Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2005, 23:27 uur
avdj schreef:
Ik weet het, even nageteld....de mensen van MuMe hebben géén verstand van muziek.
Ik weet het, even nageteld....de mensen van MuMe hebben géén verstand van muziek.
Stemmen doe je niet met verstand maar met gevoel
0
Broer Konijn
geplaatst: 20 november 2005, 23:27 uur
Het is niet zo dat het beste album per definitie doorgaat. Er zitten gewoon veel meer Coldplay-fans hier dan bijvoorbeeld Black Sabbath-aanhangers. Dat houdt dan bijna automatisch in dat Coldplay doorgaat, tegen wie ze ook spelen... Jammer is dat, maar ja dat is het spel.
0
geplaatst: 20 november 2005, 23:28 uur
Koenr schreef:
Grapjas.
(quote)
Grapjas.
Een site waar Keane op 6 staat in de Top 100, Beatles/Stones albums in dit topic de laatste 32 niet halen is nou niet echt bepaald een site waar kenners komen.
0
starbright boy schreef:
(quote)
Dat maakt het niveau van dit topic niet hoger.....
0
avdj schreef:
Een site waar Keane op 6 staat in de Top 100, Beatles/Stones albums in dit topic de laatste 32 niet halen is nou niet echt bepaald een site waar kenners komen.
(quote)
Amen.
0
geplaatst: 20 november 2005, 23:29 uur
Wahaa, dit soort topics maakt toch altijd slachtoffers. Bij de 20e knock-out op MM is het gelukkig wat minder, al is dit wel nostalgisch 

0
geplaatst: 20 november 2005, 23:29 uur
avdj schreef:
(quote)
EitS is beter dan de Beatles of de Stones.

0
geplaatst: 20 november 2005, 23:30 uur
Koenr schreef:
(quote)

Volgens dit spelletje is bijna iedereen beter.
0
avdj: denk je niet dat jij als opperkenner beter z'n woorden zou moeten wikken over albums die je nog nooit gehoord hebt, laat staan dat je enig besef hebt wat soort muziek het is ?
0
Ruby1966
Als het stemmen even stil ligt is zo'n discussie ook wel erg vermakelijk 

0
geplaatst: 20 november 2005, 23:31 uur
Er zijn ook zat bands die beter zijn, dat jij nou niet verder kijkt wil niet zeggen dat het de beste bands zijn.
0
Met 17 jaar klaagt avdj als een bejaarde zeg.........kom op: SPELLETJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0
dutch2
Shitterdeshit, word ik midden in het spel gebeld. Volgens mij zijn er weer wat favorieten uit 

* denotes required fields.