MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
Deze vind ik moeilijk (beide dezelfde waardering):

ik kies voor de underdog

0-1

dutch2
0-2

net beide geluisterd, en ik ga voor The Doors

2 - 2

DutchViking
3-2

oehoeh, spannend

Inderdaad, wie geeft het verlossende woord?

Dat wil ik best doen maar ik ken beide platen niet en van Sparklehorse ook geen een nummer .

Broer Konijn
Poeh, moeilijk zeg... Ik zou het ook niet weten. Ik ken té weinig van Sparklehorse om een objectief betrouwbaar oordeel te geven.

4-5

Sparklehorse is veeeeel mooier.

33. *The Smiths - The Queen Is Dead vs. Bruce Springsteen - The River

1 - 0 (wel moeilijk)

Kenneth
1-1

DutchViking
Dat wordt moeilijk kiezen ja... Beide albums mogen van mij verder gaan. Omdat ik in mijn kleutertijd al met Bruce Springsteen mee neuriede, geef ik hem het voordeel van mijn twijfel. Ik ken nog steeds diverse songs van The River van buiten (jeugdsentiment) Daar komt bij dat ik The River echt een topalbum vind. The Smiths ken ik ook wel aardig, ook erg goed maar ik geef The Boss dus mijn stem: 3-2

4-2

Makkie! The Smiths hebben een mooie plaat gemaakt en bij The River heb ik toch vooral kampvuur-associaties.

5-2

34. Underworld - Second Toughest in the Infants vs. Ozark Henry - The Sailor Not the Sea

Beide albums minder dan de voorganger, maar Underworld heeft meer briljante momenten. Juanita/Kiteless! _o_

1-0.

Broer Konijn
3-0

aslan (crew)
sorry, ik had hier al gestemd met 2-0 net voor broer konijn, maar die stem heb ik per ongeluk verwijderd

de stand blijft dus
3-0

5-1

35. N.E.R.D. - In Search Of... vs. Roger Waters - Amused to Death

AHWA
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 13:25 uur

geplaatst: vandaag om 13:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.