Muziek / Muziekgames / 1980 in 30 Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 26 mei 2014, 01:56 uur
Ik pas met dit album. Bands als Bon Jovi, Europe, Quiet Riot, Deff Leppard, Mötley Crüe, Twisted Sister en ook deze van Van Halen behoren niet echt tot mijn favorieten. Een stroming die niet voor niets de naam hair-metal meekreeg.
0
Cured
geplaatst: 26 mei 2014, 04:55 uur
1984 22.
03 * 1984 1
15 * Jump 9
16 * Panama 8
15 * Top Jimmy 4
10 * Drop Dead Legs 6
20 * Hot for Teacher 7
03 * I'll Wait 2
14 * Girl Gone Bad 5
13 * House of Pain 3
Het beste Rock album van....1984
03 * 1984 1
15 * Jump 9
16 * Panama 8
15 * Top Jimmy 4
10 * Drop Dead Legs 6
20 * Hot for Teacher 7
03 * I'll Wait 2
14 * Girl Gone Bad 5
13 * House of Pain 3
Het beste Rock album van....1984
0
geplaatst: 26 mei 2014, 07:31 uur
1984 22.
06 * 1984 2
24 * Jump 9
24 * Panama 8
21 * Top Jimmy 6
13 * Drop Dead Legs 3
27 * Hot for Teacher 7
04 * I'll Wait 1
18 * Girl Gone Bad 4
18 * House of Pain 5
06 * 1984 2
24 * Jump 9
24 * Panama 8
21 * Top Jimmy 6
13 * Drop Dead Legs 3
27 * Hot for Teacher 7
04 * I'll Wait 1
18 * Girl Gone Bad 4
18 * House of Pain 5
0
geplaatst: 26 mei 2014, 17:36 uur
sheep67 schreef:
Ik pas met dit album. Bands als Bon Jovi, Europe, Quiet Riot, Deff Leppard, Mötley Crüe, Twisted Sister en ook deze van Van Halen behoren niet echt tot mijn favorieten. Een stroming die niet voor niets de naam hair-metal meekreeg.
Ehhmm... hair-metal? Heb je een platenzaak bezocht waar je Twisted Sister en Van Halen in ditzelfde subgenre vond? Of is het je persoonlijke interpretatie van muziek+ uiterlijk waar je veel gelijkenissen ziet? Ik zou dat voor Quiet Riot, Twisted Sister en Motley Crue wel enigszins begrijpen, Def Leppard nog netaan, maar Bon Jovi, Europe en Van Halen niet hoor.
Nouja, iedereen zal dit wel weer anders zien he. Hoe meer je thuisbent in een subgenre hoe minder je geneigd bent dingen op een hoop te gooien.
0
geplaatst: 26 mei 2014, 17:41 uur
Hair-metal is ook niet echt een troetelnaampje meer een denigrerende naam. Beetje glam-metal, NWoBHM en hardrock op een hoop en label er op.
0
geplaatst: 26 mei 2014, 18:03 uur
vigil schreef:
Hair-metal is ook niet echt een troetelnaampje meer een denigrerende naam. Beetje glam-metal, NWoBHM en hardrock op een hoop en label er op.
Ja, hoe minder je thuisbent in een subgenre hoe meer je geneigd bent dingen op een hoop te gooien. Ik doe het zelf ook wel eens, zo ben ik niet echt thuis in country en weet stiekum wel dat Gram Parsons en Garth Brooks niet met elkaar te vergelijken zijn, maar omdat beiden me niet zo boeien gooi ik ze oneerbiedig op een hoop, voor mezelf makkelijker om overzicht te houden in een wereld met oneindig veel subgenres, waarbinnen artiesten onderling verschillen, per artiest hun albums, per album de songs.
Kortom: ik begrijp dat je onvergelijkbare artiesten op een hoop gooit. Maar ik zou weer niet zo snel een 'denigrerende' naam kiezen, want anders kan ik impliceren dat ik mensen die hele andere muziek dan ik waarderen hun voorkeur niet gun/afkeur.
Zo zal Sheep67 het niet bedoelen, maar ja, met alleen geschreven tekst zonder nonverbale taal lezen sommigen dat er ongetwijfeld wel in.
Zo de muzieksocioloog heeft weer gesproken.

