MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:

titan (crew)
Nummer 147 is ook een opvallende tweestrijd, twee bands uit dezelfde stad die met dezelfde producer werken.

dutch2
Nummer 68 is trouwens ook heel pikant!

Met de volgende kan ik echt niks: hoe moet ik Doe Maar nu gaan vergelijken met Joni Mitchell? Afgaande op mijn beoordelingen zou Joni het verliezen . Maar daarmee doe ik Joni wel heel erg tekort, want ik beoordeel albums ook op andere waarden (afzetten tegen andere albums in het genre, binnen gehel oeuvre van de artiest, emotionele waarde etc).

Gek spel....., maar wel weer grappig.

titan (crew)
Nummer 74 is trouwens ook erg opvallend! Halen de Manics in ieder geval de tweede ronde.

dutch2
En Sufjan Stevens tegenover de Deftones en Led Zeppelin

Ik ga dit spel steeds leuker vinden.

En wat te denken van 132, een gevecht tussen metalklassiekers

157. Bob Dylan - Highway 61 Revisited vs. Bob Dylan - Blonde on Blonde

zou niet mogen hier kan ik nooit tussen kiezen.

Opvallend dat zo'n klassieker als The Band zo weinig stemmen heeft (17 maar).

7. Joni Mitchell - Blue vs. Doe Maar - 4US

Moeilijk moeilijk moeilijk: een onvervalste klassieker tegenover een klassieker van eigen bodem.
Ik kan niet kiezen dus dan maar de eigen beoordelingen volgen (niet mijn favoriete Joni):

0-2

dutch2
Hoe zit het trouwens met nummer 84? Dat is toch echt een livealbum.

En waar is Porcupine Tree - Deadwing gebleven

Inderdaad, niet meer te vinden

The Scientist schreef:
Inderdaad, niet meer te vinden

Kan die mooi op 84

Welke is een live-album?

dutch2
Stop Making Sense van Talking Heads

Ok, dan gaat die eruit. Porcupine Treeis waarschijnlijk gesneuveld omdat er ook toevoegingen waren met meer of hogere stemmen. Die kan dan idd. wel op de plaats van TH komen, is The Scientist ook weer blij.

Hoewel een tweede album van de Talking Heads eigenlijk meer op z'n plaats zou zijn, Fear of Music scoort veel hoger dan dat album van porcupine. Wat vinden jullie?

obsessed schreef:
En wat te denken van 132, een gevecht tussen metalklassiekers

En dat al in de eerste ronde, zonde. Positief, er gaat er iig 1 door naar ronde 2, want tot nog toe worden alle metal platen zonder pardon weggestemd.

0-4, trouwens

Zavo schreef:
Hoewel een tweede album van de Talking Heads eigenlijk meer op z'n plaats zou zijn, Fear of Music scoort veel hoger dan dat album van porcupine. Wat vinden jullie?

Zavo, zullen we afspreken dat jij de baas bent

De Metallica-albums zullen wel een paar rondes overleven denk ik.

Binnenkort maar eens een metal band knock-out starten dan.

Ja mij lijken op bepaalde genre's geconcentreerde knockouts ook wel leuker eigenlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:25 uur

geplaatst: vandaag om 12:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.