MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
aslan (crew)
Lying Mouth schreef:
(quote)

hm limburgse vlaaien

(afbeelding)

zijn dat deze??

Ahh lekker hoor aslan..

Rap geschafft, aslan!

DutchViking
Smakelijk Aslan Ik (>50% Limburger en woonachtig in het altijd bruisende Nederweert, Limburg ) ben gelukkig met andere vlaai opgevoed. Deze (taart)ronde sla ik dan ook over

okee ik ga slapen, en waag het niet Disintegration eruit te stemmen in mijn afwezigheid

Goed ik help GNR aan zijn 5e punt (dat is dan een makkie voor Coldplay in de volgende ronde )

dus GNR - Admiral F is 5-1

Ik ga er ook vandoor, en waag het niet om in mijn afwezigheid Forever Changes eruit te stemmen.

DutchViking
Ik stop er ook zo mee, maar zo ver (nr. 174) komen we denk ik niet meer vannacht

Ik ga ook naar bedje, waag het niet om in mijn afwezigheid Primus eruit te stemmen.

GNR wint dus

en dEUS - Placebo is 3-4

DutchViking
Koenr schreef:
waag het niet om in mijn afwezigheid Primus eruit te stemmen.

Als het aan mij ligt in ieder geval niet

aslan (crew)
we houden sailing the seas of cheese er wel in !

Kom op mensen even stemmen!

aslan (crew)
kom op mensen nog 2 stemmen!

Broer Konijn
Broer Konijn zit ook nog te twijfelen, maar kiest uiteindelijk: 3-5 Placebo

Nieuwe ronde, nieuwe kansen:
132. Black Sabbath - Paranoid vs. Metallica - Ride the Lightning

0-1

aslan (crew)
hééél moeilijk, hier pas ik even !

(hier wacht ik even af...)

DutchViking
Inderdaad moeilijk, deze. Ik heb beide platen in de kast staan en luister ze ook regelmatig. Wat mij betreft zijn beiden zeker halve finale waardig. De beste Sabbath-plaat tegen de beste Metallica-plaat... Omdat ik bij Metallica de beste herinneringen heb en omdat Ride The Lightning maandenlang bijna onafgebroken zijn rondjes in mijn platenspeler heeft gedraaid, kies ik, met pijn in het metalen hart: 0-3

aslan (crew)
ja misschien heb je wel gelijk DutchViking
maar toch... iron man, war pigs, electric funeral...

Pfffffff, net op tijd terug
1-3, om het spannend te maken

DutchViking
Ja, die songs die je noemt maken het zo moeilijk... Ik heb Sabbath 2x live gezien en die nummers staan nog steeds als een huis.

Ben je even een avond weg, slaat het topic werkelijk volledig op hol zeg. Ruim 30 pagina's aan posts in een avondje.

2-3 geen twijfel!

DutchViking
Ja, we hebben deze avond iets van 60 duels beoordeeld. Ik heb ze ook niet allemaal meegemaakt overigens. Wel jammer dat Faith No More (The Real Thing), Ozzy Osbourne (No More Tears) en nog enkele andere goede platen zijn uitgeschakeld... Powerslave is gelukkig net van de ondergang gered

aslan (crew)
kies vanavond toch nog voor black sabbath: 3-3
maar ride the lightning mag het voor mijn part ook nog halen

Het was echt een gekkenhuis! En af en toe ook hilarisch.

Ik heb in deze chaos nog wel kunnen ontdekken dat Reign in Blood en Aenima iig door zijn.

DutchViking
Reign In Blood én South Of Heaven zijn door Aenima weet ik niet, maar dat kan wel kloppen.

aslan (crew)
Paalhaas schreef:
Het was echt een gekkenhuis! En af en toe ook hilarisch.

ja lekker gestooord haha

South of Heaven ook, toe maar.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:53 uur

geplaatst: vandaag om 04:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.