MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De grote jaren '80 singles KO!

zoeken in:

En we hebben een (verrassende) winnaar. Opmerkelijk ook hoe ver How Soon Is Now is weggezakt de laatste paar uur

Wow, inderdaad een verrassende uitslag. Dit had ik niet durven dromen, maar ik kan hier alleen maar heel tevreden mee zijn!

Dank Vigil voor weer een leuk spelletje hier op MM.

Best een verassing dat Bruce 2e is geworden maar het is zeker terecht.

Verder een leuk spelletje, dank Sander

Zeker een onverwachte nummer 1. Maar ben vooral zeer tevreden met de tweede plek van The River. En dat OMD laatste is geworden, zag ik ook niet aankomen. Het zat dan ook wel erg dicht bij elkaar. Wat dat betreft was het de hele duur een spannende aangelegenheid, deze finale.

Vigil bedankt voor dit mooie, maar af en toe ook bloed-onder-je-nagels-vandaan-halende topic.

De drie minste nummers bovenaan. Hopelijk zijn de rollen in de MuMeLadder over een aantal maanden omgekeerd.

Bedankt Vigil voor de organisatie.

Helaas heeft Frizzle Sizzle het net niet gered (en hebben mijn nominaties het traditioneel beroerd gedaan) maar toch een hoop moois voorbij zien komen de afgelopen weken. Dank Vigil!

Cured
Goeie winnaar, hoge nr. 2 voor het in mijn oren wat saaie The River ( te lief), vooral als je ziet wat er allemaal achter zit. Goede finale wel qua deelnemende songs.

Was zeker een leuke competitie Vigil!

GrafGantz schreef:
En we hebben een (verrassende) winnaar. Opmerkelijk ook hoe ver How Soon Is Now is weggezakt de laatste paar uur

Het nadeel van twee nummers in de finale.

Casartelli (moderator)
Brunniepoo schreef:
Helaas heeft Frizzle Sizzle het net niet gered (en hebben mijn nominaties het traditioneel beroerd gedaan) maar toch een hoop moois voorbij zien komen de afgelopen weken. Dank Vigil!

Ach ja, als je in de eerste ronde Rush van Pixies ziet verliezen, weet je weer dat je op MuMe zit. Voor het overige sluit ik me aan bij de vorige spreker!

Prima winnaar!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:31 uur

geplaatst: vandaag om 20:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.