Muziek / Muziekgames / AOR (Arenarock) KO
zoeken in:
0
Cured
geplaatst: 20 januari 2014, 09:22 uur
2-2
er is zoveel dubieus hier, dus stem iig op het beste nummer
er is zoveel dubieus hier, dus stem iig op het beste nummer

0
geplaatst: 20 januari 2014, 09:29 uur
er is zoveel dubieus hier, en dus kiezen we consequent voor de un-AOR
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 januari 2014, 09:31 uur
4-2
...maar om nou telkens Journey door te laten gaan omdat dat ten minste zeker AOR is...?
...maar om nou telkens Journey door te laten gaan omdat dat ten minste zeker AOR is...?

0
geplaatst: 20 januari 2014, 09:34 uur
Tsja ik zelf vind Guns ook beter daar niet van maar ja de titel van de Ko is toch AOR dus stem ik daar op.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 januari 2014, 09:42 uur
laxus11 schreef:
Tsja ik zelf vind Guns ook beter daar niet van maar ja de titel van de Ko is toch AOR dus stem ik daar op.
Dan is het alleen al goed dat ik op GnR gestemd heb om die stem te neutraliseren, want dat vind ik toch altijd wel een van de meest storende redenaties in de KO-spelletjes alhier. Kwaliteit van de nummers an sich ligt dicht bij elkaar wat mij betreft.
0
johannesA
geplaatst: 20 januari 2014, 10:21 uur
82. Santana - Well Allright vs. Survivor - Eye of the Tiger
0-1
0-1
0
geplaatst: 20 januari 2014, 10:37 uur
Je hoeft natuurlijk ook niet al die opmerking van Lex serieus te nemem

0
geplaatst: 20 januari 2014, 10:42 uur
Dan is het alleen al goed dat ik op GnR gestemd heb om die stem te neutraliseren, want dat vind ik toch altijd wel een van de meest storende redenaties in de KO-spelletjes alhier. Kwaliteit van de nummers an zich ligt dicht bij elkaar wat mij betreft.
Snap ik niet, je laat toch ook geen Engelstalig nummer winnen in de anderstalig- of nederlandstalige KO?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 januari 2014, 10:44 uur
50tracks schreef:
Snap ik niet, je laat toch ook geen Engelstalig nummer winnen in de anderstalig- of nederlandstalige KO?
Als in een Nederlandstalige KO iemand een Engelstalig nummer probeert te nomineren, hoort dat gewoon in de nominatiefase aangekaart en aangepast te worden. In het hypothetische geval dat het Engelstalige nummer door de mazen van het nominatienet glipt, zou ik er desgewenst gewoon op stemmen. En datzelfde geldt uiteraard ook bij iets minder afbakenbaars als een genre/stroming.
0
geplaatst: 20 januari 2014, 10:53 uur
50tracks schreef:
(quote)
Zo'n nummer zou bij "ons" van de Anderstalige Ladder niet door de ballotagecommissie komen hoor

0
geplaatst: 20 januari 2014, 10:58 uur
Poeha schreef:
Zo'n nummer zou bij "ons" van de Anderstalige Ladder niet door de ballotagecommissie komen hoor
(quote)
heel goed van "ons"...
Maar hier behoor jij ook tot de ballotagecommissie, iedereen mag en kan reclameren tijdens het nomineren maar dan hoor je vrijwel niemand. Om dan bij het spel elke keer te gaan plaatsen dat de een wat meer AOR is dan de ander... Anders kan ik ook gelijk More Than a Feeling - Keep on Loving You als finale plaatsen en ze we maar klaar.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 20 januari 2014, 11:20 uur
2-2 ik zoek nog naar een goed alternatief voor de worshipsmiley, maar er is echt niks wat ook maar een beetje in de buurt komt. Maar goed, fantastisch nummer, The Hunter
0
geplaatst: 20 januari 2014, 13:09 uur
vigil schreef:
heel goed van "ons"...
Maar hier behoor jij ook tot de ballotagecommissie, iedereen mag en kan reclameren tijdens het nomineren maar dan hoor je vrijwel niemand. Om dan bij het spel elke keer te gaan plaatsen dat de een wat meer AOR is dan de ander....
(quote)
heel goed van "ons"...
Maar hier behoor jij ook tot de ballotagecommissie, iedereen mag en kan reclameren tijdens het nomineren maar dan hoor je vrijwel niemand. Om dan bij het spel elke keer te gaan plaatsen dat de een wat meer AOR is dan de ander....
Zou het misschien kunnen...hypothethisch gezien dan he, dat men/ik vantevoren lang niet alle nummers ken(de)? En dat men/ik er niet voor in was, om eerst alle nummers te screenen?
0
geplaatst: 20 januari 2014, 14:05 uur
Poeha schreef:
Zou het misschien kunnen...hypothethisch gezien dan he, dat men/ik vantevoren lang niet alle nummers ken(de)? En dat men/ik er niet voor in was, om eerst alle nummers te screenen?
(quote)
Zou zo maar kunnen maar wat de ene niet kent dat kent dan de andere dan wel weer en vica versa, we zitten hier met meer namelijk he...
Volgens mij snap jij precies wat ik bedoel maar goed als jij even je momentje wil hebben mag dat gerust hoor.
* denotes required fields.