Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
DutchViking
geplaatst: 18 november 2005, 01:49 uur
Ja, na verlenging... Na 90 minuten (90 seconden, het ging echt enorm snel) stond het nog 4-4. Uiteindelijk met de hakken over de sloot dus door 

0
aslan (crew)
geplaatst: 18 november 2005, 01:59 uur
het was 3-3, dus is dat 4-3 voor black sabbath, starbright boy !
0
geplaatst: 18 november 2005, 02:02 uur
Sorry en dan kom ik nog kijken na de echte chaos. Wat een gedoe. Is iedereen naar bed ofzo?
0
DutchViking
geplaatst: 18 november 2005, 02:03 uur
Het wordt nog spannend
Van mij mogen Sabbath en Metallica beide winnen, het is alleen jammer dat een van de twee er al zo snel uitvliegt
Maar ach, het is maar een spelletje. Mijn favoriete plaat (Operation Mindcrime van Queensryche) doet nb niet eens mee, terwijl dat toch zeker een klassieker is (met een gemiddelde van 4 sterren en 26 stemmen).
Van mij mogen Sabbath en Metallica beide winnen, het is alleen jammer dat een van de twee er al zo snel uitvliegt
Maar ach, het is maar een spelletje. Mijn favoriete plaat (Operation Mindcrime van Queensryche) doet nb niet eens mee, terwijl dat toch zeker een klassieker is (met een gemiddelde van 4 sterren en 26 stemmen).
0
aslan (crew)
geplaatst: 18 november 2005, 02:06 uur
en nothing van meshuggah is er al van in het prille begin uit 

0
aslan (crew)
geplaatst: 18 november 2005, 02:08 uur
ik ga er even tussenuit; heb dringende afspraak met tandarts om 8u45 

0
geplaatst: 18 november 2005, 08:08 uur
5-4
Moeilijk moeilijk, twee geniale platen, bijde vind ik ze even goed dan moet ik op andere dingen gaan letten, op beide platen staan eigenlijk geen missers, shit wat moet ik. Ik kijk gewoon wat ik van bijde platen de beste nummers vind. Black Sabbath - War Pigs en Metallica - For Whom the bell tolls, hmmm War Pigs vind ik beter dan FWTBT, dus dan maar met heel veel pijn in mijn hard Black Sabath de voorkeur geven.
[edit] 5-3
Moeilijk moeilijk, twee geniale platen, bijde vind ik ze even goed dan moet ik op andere dingen gaan letten, op beide platen staan eigenlijk geen missers, shit wat moet ik. Ik kijk gewoon wat ik van bijde platen de beste nummers vind. Black Sabbath - War Pigs en Metallica - For Whom the bell tolls, hmmm War Pigs vind ik beter dan FWTBT, dus dan maar met heel veel pijn in mijn hard Black Sabath de voorkeur geven.
[edit] 5-3
0
geplaatst: 18 november 2005, 08:40 uur
5-3 is het dan, Eddie.
133. The Killers - Hot Fuss vs. Queens of the Stone Age - Queens of the Stone Age
0-1
133. The Killers - Hot Fuss vs. Queens of the Stone Age - Queens of the Stone Age
0-1
0
geplaatst: 18 november 2005, 09:46 uur
0
geplaatst: 18 november 2005, 10:20 uur
Black Star eruit
. Had ik in ieder geval toch gelijk, had geen nut gehad om op te blijven.
1-4
. Had ik in ieder geval toch gelijk, had geen nut gehad om op te blijven.1-4
0
geplaatst: 18 november 2005, 10:26 uur
Ik heb het een beetje overzichtelijk proberen te houden, wat soms niet meeviel (vooral bij Beatles - Gorillaz). Soms ging een ronde gewoon binnen een minuut.
verder trouwens 1-5
134. Marvin Gaye - What's Going On? vs. Portishead - Portishead
0
geplaatst: 18 november 2005, 10:28 uur
Arrghhhh, ik moet douchen en boodschappen doen, maar zometeen is er een artieste die mijn hulp hard nodig zal hebben! 

0
geplaatst: 18 november 2005, 10:31 uur
Ik moet naar college, en ik hoop vurig dat wanneer ik terugkom stemronde 143 nog niet is geweest (ivm. The Cure)
0
geplaatst: 18 november 2005, 10:31 uur
1-1
Als het snel gaat moeten mensen achter de score zetten voor wie ze stemmen, zodat het duidelijk blijft op wie je stemt.
p.s. Maar wel leuk dat dit spel ook op musicmeter aanslaat!
Als het snel gaat moeten mensen achter de score zetten voor wie ze stemmen, zodat het duidelijk blijft op wie je stemt.
p.s. Maar wel leuk dat dit spel ook op musicmeter aanslaat!

* denotes required fields.