MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / AOR (Arenarock) KO

zoeken in:

Casartelli (moderator)
5-4

Martial
6-4

Ozric Spacefolk
9-5

Mooie finale!

Zeker weten Jester

Keep On Loving You eruit . Toch het nummer dat meteen in mij opkomt als ik aan AOR denk.

Maar het 2de nummer waar je aan denkt was de tegenstander. Het derde nummer wat in je op komt staat dan ook weer in de finale

Finale!

Journey - Don't Stop Believin' vs. Boston - More Than a Feeling

Deadline zondag 22:00!

Wie er dan bovenaanstaat heeft gewonnen, bij een gelijke stand is de eerst volgende stem doorslaggevend.

1-0

Paradox van de keuze. 2 prachtige AOR songs...

3-1

Gelukkig, de twee beste uit de halve finales zijn doorgegaan. Dit is een prima finale!
Maar wat een slagveld heeft Keep on loving you door de rondes heen aangericht... (onbegrijpelijk). Don't look back (dat is zo'n slachtoffer) had wel van Don't stop believin' gewonnen.

3-2 More Than A Feeling vind ik het beste nummer uit de ko, terecht in de finale

Don't Stop Believin' is ook top en staat ook zeker in mijn top 10

Sterke finale dus

Cured
5-3

wat mij betreft is Boston duidelijk het beste met wat meer pit (zacht/hard en een pakkende akkoordenreeks in het refrein)

Martial
6-3

Van deze KO kan ik me maar één winnaar voorstellen:

6-4

Martial
Ik ook Journey dus

Ozric Spacefolk
7-4

8-6 -.-'

Casartelli (moderator)
9-8

Ik geloof niet dat ik me aan een officiële voorspelling gewaagd heb en wijsheid achteraf is altijd wat goedkoop... maar dit was wel een veilige gok geweest.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:20 uur

geplaatst: vandaag om 00:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.