Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 20 november 2005, 23:32 uur
Onderhond schreef:
avdj: denk je niet dat jij als opperkenner beter z'n woorden zou moeten wikken over albums die je nog nooit gehoord hebt, laat staan dat je enig besef hebt wat soort muziek het is ?
avdj: denk je niet dat jij als opperkenner beter z'n woorden zou moeten wikken over albums die je nog nooit gehoord hebt, laat staan dat je enig besef hebt wat soort muziek het is ?
Ik hou op met janken.

Ik ben geen kenner...
Ik ken geen sites waar de Stones en de Beatles níet op 1 en 2 staan......
0
pixies wint
28. Eels - Daisies of the Galaxy vs. Led Zeppelin - Led Zeppelin II
1-0
28. Eels - Daisies of the Galaxy vs. Led Zeppelin - Led Zeppelin II
1-0
0
aERodynamIC schreef:
Met 17 jaar klaagt avdj als een bejaarde zeg.........kom op: SPELLETJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met 17 jaar klaagt avdj als een bejaarde zeg.........kom op: SPELLETJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht eerst dat het iemand van 40+ was die in het verleden was blijven hangen.

0
Broer Konijn
Als metal- of hiphop-liefhebber ben je hier bij voorbaat kansloos. Terwijl het niet zo is dat metal- of hiphop-platen zo veel slechter zijn dan wat hier door gaat. Maar ja, laten we doorgaan met het spel.
0
Koenr schreef:
Ik dacht eerst dat het iemand van 40+ was die in het verleden was blijven hangen.
(quote)

Dan denk je verkeerd.

0
geplaatst: 20 november 2005, 23:33 uur
LZ wint
29. *Radiohead - OK Computer vs. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
1-0
29. *Radiohead - OK Computer vs. Jimi Hendrix - Are You Experienced?
1-0
0
Koenr schreef:
(quote)

Haha, ik was ook aangenaam verbaasd

0
OKC wint
30. Marillion – Marbles vs. Tom Waits – Swordfishtrombones
1-0
30. Marillion – Marbles vs. Tom Waits – Swordfishtrombones
1-0
* denotes required fields.