0
geplaatst: 26 mei 2014, 18:07 uur
Hoe makkelijk je ook dingen op een hoop gooit, maar VH is toch echt bij uitstek géén hair-metal of glammetal. Ze stammen van een stuk langer geleden en muziek had er niets mee van doen. Misschien dat 1984 wel een beetje gladjes en commercieel afsteekt tegen hun eerdere platen, maar nog bij lange na geen hairmetal. Staan genoeg stevige nummers op. VH heeft altijd wel een paar partynummers, maar dat vind ik dan weer heel wat anders.
0
geplaatst: 26 mei 2014, 18:53 uur
matthijs
Ik las een stukje op het internet over de zogenaamde 'hair-metal' uitgelegd als glam-rock met een belangrijke rol weggelegd voor het uiterlijk. De haardracht, make-up ....zeg maar een moderne versie van een identieke periode begin jaren '70. Toen de klederdracht en het opmaken een rol ging betekenen in de popmuziek (Alice Cooper, David Bowie noem ze maar op). Dus was niet denigrerend bedoeld maar meer een 'officiele' omschrijving van het genre. Desalniettemin, niet mijn genre dus. Had er wel eigenlijk bij moeten vermelden dat ik Van Halen best waardeer en zeker hun eerste vier albums. Maar nummers als Jump en Hot for Teacher vind ik vrij gladjes en niet meer dat rauwe van eerdere albums. Bedoel die video-clips van zanger David Lee Roth vind ik vrij koddig en niet echt serieus te noemen. Maar nogmaals niet rot bedoeld en vergeleken worden met Bon Jovi doe ik inderdaad Van Halen te kort aan. Mijn excuses aan de liefhebbers
Ik las een stukje op het internet over de zogenaamde 'hair-metal' uitgelegd als glam-rock met een belangrijke rol weggelegd voor het uiterlijk. De haardracht, make-up ....zeg maar een moderne versie van een identieke periode begin jaren '70. Toen de klederdracht en het opmaken een rol ging betekenen in de popmuziek (Alice Cooper, David Bowie noem ze maar op). Dus was niet denigrerend bedoeld maar meer een 'officiele' omschrijving van het genre. Desalniettemin, niet mijn genre dus. Had er wel eigenlijk bij moeten vermelden dat ik Van Halen best waardeer en zeker hun eerste vier albums. Maar nummers als Jump en Hot for Teacher vind ik vrij gladjes en niet meer dat rauwe van eerdere albums. Bedoel die video-clips van zanger David Lee Roth vind ik vrij koddig en niet echt serieus te noemen. Maar nogmaals niet rot bedoeld en vergeleken worden met Bon Jovi doe ik inderdaad Van Halen te kort aan. Mijn excuses aan de liefhebbers

0
geplaatst: 26 mei 2014, 19:10 uur
Zeg kwiebus, Bon Jovi heeft best een paar leuke nummers gemaakt, hoor 

0
geplaatst: 26 mei 2014, 19:25 uur
Freek. Nee moet je teleurstellen maar vind het een lachwekkend bandje leunend op het mannelijk schoon van zanger Jon en, daar kom ik weer met een term, tenenkrommende soft-rock. Maar uiteraard ieder zijn smaak en respect daarvoor. Gewoon mijn mening over deze 'muzikale' paspoppen.
0
geplaatst: 26 mei 2014, 22:16 uur
1984 23. Frankie Goes to Hollywood - Welcome to the Pleasuredome (1984)

220 stemmen / 3.49 sterren / 3 meningen
Well... / The World Is My Oyster / Snatch of Fury (Stay) / Welcome to the Pleasuredome
Relax (Come Fighting) / War (... and Hide) / Two Tribes (For the Victims of Ravishment) / Orgasm
Ferry (Go) / Born to Run / San Jose (The Way) / Wish (The Lads Were Here) Including The Ballad of 32
Krisco Kisses / Black Night White Light / The Only Star in Heaven / The Power of Love / Bang...

220 stemmen / 3.49 sterren / 3 meningen
Well... / The World Is My Oyster / Snatch of Fury (Stay) / Welcome to the Pleasuredome
Relax (Come Fighting) / War (... and Hide) / Two Tribes (For the Victims of Ravishment) / Orgasm
Ferry (Go) / Born to Run / San Jose (The Way) / Wish (The Lads Were Here) Including The Ballad of 32
Krisco Kisses / Black Night White Light / The Only Star in Heaven / The Power of Love / Bang...
0
geplaatst: 26 mei 2014, 22:16 uur
1984 23.
00 * Well...
