Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2005, 15:15 uur
bonothecat schreef:
en Marillion wint van the beatles........briljant!
en Marillion wint van the beatles........briljant!
obsessed schreef:
Geweldig dat Marillion de Beatles verslaat
Geweldig dat Marillion de Beatles verslaat

Het zij jullie allemaal van harte gegund, maar waarom is dat eigenlijk zo geweldig?
0
geplaatst: 14 november 2005, 15:17 uur
Omdat ik vind (en laten we nou niet weer zo'n ellenlange zinloze discussie hierover beginnen) dat de Beatles enigszins worden overschat. Ik vind het over het algemeen geweldige muziek en Abbey Road is een prachtig album, maar er is veel meer en ik was een beetje bang dat de verafgoding van de Beatles ze automatisch door de eerste paar ronden zou helpen.
0
geplaatst: 14 november 2005, 15:23 uur
obsessed schreef:
Omdat ik vind (en laten we nou niet weer zo'n ellenlange zinloze discussie hierover beginnen) dat de Beatles enigszins worden overschat. Ik vind het over het algemeen geweldige muziek en Abbey Road is een prachtig album, maar er is veel meer en ik was een beetje bang dat de verafgoding van de Beatles ze automatisch door de eerste paar ronden zou helpen.
Aparte sentimenten, angst dat The Beatles naar de volgende ronde zouden gaan. Ik kan me de opluchting voorstellen

3-5
0
geplaatst: 14 november 2005, 15:33 uur
Snow Patrol - Final Straw vs. Nine Inch Nails - The Fragile
0-1
0-1
0
geplaatst: 14 november 2005, 15:36 uur
Ehm.. ettettummu die hebben we net gedaan 
@lebowski: Je leest niet goed, ik ben niet bang dat ze de volgende ronde halen, dat verdienen ze natuurlijk best, ben alleen bang dat ze puur op reputatie de 2e ronde halen.

@lebowski: Je leest niet goed, ik ben niet bang dat ze de volgende ronde halen, dat verdienen ze natuurlijk best, ben alleen bang dat ze puur op reputatie de 2e ronde halen.
0
geplaatst: 14 november 2005, 15:37 uur
18. Howard Shore - The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring vs. Editors - The Back Room
0-1
0-1
0
geplaatst: 14 november 2005, 15:58 uur
0-5
en nu:
20. John Coltrane - A Love Supreme vs. Sonic Youth - Daydream Nation
en nu:
20. John Coltrane - A Love Supreme vs. Sonic Youth - Daydream Nation
0
geplaatst: 14 november 2005, 16:46 uur
21. Dinosaur Jr. - Where You Been vs. The Shins - Oh, Inverted World