Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
titan (crew)
geplaatst: 13 november 2005, 17:09 uur
Nummer 147 is ook een opvallende tweestrijd, twee bands uit dezelfde stad die met dezelfde producer werken.
0
geplaatst: 13 november 2005, 17:20 uur
Met de volgende kan ik echt niks: hoe moet ik Doe Maar nu gaan vergelijken met Joni Mitchell? Afgaande op mijn beoordelingen zou Joni het verliezen
. Maar daarmee doe ik Joni wel heel erg tekort, want ik beoordeel albums ook op andere waarden (afzetten tegen andere albums in het genre, binnen gehel oeuvre van de artiest, emotionele waarde etc).
Gek spel....., maar wel weer grappig.
. Maar daarmee doe ik Joni wel heel erg tekort, want ik beoordeel albums ook op andere waarden (afzetten tegen andere albums in het genre, binnen gehel oeuvre van de artiest, emotionele waarde etc).Gek spel....., maar wel weer grappig.
0
titan (crew)
geplaatst: 13 november 2005, 17:24 uur
Nummer 74 is trouwens ook erg opvallend! Halen de Manics in ieder geval de tweede ronde.
0
dutch2
geplaatst: 13 november 2005, 17:28 uur
En Sufjan Stevens tegenover de Deftones en Led Zeppelin 
Ik ga dit spel steeds leuker vinden.

Ik ga dit spel steeds leuker vinden.
0
geplaatst: 13 november 2005, 17:40 uur
En wat te denken van 132, een gevecht tussen metalklassiekers 

0
geplaatst: 13 november 2005, 17:44 uur
157. Bob Dylan - Highway 61 Revisited vs. Bob Dylan - Blonde on Blonde
zou niet mogen hier kan ik nooit tussen kiezen.
zou niet mogen hier kan ik nooit tussen kiezen.
0
geplaatst: 13 november 2005, 17:57 uur
Opvallend dat zo'n klassieker als The Band zo weinig stemmen heeft (17 maar).
0
geplaatst: 13 november 2005, 18:04 uur
Moeilijk moeilijk moeilijk: een onvervalste klassieker tegenover een klassieker van eigen bodem.
Ik kan niet kiezen dus dan maar de eigen beoordelingen volgen (niet mijn favoriete Joni):
0-2
Ik kan niet kiezen dus dan maar de eigen beoordelingen volgen (niet mijn favoriete Joni):
0-2
0
dutch2
geplaatst: 13 november 2005, 18:09 uur
Hoe zit het trouwens met nummer 84? Dat is toch echt een livealbum.
0
geplaatst: 13 november 2005, 18:13 uur
0
geplaatst: 13 november 2005, 18:31 uur
Ok, dan gaat die eruit. Porcupine Treeis waarschijnlijk gesneuveld omdat er ook toevoegingen waren met meer of hogere stemmen. Die kan dan idd. wel op de plaats van TH komen, is The Scientist ook weer blij. 

0
geplaatst: 13 november 2005, 18:34 uur
Hoewel een tweede album van de Talking Heads eigenlijk meer op z'n plaats zou zijn, Fear of Music scoort veel hoger dan dat album van porcupine. Wat vinden jullie?
0
geplaatst: 13 november 2005, 18:38 uur
En dat al in de eerste ronde, zonde. Positief, er gaat er iig 1 door naar ronde 2, want tot nog toe worden alle metal platen zonder pardon weggestemd.
0
geplaatst: 13 november 2005, 18:41 uur
Zavo schreef:
Hoewel een tweede album van de Talking Heads eigenlijk meer op z'n plaats zou zijn, Fear of Music scoort veel hoger dan dat album van porcupine. Wat vinden jullie?
Zavo, zullen we afspreken dat jij de baas bent

0
geplaatst: 13 november 2005, 18:42 uur
De Metallica-albums zullen wel een paar rondes overleven denk ik.
0
geplaatst: 13 november 2005, 18:47 uur
Ja mij lijken op bepaalde genre's geconcentreerde knockouts ook wel leuker eigenlijk.
* denotes required fields.