00 * The World Is My Oyster
00 * Snatch of Fury (Stay)
01 * Welcome to the Pleasuredome
04 * Relax (Come Fighting)
00 * War (... and Hide)
03 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment)
00 * Orgasm
00 * Ferry (Go)
00 * Born to Run
00 * San Jose (The Way)
00 * Wish (The Lads Were Here) Including The
00 * Ballad of 32
00 * Krisco Kisses
00 * Black Night White Light
00 * The Only Star in Heaven
02 * The Power of Love
00 * Bang...
Ik ben eens benieuwd of er dit keer iemand alle nummers van punten gaat voorzien.
De vier singles vind ik "top", de rest er eerder over.
00 * Well...
01 * Welcome to the Pleasuredome
04 * Relax (Come Fighting)
00 * War (... and Hide)
03 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment)
00 * Orgasm
00 * Ferry (Go)
00 * Born to Run
00 * San Jose (The Way)
00 * Ballad of 32
00 * Krisco Kisses
02 * The Power of Love
00 * Bang...
Ik ben eens benieuwd of er dit keer iemand alle nummers van punten gaat voorzien.
De vier singles vind ik "top", de rest er eerder over.
0
geplaatst: 26 mei 2014, 22:48 uur
1984 23.
00 * Well...
02 * Welcome to the Pleasuredome +1
06 * Relax (Come Fighting) +2
00 * War (... and Hide)
07 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) +4
00 * Orgasm
00 * Ferry (Go)
00 * Born to Run
00 * San Jose (The Way)
00 * Ballad of 32
00 * Krisco Kisses
05 * The Power of Love +3
00 * Bang...
00 * Well...
02 * Welcome to the Pleasuredome +1
06 * Relax (Come Fighting) +2
00 * War (... and Hide)
07 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) +4
00 * Orgasm
00 * Ferry (Go)
00 * Born to Run
00 * San Jose (The Way)
00 * Ballad of 32
00 * Krisco Kisses
05 * The Power of Love +3
00 * Bang...
0
geplaatst: 26 mei 2014, 23:42 uur
1984 23.
00 * Well...
11 * Welcome to the Pleasuredome 9
14 * Relax (Come Fighting) 8
03 * War (... and Hide) 3
14 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) 7
00 * Orgasm
00 * Ferry (Go)
05 * Born to Run 5
04 * San Jose (The Way) 4
00 * Ballad of 32
02 * Krisco Kisses 2
06 * Black Night White Light 6
06 * The Power of Love 1
00 * Bang...
Heb het album wel in huis maar zolang niet meer gedraaid. Dus ik red het ook niet om alle nummers punten te geven. Bovendien staan er aantal tracks van minder dan een minuut bij (maar men kan daar uiteraard ook punten aangeven.....maar zijn hoofdzakelijk niemandalletjes) Maar wat een sensatie was dat! Frankie says.......Voor het preutse U.K. best een obsceen album en niet alles kon door de beugel toen. Maar ja.....we zijn wel bekend met de boodschap achter hun grote hits Relax en Two Tribes. Ik vond het een tof album met stem 4.0*
00 * Well...
11 * Welcome to the Pleasuredome 9
14 * Relax (Come Fighting) 8
03 * War (... and Hide) 3
14 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) 7
00 * Orgasm
00 * Ferry (Go)
05 * Born to Run 5
04 * San Jose (The Way) 4
00 * Ballad of 32
02 * Krisco Kisses 2
06 * Black Night White Light 6
06 * The Power of Love 1
00 * Bang...
Heb het album wel in huis maar zolang niet meer gedraaid. Dus ik red het ook niet om alle nummers punten te geven. Bovendien staan er aantal tracks van minder dan een minuut bij (maar men kan daar uiteraard ook punten aangeven.....maar zijn hoofdzakelijk niemandalletjes) Maar wat een sensatie was dat! Frankie says.......Voor het preutse U.K. best een obsceen album en niet alles kon door de beugel toen. Maar ja.....we zijn wel bekend met de boodschap achter hun grote hits Relax en Two Tribes. Ik vond het een tof album met stem 4.0*
0
geplaatst: 27 mei 2014, 00:46 uur
1984 23.
00 * Well...
