden in de finale binnen. Trots dat ik de aftrap mocht verrichten, en natuurlijk mooi dat het meesterwerk van Sufjan nog meestrijdt in de top 10.
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:03 uur
Bloodbuzz derde zou geweldig zijn, maar het zou nog veel geweldiger zijn als hij ook nog op stoom komt in die andere ladder. 

0
geplaatst: 7 december 2014, 18:07 uur
Beiden liever niet, zo bijzonder is dat nummer helemaal niet. Nee, laat het maar lekker afzakken en onderaan bungelen.
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:13 uur
Ook maar begonnen met het beluisteren van de lijst (via Spotify). Fijne opening, maar zo langzamerhand toch ook wat... discrepanties gehoord.
Wat men in Jessie Ware hoort, hoor ik nog steeds niet, maar het dieptepunt was toch wel:
Wat men in Jessie Ware hoort, hoor ik nog steeds niet, maar het dieptepunt was toch wel:
392 [243] Crystal Castles Feat. Robert Smith - Not In Love (2010, Canada/Engeland, 03:46) - yeahyeahyeah
Wat een zeer matige poging van de heer Smith om anno 2014 (of 2010) nog relevant te klinken, zeg...
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:17 uur
chevy93 schreef:
het dieptepunt was toch wel:
het dieptepunt was toch wel:
(quote)
Wat een zeer matige poging van de heer Smith om anno 2014 (of 2010) nog relevant te klinken, zeg... Ga heel snel je mond spoelen. Dat is een topper!
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:19 uur
Chevy heeft ook niets met dance/electronica, dus hij heeft er ook geen verstand van. 

0
geplaatst: 7 december 2014, 18:24 uur
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik zoiets van iemand die Disintegration het summum van de muziek vindt met een korreltje zout neem. 
En kaj_666

En kaj_666
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:29 uur
chevy93 schreef:
Wat men in Jessie Ware hoort, hoor ik nog steeds niet,
Wat men in Jessie Ware hoort, hoor ik nog steeds niet,
Dat je met de remix van Running niet zo veel hebt kan ik me nog wel iets bij voorstellen, maar Wildest Moments staat toch fier overeind als een schitterende innemende slowballad met ijzersterke vocalen.
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:30 uur
chevy93 schreef:

En kaj_666
(quote)
Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik zoiets van iemand die Disintegration het summum van de muziek vindt met een korreltje zout neem. 
En kaj_666
Je begrijpt het verkeerd. GrafGantz en ik hebben er gewoon heel veel verstand van!

* denotes required fields.