MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
3-4

Inderdaad geweldig dat Marillion de Beatles verslaat

bonothecat schreef:
en Marillion wint van the beatles........briljant!

obsessed schreef:
Geweldig dat Marillion de Beatles verslaat

Het zij jullie allemaal van harte gegund, maar waarom is dat eigenlijk zo geweldig?

Omdat ik vind (en laten we nou niet weer zo'n ellenlange zinloze discussie hierover beginnen) dat de Beatles enigszins worden overschat. Ik vind het over het algemeen geweldige muziek en Abbey Road is een prachtig album, maar er is veel meer en ik was een beetje bang dat de verafgoding van de Beatles ze automatisch door de eerste paar ronden zou helpen.

obsessed schreef:
Omdat ik vind (en laten we nou niet weer zo'n ellenlange zinloze discussie hierover beginnen) dat de Beatles enigszins worden overschat. Ik vind het over het algemeen geweldige muziek en Abbey Road is een prachtig album, maar er is veel meer en ik was een beetje bang dat de verafgoding van de Beatles ze automatisch door de eerste paar ronden zou helpen.

Aparte sentimenten, angst dat The Beatles naar de volgende ronde zouden gaan. Ik kan me de opluchting voorstellen

3-5

Snow Patrol - Final Straw vs. Nine Inch Nails - The Fragile

0-1

Ehm.. ettettummu die hebben we net gedaan

@lebowski: Je leest niet goed, ik ben niet bang dat ze de volgende ronde halen, dat verdienen ze natuurlijk best, ben alleen bang dat ze puur op reputatie de 2e ronde halen.

18. Howard Shore - The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring vs. Editors - The Back Room

0-1

Kos
0-2

DutchViking
0-4

0-5

en nu:
20. John Coltrane - A Love Supreme vs. Sonic Youth - Daydream Nation

Kos
2-0

ElMeroMero
3-0

aslan (crew)
4-1

Kenneth
5-1

21. Dinosaur Jr. - Where You Been vs. The Shins - Oh, Inverted World

0 - 1

Kenneth
0-3

DutchViking
1-4

dutch2
1-5

aslan (crew)
22. Smashing Pumpkins - Siamese Dream vs. Red Hot Chili Peppers - By the Way

1-0

dutch2
3-0

23. Calexico - The Black Light vs. Queen - Sheer Heart Attack

obsessed schreef:
Ehm.. ettettummu die hebben we net gedaan

voor deze:
1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 06:35 uur

geplaatst: vandaag om 06:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.