18 * Welcome to the Pleasuredome 7
23 * Relax (Come Fighting) 9
08 * War (... and Hide) 5
24 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) 10
00 * Orgasm
04 * Ferry (Go) 4
06 * Born to Run 1
10 * San Jose (The Way) 6
02 * Ballad of 32 2
02 * Krisco Kisses
14 * Black Night White Light 8
03 * The Only Star in Heaven 3
17 * The Power of Love 11
04 * Bang... 4
Vaak gedraaid mid jaren 80, blijft aparte sfeer en sound, deze lads, hoewel de synth- en drum-sequencer erg dominant is toch een afwisselend album
00 * Well...
18 * Welcome to the Pleasuredome 7
23 * Relax (Come Fighting) 9
08 * War (... and Hide) 5
24 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) 10
00 * Orgasm
04 * Ferry (Go) 4
06 * Born to Run 1
10 * San Jose (The Way) 6
02 * Ballad of 32 2
02 * Krisco Kisses
14 * Black Night White Light 8
03 * The Only Star in Heaven 3
17 * The Power of Love 11
04 * Bang... 4
Vaak gedraaid mid jaren 80, blijft aparte sfeer en sound, deze lads, hoewel de synth- en drum-sequencer erg dominant is toch een afwisselend album
0
geplaatst: 27 mei 2014, 10:04 uur
1984 23.
00 * Well...
32 * Welcome to the Pleasuredome 14
32 * Relax (Come Fighting) 9
15 * War (... and Hide) 7
37 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) 13
00 * Orgasm
12 * Ferry (Go) 8
16 * Born to Run 10
16 * San Jose (The Way) 6
01 * Wish (The Lads Were Here) Including The 1
04 * Ballad of 32 2
06 * Krisco Kisses 4
19 * Black Night White Light 5
06 * The Only Star in Heaven 3
29 * The Power of Love 12
15 * Bang... 11
Vorige week nog opgezet, echt een spectaculair album. Ik was er zelf te jong voor maar het moet inderdaad toch wel een enorme impact gehad hebben. Wel een moeilijk album om punten te geven gezien de korte stukjes tussendoor. Het ene korte nummer lijkt nog wel op een liedje maar het andere is echt een tussenstukje. Ik heb dus ook niet alle nummers punten gegeven.
00 * Well...
32 * Welcome to the Pleasuredome 14
32 * Relax (Come Fighting) 9
15 * War (... and Hide) 7
37 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) 13
00 * Orgasm
12 * Ferry (Go) 8
16 * Born to Run 10
16 * San Jose (The Way) 6
01 * Wish (The Lads Were Here) Including The 1
04 * Ballad of 32 2
06 * Krisco Kisses 4
19 * Black Night White Light 5
06 * The Only Star in Heaven 3
29 * The Power of Love 12
15 * Bang... 11
Vorige week nog opgezet, echt een spectaculair album. Ik was er zelf te jong voor maar het moet inderdaad toch wel een enorme impact gehad hebben. Wel een moeilijk album om punten te geven gezien de korte stukjes tussendoor. Het ene korte nummer lijkt nog wel op een liedje maar het andere is echt een tussenstukje. Ik heb dus ook niet alle nummers punten gegeven.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 10:22 uur
1984 23.
00 * Well...
37 * Welcome to the Pleasuredome 5
39 * Relax (Come Fighting) 7
18 * War (... and Hide) 3
45 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) 8
00 * Orgasm
12 * Ferry (Go)
22 * Born to Run 6
17 * San Jose (The Way) 1
01 * Wish (The Lads Were Here) Including The
04 * Ballad of 32
06 * Krisco Kisses
19 * Black Night White Light
06 * The Only Star in Heaven
33 * The Power of Love 4
17 * Bang... 2
00 * Well...
37 * Welcome to the Pleasuredome 5
39 * Relax (Come Fighting) 7
18 * War (... and Hide) 3
45 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) 8
00 * Orgasm
12 * Ferry (Go)
22 * Born to Run 6
17 * San Jose (The Way) 1
04 * Ballad of 32
06 * Krisco Kisses
33 * The Power of Love 4
17 * Bang... 2
0
geplaatst: 27 mei 2014, 12:36 uur
Ik verbaas me over het succes van dit album op MuMe.
FGTH was anno 1984 toch wel een behoorlijk foute groep op school.
Blijkbaar zijn er dus groepen die een foute stempel van zich kunnen afgooien.
Ik vind de singles goed (maar dan echt "supergoed") fout.
De albumtracks over het algemeen toch een heel pak minder.
Die staan dan te veel ten dienste van de productie.
Maar stereofonisch (met dank aan Trevor Horn) wel een kanjer van een luisterervaring.
FGTH was anno 1984 toch wel een behoorlijk foute groep op school.
