Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2005, 18:34 uur
2-3
En tijdens mijn afwezigheid worden maar even de meesterwerken van Dinosaur Jr. en Sonic Youth eruit gestemd. Dáár heb ik dit spel niet voor opgezet hoor!
En tijdens mijn afwezigheid worden maar even de meesterwerken van Dinosaur Jr. en Sonic Youth eruit gestemd. Dáár heb ik dit spel niet voor opgezet hoor!

0
geplaatst: 14 november 2005, 18:36 uur
Ach, The Beatles interesseren me niet eerlijk gezegd, ik vind het wel leuk als de favorieten sneuvelen eigenlijk. 

0
geplaatst: 14 november 2005, 18:39 uur
2 - 5
Beck - Sea Change vs. Amorphis - Tales from the Thousand Lakes
Beck - Sea Change vs. Amorphis - Tales from the Thousand Lakes
0
geplaatst: 14 november 2005, 18:41 uur
Zavo schreef:
Ach, The Beatles interesseren me niet eerlijk gezegd, ik vind het wel leuk als de favorieten sneuvelen eigenlijk.

idd
Dinosaur en Sonic Y. waren geen favorieten

0
geplaatst: 14 november 2005, 18:41 uur
obsessed schreef:
Hmm, van die Amorphis heb ik echt nog nooit gehoord.
Hmm, van die Amorphis heb ik echt nog nooit gehoord.
Je bent vast niet de enige, zie hier no.2
0
geplaatst: 14 november 2005, 18:43 uur
Aan de top-10 van mensen die wel stemmen te zien is het niet gek dat ik het niet ken.
0
0-3
Die plaat van Amorphis is ander een meesterwerk, die het tot mijn verrassing misschien wel gaat halen.
Die plaat van Amorphis is ander een meesterwerk, die het tot mijn verrassing misschien wel gaat halen.
0
DutchViking
Amorphis is een Finse metalband, op zich is dat nog niet zo zeer bijzonder. Wat mij aanspreekt aan de band is dat ze, in de 15 jaar dat ze nu bestaan, evolueren van zware metal naar psychedelica, folk en rock en daarnaast veel ongebruikelijke invloeden in hun muziek verwerken.
De band komt altijd met iets zeer verrassends voor de dag, je weet nooit helemaal wat je kunt verwachten als Amorphis met iets nieuws komt.
De band komt altijd met iets zeer verrassends voor de dag, je weet nooit helemaal wat je kunt verwachten als Amorphis met iets nieuws komt.
0
DutchViking
geplaatst: 14 november 2005, 18:46 uur
Zeker een aanrader, hoewel ik zelf Tuonela http://www.musicmeter.nl/album/4243 een nog beter album vind dan Tales from the Thousand Lakes
0
geplaatst: 14 november 2005, 18:46 uur
Ik vind persoonlijk alleen dit album goed van ze, wat ze daarvoor maakten was keiharde herrie en daarna kwam er een andere zanger, de laatste jaren heb ik ze niet meer gevolgd (als ze nog bestaan, geen idee eigenlijk).
0
geplaatst: 14 november 2005, 18:50 uur
1-3
Sea Change van Beck is natuurlijk veel mooier. Luister maar eens naar 'Lonesome Tears'. Tranen in de ogen, zo mooi. Kortom, prachtig album!!!
Sea Change van Beck is natuurlijk veel mooier. Luister maar eens naar 'Lonesome Tears'. Tranen in de ogen, zo mooi. Kortom, prachtig album!!!
0
geplaatst: 14 november 2005, 18:59 uur
Luister maar eens naar Black Winter Day... ik denk dat ik 'm nu maar even opzet.
ps: Ik hou trouwens wel van Beck hoor, maar tegen dit album kan hij niet op.
ps: Ik hou trouwens wel van Beck hoor, maar tegen dit album kan hij niet op.
0
geplaatst: 14 november 2005, 19:24 uur
The Arcade Fire - Funeral vs. Dire Straits - Brothers in Arms
0
geplaatst: 14 november 2005, 19:26 uur
0-3 dus drie users die tegelijk posten komt niet vaak voor. 

0
geplaatst: 14 november 2005, 19:27 uur
en allemaal hetzelfde bij een toch eigenlijk moeilijke keus
of vind ik dat alleen?
of vind ik dat alleen?
* denotes required fields.