Muziek / Muziekgames / AOR (Arenarock) KO
zoeken in:
0
geplaatst: 15 februari 2014, 12:53 uur
Keep On Loving You eruit
. Toch het nummer dat meteen in mij opkomt als ik aan AOR denk.
. Toch het nummer dat meteen in mij opkomt als ik aan AOR denk.
0
geplaatst: 15 februari 2014, 13:09 uur
Maar het 2de nummer waar je aan denkt was de tegenstander. Het derde nummer wat in je op komt staat dan ook weer in de finale 

0
geplaatst: 15 februari 2014, 13:10 uur
Finale!
Journey - Don't Stop Believin' vs. Boston - More Than a Feeling
Deadline zondag 22:00!
Wie er dan bovenaanstaat heeft gewonnen, bij een gelijke stand is de eerst volgende stem doorslaggevend.
Journey - Don't Stop Believin' vs. Boston - More Than a Feeling
Deadline zondag 22:00!
Wie er dan bovenaanstaat heeft gewonnen, bij een gelijke stand is de eerst volgende stem doorslaggevend.
0
geplaatst: 15 februari 2014, 13:39 uur
3-1
Gelukkig, de twee beste uit de halve finales zijn doorgegaan. Dit is een prima finale!
Maar wat een slagveld heeft Keep on loving you door de rondes heen aangericht... (onbegrijpelijk). Don't look back (dat is zo'n slachtoffer) had wel van Don't stop believin' gewonnen.
Gelukkig, de twee beste uit de halve finales zijn doorgegaan. Dit is een prima finale!
Maar wat een slagveld heeft Keep on loving you door de rondes heen aangericht... (onbegrijpelijk). Don't look back (dat is zo'n slachtoffer) had wel van Don't stop believin' gewonnen.
0
geplaatst: 15 februari 2014, 13:45 uur
3-2 More Than A Feeling vind ik het beste nummer uit de ko, terecht in de finale
Don't Stop Believin' is ook top en staat ook zeker in mijn top 10
Sterke finale dus
Don't Stop Believin' is ook top en staat ook zeker in mijn top 10
Sterke finale dus

0
Cured
geplaatst: 15 februari 2014, 13:49 uur
5-3
wat mij betreft is Boston duidelijk het beste met wat meer pit (zacht/hard en een pakkende akkoordenreeks in het refrein)
wat mij betreft is Boston duidelijk het beste met wat meer pit (zacht/hard en een pakkende akkoordenreeks in het refrein)
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 15 februari 2014, 20:14 uur
9-8
Ik geloof niet dat ik me aan een officiële voorspelling gewaagd heb en wijsheid achteraf is altijd wat goedkoop... maar dit was wel een veilige gok geweest.
Ik geloof niet dat ik me aan een officiële voorspelling gewaagd heb en wijsheid achteraf is altijd wat goedkoop... maar dit was wel een veilige gok geweest.
* denotes required fields.