MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:

2-3

En tijdens mijn afwezigheid worden maar even de meesterwerken van Dinosaur Jr. en Sonic Youth eruit gestemd. Dáár heb ik dit spel niet voor opgezet hoor!

en wat denk je van Abbey Road

DutchViking
2-4

Ach, The Beatles interesseren me niet eerlijk gezegd, ik vind het wel leuk als de favorieten sneuvelen eigenlijk.

2 - 5

Beck - Sea Change vs. Amorphis - Tales from the Thousand Lakes

DutchViking
0-1

Hmm, van die Amorphis heb ik echt nog nooit gehoord.

Zavo schreef:
Ach, The Beatles interesseren me niet eerlijk gezegd, ik vind het wel leuk als de favorieten sneuvelen eigenlijk.

idd
Dinosaur en Sonic Y. waren geen favorieten

obsessed schreef:
Hmm, van die Amorphis heb ik echt nog nooit gehoord.

Je bent vast niet de enige, zie hier no.2

Broer Konijn
0-2

en no.3 die ze niet kent

Aan de top-10 van mensen die wel stemmen te zien is het niet gek dat ik het niet ken.

0-3
Die plaat van Amorphis is ander een meesterwerk, die het tot mijn verrassing misschien wel gaat halen.

DutchViking
Amorphis is een Finse metalband, op zich is dat nog niet zo zeer bijzonder. Wat mij aanspreekt aan de band is dat ze, in de 15 jaar dat ze nu bestaan, evolueren van zware metal naar psychedelica, folk en rock en daarnaast veel ongebruikelijke invloeden in hun muziek verwerken.

De band komt altijd met iets zeer verrassends voor de dag, je weet nooit helemaal wat je kunt verwachten als Amorphis met iets nieuws komt.

gaan ontdekken, dus?!

DutchViking
Zeker een aanrader, hoewel ik zelf Tuonela http://www.musicmeter.nl/album/4243 een nog beter album vind dan Tales from the Thousand Lakes

Ik vind persoonlijk alleen dit album goed van ze, wat ze daarvoor maakten was keiharde herrie en daarna kwam er een andere zanger, de laatste jaren heb ik ze niet meer gevolgd (als ze nog bestaan, geen idee eigenlijk).

1-3
Sea Change van Beck is natuurlijk veel mooier. Luister maar eens naar 'Lonesome Tears'. Tranen in de ogen, zo mooi. Kortom, prachtig album!!!

Luister maar eens naar Black Winter Day... ik denk dat ik 'm nu maar even opzet.

ps: Ik hou trouwens wel van Beck hoor, maar tegen dit album kan hij niet op.

Kenneth
1-4

The Arcade Fire - Funeral vs. Dire Straits - Brothers in Arms

DutchViking
0-1

moeilijk,
ga toch voor 0-1

0-2, dus

0-3 dus drie users die tegelijk posten komt niet vaak voor.

en allemaal hetzelfde bij een toch eigenlijk moeilijke keus
of vind ik dat alleen?

Gast
geplaatst: vandaag om 08:15 uur

geplaatst: vandaag om 08:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.