Muziek / Muziekgames / 10 / 11 K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2014, 20:23 uur
Zowel het Back to Black-album als het Born to Die-album heb ik 5* gegeven, en van beide albums zijn dit ook nog eens m’n favorieten. Schitterende finale dus. Alleen het eerder gesneuvelde “For Bitter or Worse” van Anouk vind ik beter dan deze twee. Aangezien ik niet kan kiezen, onthoud ik me van het uitbrengen van een stem. Het is me echt om het even welke wint. Beste finale tot dusver van deze KO-reeks. 

0
geplaatst: 8 juni 2014, 11:48 uur
En daar is dan de winnaar!
http://atfirstlisten.files.wordpress.com/2011/09/lana-del-rey.jpg
Plots was ze daar. Elizabeth Grant, beter bekend als Lana Del Rey. Een zelfde succesverhaal als wijlen Amy Winehouse en Duffy: prompt scoorde ze een wereldhit en wist ze ons allemaal te imponeren met haar stem. Ook over haar verschijning werd veel gerept en al snel werd Lana het gezicht van verschillende campagnes zoals H&M. Haar stem mag net zo uniek genoemd worden als de Amy's, de Dusty's en de Adele's en met haar minimale begeleiding weet ze van haar single "Video Games" het publiek geheel op die vocalen te overwinnen. Sindsdien is Lana een populaire artiest om te remixen en wordt ze veelvuldig gevraagd om de soundtracks voor bekende films in te zingen. In het buitenland scoort ze hit na hit maar in Nederland is het vooralsnog nog bij die enkele hit gebleven, al verkocht haar album wel als een tierelier. Video Games haalde destijds net niet de Top 10 (#11) en stond 14 weken genoteerd in de Nederlandse Top 40. Een terechte winnares. Gefeliciteerd Lana.
00 / 01: All Saints - Pure Shores
02 / 03: Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dance Floor
04 / 05: Nelly Furtado - Try
06 / 07: Amy Winehouse - You Know I'm No Good
08 / 09: Jay-Z feat. Alicia Keys - Empire State of Mind
10 / 11: Lana Del Rey - Video Games
12 / 13: ???
En daar gaan we dan op naar de laatste (???) K.O., ik hoop u allen later op deze dag daar te treffen. Bedankt allemaal weer voort het stemmen. Het was me weer een genoegen.
http://atfirstlisten.files.wordpress.com/2011/09/lana-del-rey.jpg
Plots was ze daar. Elizabeth Grant, beter bekend als Lana Del Rey. Een zelfde succesverhaal als wijlen Amy Winehouse en Duffy: prompt scoorde ze een wereldhit en wist ze ons allemaal te imponeren met haar stem. Ook over haar verschijning werd veel gerept en al snel werd Lana het gezicht van verschillende campagnes zoals H&M. Haar stem mag net zo uniek genoemd worden als de Amy's, de Dusty's en de Adele's en met haar minimale begeleiding weet ze van haar single "Video Games" het publiek geheel op die vocalen te overwinnen. Sindsdien is Lana een populaire artiest om te remixen en wordt ze veelvuldig gevraagd om de soundtracks voor bekende films in te zingen. In het buitenland scoort ze hit na hit maar in Nederland is het vooralsnog nog bij die enkele hit gebleven, al verkocht haar album wel als een tierelier. Video Games haalde destijds net niet de Top 10 (#11) en stond 14 weken genoteerd in de Nederlandse Top 40. Een terechte winnares. Gefeliciteerd Lana.
00 / 01: All Saints - Pure Shores
02 / 03: Sophie Ellis-Bextor - Murder on the Dance Floor
04 / 05: Nelly Furtado - Try
06 / 07: Amy Winehouse - You Know I'm No Good
08 / 09: Jay-Z feat. Alicia Keys - Empire State of Mind
10 / 11: Lana Del Rey - Video Games
12 / 13: ???
En daar gaan we dan op naar de laatste (???) K.O., ik hoop u allen later op deze dag daar te treffen. Bedankt allemaal weer voort het stemmen. Het was me weer een genoegen.

0
geplaatst: 8 juni 2014, 11:50 uur
Bedankt voor de organisatie weer catdog.
Schitterende winnaar. Lana 
Schitterende winnaar. Lana 
0
geplaatst: 8 juni 2014, 11:52 uur
Bedankt voor de organisatie inderdaad! Leuke winnares, ik heb haar ook 'in concert' gezien wat ook zeer de moeite waard was
. Superleuk mens is het volgens mij.
. Superleuk mens is het volgens mij.
0
geplaatst: 8 juni 2014, 11:57 uur
Bedankt voor de organisatie! Prachtige winnaar!!! Echt top!!! Verheug me nu al op de volgende en helaas laatste KO! Wanneer denk je dat die zal gaan beginnen Catdog?
0
geplaatst: 8 juni 2014, 12:02 uur
0
geplaatst: 9 juni 2014, 01:38 uur
De beste winnaar tot nu toe!
Eigenlijk wel bizar dat Video Games niet eens een Top 10-hit werd.
Eigenlijk wel bizar dat Video Games niet eens een Top 10-hit werd.
0
geplaatst: 9 juni 2014, 14:33 uur
Was zo'n beetje het hele weekend weg dus heb de finale gemist, maar inderdaad een top-battle deze laatste. Zou zelf eveneens voor Video Games gestemd hebben.
* denotes required fields.