Blijkbaar zijn er dus groepen die een foute stempel van zich kunnen afgooien.
Ik vind de singles goed (maar dan echt "supergoed") fout.
De albumtracks over het algemeen toch een heel pak minder.
Die staan dan te veel ten dienste van de productie.
Maar stereofonisch (met dank aan Trevor Horn) wel een kanjer van een luisterervaring.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 12:47 uur
Misschien was je eigen inschatting niet helemaal goed, de eerste 3 de singles kwamen op 1 in Engeland en ze waren toch de talk of the town. Mede door de grensdoorbrekende videoclips en zeer goede marketing (Frankie Says shirts enzo). Ik vind de singles ook zeker niet "fout". Soms op het randje van kitscherigheid maar het zat zo goed in elkaar dat je het toch moeilijk fout kon noemen. Natuurlijk deed de aanwezigheid van Paul Rutherford het imago wat "fouter" overkomen en wist je toen nog niet dat het niet echt een groep was maar persoonlijk held Trevor Horn (en zijn team) en een zeer sterke zanger.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 16:11 uur
Het was inderdaad vooral de hype die van FGTH een foute band maakte.
Muzikaal maakten ze wel indruk, zeker met het heftige Two Tribes.
Ik kocht dat nummer ook meteen op single.
Maar ik ben altijd wel te vinden geweest voor alles wat goed fout was.
Toch dweepte je niet met Frankie, wie een sticker of een t-shirt had zat "fout".
Muzikaal maakten ze wel indruk, zeker met het heftige Two Tribes.
Ik kocht dat nummer ook meteen op single.
Maar ik ben altijd wel te vinden geweest voor alles wat goed fout was.
Toch dweepte je niet met Frankie, wie een sticker of een t-shirt had zat "fout".
0
geplaatst: 27 mei 2014, 16:33 uur
Wel opvallend dat foute bands op den duur vaak minder fout worden (denk ook eens aan ABBA), maar omgekeerd zie je niet zoveel gebeuren, of kennen jullie daar voorbeelden van?
0
geplaatst: 27 mei 2014, 18:44 uur
Dan denk ik stiekem toch aan Colplay, de eerste plaat extreem credible en nu eigenlijk music for the millions en al een tijdje niet meer interessant voor de muziekliefhebber.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 18:47 uur
Overigens las ik net dat Holly Johnson in het najaar op tour gaat n.a.v. het 30 jarige bestaan van de plaat. Er schijnt in september ook een soloplaat van hem uit te komen. Niet dat die over het algemeen heel interessant zijn ( al heeft hij van zijn 1ste soloplaat wel extreem veel verkocht). De tour is voorlopig enkel in Engeland en Schotland en heet "DANCING WITH NO FEAR’ SOLO UK TOUR: UNLEASHED FROM THE PLEASUREDOME". Naast veel werk van het Pleaserdome album ook werk van het 2de FGTH album en de solohits die hij scoorde.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 20:09 uur
Die solo hits vind ik nog steeds goed te pruimen. Lekker "fout" ook. Brengt me op een idee...
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 mei 2014, 20:39 uur
1984 23.
00 * Well...
42 * Welcome to the Pleasuredome +5
42 * Relax (Come Fighting) +3
18 * War (... and Hide)
49 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) +4
00 * Orgasm
12 * Ferry (Go)
24 * Born to Run +2
17 * San Jose (The Way)
04 * Ballad of 32
06 * Krisco Kisses
34 * The Power of Love +1
17 * Bang...
Born to Run is een typisch gevalletje cover beter dan origineel. War dan weer niet. Vind het i.h.a. geen geweldige, maar wel een genietbare plaat, met de bekende singles als nette basis, maar het magnifieke titelnummer als reden om het album te hebben.
00 * Well...
42 * Welcome to the Pleasuredome +5
42 * Relax (Come Fighting) +3
18 * War (... and Hide)
49 * Two Tribes (For the Victims of Ravishment) +4
00 * Orgasm
12 * Ferry (Go)
24 * Born to Run +2
17 * San Jose (The Way)
04 * Ballad of 32
06 * Krisco Kisses
34 * The Power of Love +1
17 * Bang...
Born to Run is een typisch gevalletje cover beter dan origineel. War dan weer niet. Vind het i.h.a. geen geweldige, maar wel een genietbare plaat, met de bekende singles als nette basis, maar het magnifieke titelnummer als reden om het album te hebben.
