MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
DutchViking
Ja, na verlenging... Na 90 minuten (90 seconden, het ging echt enorm snel) stond het nog 4-4. Uiteindelijk met de hakken over de sloot dus door

Kill 'em all niet

DutchViking
Dat was inderdaad erg jammer

aslan (crew)
het was 3-3, dus is dat 4-3 voor black sabbath, starbright boy !

Sorry en dan kom ik nog kijken na de echte chaos. Wat een gedoe. Is iedereen naar bed ofzo?

DutchViking
Het wordt nog spannend Van mij mogen Sabbath en Metallica beide winnen, het is alleen jammer dat een van de twee er al zo snel uitvliegt Maar ach, het is maar een spelletje. Mijn favoriete plaat (Operation Mindcrime van Queensryche) doet nb niet eens mee, terwijl dat toch zeker een klassieker is (met een gemiddelde van 4 sterren en 26 stemmen).

aslan (crew)
en nothing van meshuggah is er al van in het prille begin uit

Ja, toen stond ik er wat alleen voor.

aslan (crew)
ik ga er even tussenuit; heb dringende afspraak met tandarts om 8u45

5-4

Moeilijk moeilijk, twee geniale platen, bijde vind ik ze even goed dan moet ik op andere dingen gaan letten, op beide platen staan eigenlijk geen missers, shit wat moet ik. Ik kijk gewoon wat ik van bijde platen de beste nummers vind. Black Sabbath - War Pigs en Metallica - For Whom the bell tolls, hmmm War Pigs vind ik beter dan FWTBT, dus dan maar met heel veel pijn in mijn hard Black Sabath de voorkeur geven.

[edit] 5-3

In Sides eruit tegen Iron Maiden

5-3 is het dan, Eddie.

133. The Killers - Hot Fuss vs. Queens of the Stone Age - Queens of the Stone Age

0-1

Ruby1966
1-1 The Killers

Onderhond schreef:
In Sides eruit tegen Iron Maiden

GERECHTIGHEID

1-3

Zo, jullie hebben aardig doorgestemd gisteravond.

Black Star eruit . Had ik in ieder geval toch gelijk, had geen nut gehad om op te blijven.

1-4

Zavo schreef:
1-3

Zo, jullie hebben aardig doorgestemd gisteravond.

Ik heb het een beetje overzichtelijk proberen te houden, wat soms niet meeviel (vooral bij Beatles - Gorillaz). Soms ging een ronde gewoon binnen een minuut.

verder trouwens 1-5

134. Marvin Gaye - What's Going On? vs. Portishead - Portishead

Arrghhhh, ik moet douchen en boodschappen doen, maar zometeen is er een artieste die mijn hulp hard nodig zal hebben!

1-0 Gaye

Ik moet naar college, en ik hoop vurig dat wanneer ik terugkom stemronde 143 nog niet is geweest (ivm. The Cure)

1-1

Als het snel gaat moeten mensen achter de score zetten voor wie ze stemmen, zodat het duidelijk blijft op wie je stemt.
p.s. Maar wel leuk dat dit spel ook op musicmeter aanslaat!

SelmaDuim
1-2 Portishead

1-3 Portishead

Ruby1966
1-4 Portishead

wavanbuuren
1-5

135. Sigur Rós - Takk... vs. The Gathering - Mandylion

0-1 the gathering

0-2 zal wel moeilijk worden

Gast
geplaatst: vandaag om 06:20 uur

geplaatst: vandaag om 06:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.