Zeker een onverwachte nummer 1. Maar ben vooral zeer tevreden met de tweede plek van The River. En dat OMD laatste is geworden, zag ik ook niet aankomen. Het zat dan ook wel erg dicht bij elkaar. Wat dat betreft was het de hele duur een spannende aangelegenheid, deze finale.
Vigil bedankt voor dit mooie, maar af en toe ook bloed-onder-je-nagels-vandaan-halende topic.
Helaas heeft Frizzle Sizzle het net niet gered (en hebben mijn nominaties het traditioneel beroerd gedaan) maar toch een hoop moois voorbij zien komen de afgelopen weken. Dank Vigil!
Goeie winnaar, hoge nr. 2 voor het in mijn oren wat saaie The River ( te lief), vooral als je ziet wat er allemaal achter zit. Goede finale wel qua deelnemende songs.
Brunniepoo schreef: Helaas heeft Frizzle Sizzle het net niet gered (en hebben mijn nominaties het traditioneel beroerd gedaan) maar toch een hoop moois voorbij zien komen de afgelopen weken. Dank Vigil!
Ach ja, als je in de eerste ronde Rush van Pixies ziet verliezen, weet je weer dat je op MuMe zit. Voor het overige sluit ik me aan bij de vorige spreker!