Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2014]
zoeken in:
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:37 uur
No Cars Go heeft nog maar 17 punten achterstand voor een top 3 Arcade Feestje.
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:39 uur
thelion schreef:
Ik denk dat de nr. 1 bekend is........
Ik denk dat de nr. 1 bekend is........
Hoezeer ik ook hoopte dat het spannend zou worden, denk ik dat de nummer 1 eigenlijk vooraf al bekend was

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 18:41 uur
En nu hebben we zelfs voor het eerst een identieke top 3 aan die van vorig jaar.
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:47 uur
Laat die nummer drie nog maar even fijn doordraven. Kan het nog voor een verrassing zorgen?
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:47 uur
Nog 18 lijstjes om een nachtkaars te vermijden, maar als vorig jaar daar enige indicatie van is, vrees ik het ergste.
edit: 17 natuurlijk aangezien dit al de 50e is.
edit: 17 natuurlijk aangezien dit al de 50e is.
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:49 uur
chevy93 schreef:
Nog 18 lijstjes om een nachtkaars te vermijden, maar als vorig jaar daar enige indicatie van is, vrees ik het ergste.
Volgend jaar zal het i.i.g. anders zijn.........
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:52 uur
Spannend is het inderdaad niet, maar ik geloof niet dat er veel mensen zijn die een hekel hebben aan Arcade Fire en de nummers op Funeral in het bijzonder. Het meeste wat daaronder staat heeft wel nadrukkelijkere tegenstanders.
Misschien dat Onweerwolf en ondergetekende zo nog even een nieuwkomer (die ver is weggezakt) een boost kunnen geven.
Misschien dat Onweerwolf en ondergetekende zo nog even een nieuwkomer (die ver is weggezakt) een boost kunnen geven.

0
geplaatst: 7 december 2014, 18:56 uur
Dat is nog wel een gezellige battle ja, de hoogste nieuwe binnenkomer dit jaar.
0
geplaatst: 7 december 2014, 18:57 uur
Alleen What Else Is There? is een dissonant, verder staan de nieuwkomers nu gebroederlijk onderaan. 

0
geplaatst: 7 december 2014, 18:58 uur
Alle nieuwkomers onder de oudgedienden van vorig jaar.....
Alleen Royksopp is niet bij machte om de nieuwelingen voor te blijven.
Edit: Wat Gretz dus zegt!
Alleen Royksopp is niet bij machte om de nieuwelingen voor te blijven.

Edit: Wat Gretz dus zegt!
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 18:59 uur
*luid aanzwellend gejuich*
Daar zijn dan eindelijk de punten van de host, rechtstreeks voorgelezen vanaf het volle plein naast de studio.

Daar zijn dan eindelijk de punten van de host, rechtstreeks voorgelezen vanaf het volle plein naast de studio.

0
geplaatst: 7 december 2014, 19:00 uur
Gretz schreef:
Alleen What Else Is There? is een dissonant, verder staan de nieuwkomers nu gebroederlijk onderaan.
Een hoop van de nieuwkomers stonden natuurlijk ook vorig jaar al (zij het toen nog dikker) onder de toenmalige finalisten. Er zijn maar paar écht nieuwe nummers bij, een Arctic Monkeys, Angus & Julia, Interpol, Of Montreal etc zijn al lang blij dat ze de finale gehaald hebben
0
geplaatst: 7 december 2014, 19:01 uur
kaj_666 schreef:
een Arctic Monkeys, Angus & Julia, Interpol, Of Montreal etc zijn al lang blij dat ze de finale gehaald hebben
een Arctic Monkeys, Angus & Julia, Interpol, Of Montreal etc zijn al lang blij dat ze de finale gehaald hebben
Ik denk idd ook dat Alex Turner daar eentje op gedronken heeft

0
geplaatst: 7 december 2014, 19:01 uur
Vorig jaar verwachtte ik Oostende stijf onderaan en ook dit jaar had ik niet hoger dan plek 20 geschat, maar wederom verrast het nummer me enorm. In positieve zin, ditmaal! 

0
geplaatst: 7 december 2014, 19:02 uur
Liefde van de host voor de enige (solo)artieste in de finale. 

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 19:02 uur
chevy93 schreef:
Vorig jaar verwachtte ik Oostende stijf onderaan en ook dit jaar had ik niet hoger dan plek 20 geschat, maar wederom verrast het nummer me enorm. In positieve zin, ditmaal!
Dat geldt voor mij ook.
0
geplaatst: 7 december 2014, 19:04 uur
Vorig jaar zakte het weg naar plek 19. En identiek aan de finale zoals vorig jaar (buiten de rush van Arcade Fire na ca. 40 lijstjes) komen ook The Nationals opstomen.
Nou nog Machine Gun terugzakken tot waar We Carry On staat, en het 'feestje' is compleet.
Nou nog Machine Gun terugzakken tot waar We Carry On staat, en het 'feestje' is compleet.

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 19:05 uur
Ik ben zeer benieuwd naar de battle tussen Bloodbuzz en Empire. Dat zijn echt wel twee kampen volgens mij, waarbij ik in het eerste zit.
0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 19:06 uur
Machine Gun houdt het dit jaar lang vol. Volgens mij al langer dan vorig jaar.
0
geplaatst: 7 december 2014, 19:06 uur
Onweerwolf schreef:
Ik ben zeer benieuwd naar de battle tussen Bloodbuzz en Empire. Dat zijn echt wel twee kampen volgens mij, waarbij ik in het eerste zit.
Haha, ik zit in het 2de kamp en geef volgend jaar graag wat liefde aan Fake Empire. Dat nummer viel samen met Jubilee Street net buiten mijn Top 12.

0
Onweerwolf
geplaatst: 7 december 2014, 19:07 uur
Jubilee Street had ik trouwens echt veel hoger ingeschat. Die bungelt al de hele dag daar ergens rechts.
* denotes required fields.