0
geplaatst: 27 mei 2014, 21:46 uur
vigil schreef:
Dan denk ik stiekem toch aan Colplay, de eerste plaat extreem credible en nu eigenlijk music for the millions en al een tijdje niet meer interessant voor de muziekliefhebber.
Ja, maar de eerste platen van Coldplay blijven toch nog steeds "credible"? Net als bv u2 en simple minds (e.v.a.)? Ik bedoelde dus los van de commerciele ontwikkeling van bands, dat dezelfde vroege platen na vele jaren anders worden bekeken. En dan is het toch veel vaker minder fout dan fouter?
0
geplaatst: 27 mei 2014, 23:18 uur
1984 24. Roger Waters - The Pros and Cons of Hitchhiking (1984)

219 stemmen / 3.64 sterren / 1 mening
4:30 AM (Apparently They Were Travelling Abroad) / 4:33 AM (Running Shoes)
4:37 AM (Arabs with Knives and West German Skies) / 4:39 AM (For the First Time Today, Part 2)
4:41 AM (Sexual Revolution) / 4:47 AM (The Remains of Our Love) / 4:50 AM (Go Fishing)
4:56 AM (For the First Time Today, Part 1) / 4:58 AM (Dunroaming, Duncarin, Dunlivin)
5:01 AM (The Pros and Cons of Hitchhiking) / 5:06 AM (Every Strangers Eyes)
5:11 AM (The Moment of Clarity)

219 stemmen / 3.64 sterren / 1 mening
4:30 AM (Apparently They Were Travelling Abroad) / 4:33 AM (Running Shoes)
4:37 AM (Arabs with Knives and West German Skies) / 4:39 AM (For the First Time Today, Part 2)
4:41 AM (Sexual Revolution) / 4:47 AM (The Remains of Our Love) / 4:50 AM (Go Fishing)
4:56 AM (For the First Time Today, Part 1) / 4:58 AM (Dunroaming, Duncarin, Dunlivin)
5:01 AM (The Pros and Cons of Hitchhiking) / 5:06 AM (Every Strangers Eyes)
5:11 AM (The Moment of Clarity)
0
geplaatst: 27 mei 2014, 23:19 uur
1984 24.
00 * 4:30 AM (Apparently They Were Travelling Abroad)
00 * 4:33 AM (Running Shoes)
00 * 4:37 AM (Arabs with Knives and West German Skies)
00 * 4:39 AM (For the First Time Today, Part 2)
00 * 4:41 AM (Sexual Revolution)
00 * 4:47 AM (The Remains of Our Love)
00 * 4:50 AM (Go Fishing)
00 * 4:56 AM (For the First Time Today, Part 1)
00 * 4:58 AM (Dunroaming, Duncarin, Dunlivin)
00 * 5:01 AM (The Pros and Cons of Hitchhiking)
00 * 5:06 AM (Every Strangers Eyes)
00 * 5:11 AM (The Moment of Clarity)
Nog zo'n stereofonisch orgasme.
Maar voor de rest kan ik er geen zinnig woord over zeggen.
00 * 4:30 AM (Apparently They Were Travelling Abroad)
00 * 4:33 AM (Running Shoes)
00 * 4:37 AM (Arabs with Knives and West German Skies)
00 * 4:39 AM (For the First Time Today, Part 2)
00 * 4:41 AM (Sexual Revolution)
00 * 4:47 AM (The Remains of Our Love)
00 * 4:50 AM (Go Fishing)
00 * 4:56 AM (For the First Time Today, Part 1)
00 * 4:58 AM (Dunroaming, Duncarin, Dunlivin)
00 * 5:01 AM (The Pros and Cons of Hitchhiking)
00 * 5:06 AM (Every Strangers Eyes)
00 * 5:11 AM (The Moment of Clarity)
Nog zo'n stereofonisch orgasme.
Maar voor de rest kan ik er geen zinnig woord over zeggen.
0
geplaatst: 28 mei 2014, 09:19 uur
matthijs schreef:
Ik bedoelde dus los van de commerciele ontwikkeling van bands, dat dezelfde vroege platen na vele jaren anders worden bekeken. En dan is het toch veel vaker minder fout dan fouter?
Ik bedoelde dus los van de commerciele ontwikkeling van bands, dat dezelfde vroege platen na vele jaren anders worden bekeken. En dan is het toch veel vaker minder fout dan fouter?
Ach zo, dan kom ik zelf op Meatloaf uit.
* denotes required fields.