MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
OK, dan wordt het:
84. Tori Amos - Under the Pink vs. Talking Heads - Fear of Music
Sorry voor de Porcupine-fans (er staat wel al een anders album van hun in), maar er stond eigenlijk al een TH-album en Fear of Music scoort heel hoog en TH is toch wel een klassieke band.

0-5
Laat ik ook één van de weinige Nederlandse albums in de lijst steunen, dan kunnen we meteen verder.

8. Bob Dylan - Desire vs. Metallica - Metallica

dutch2
1-0

Hèhè. Ik heb tot nu toe een beetje werkeloos toe zitten te kijken, maar nu eindelijk twee platen die ik ook daadwerkelijk ken! En het spijt me, Metallica, maar Desire is zo mooi:

2-0

Het spijt mij ook Metallica, Hammerhead, Eddie (die Iron Maiden ook al heeft zien vertrekken)
3-1

Ik zou normaal op Metallica stemmen, maar ik zie dat op dat album van Dylan Hurricane staat (zeer mooi nummer) en verder ken ik het abum niet, dus stem ik hier maar niet.

Zavo schreef:
Sorry voor de Porcupine-fans

maar er stond eigenlijk al een TH-album en Fear of Music scoort heel hoog en TH is toch wel een klassieke band.

Das ook een erg mooi album

9. *Pink Floyd - Wish You Were Here vs. Van Halen - Van Halen

1-0

Tja, zowat het album met het hoogste gemiddelde hiero. Dat zal niet moeilijk over de streep te trekken zijn.

10. Daft Punk - Discovery vs. Tricky - Maxinquaye

0-1

(Ondanks dat mijn nick vernoemd is naar een nummer op Discovery )

11. At the Drive-In - Relationship of Command vs. Smashing Pumpkins - Gish

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 00:11 uur

geplaatst: vandaag om 00:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.