Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 17 november 2005, 19:45 uur
Ja dat topic heette: "Onderhond lokt uit, rockliefhebbers happen, Onderhond heeft plezier" 
Sindsdien probeer ik in elk geval niet meer te happen en luister ik zelfs naar Lapsed

Sindsdien probeer ik in elk geval niet meer te happen en luister ik zelfs naar Lapsed

0
Ik denk niet dat je zo'n stelling kan deponeren over iedereen hier op de site. Bovendien begrijp ik niet wat het met dit spel te maken heeft.
0

Mijn snode plannen werken. Hence the nick

Zavo: 't Is dan ook een generaliserende stelling. Niks mis mee. Aan de lezer zelf om slim genoeg te zijn niet aan te nemen dat het voor ieder en elk individu op de site geldt.
0
geplaatst: 17 november 2005, 19:46 uur
Zavo schreef:
Ik denk niet dat je zo'n stelling kan deponeren over iedereen hier op de site.
Ik denk niet dat je zo'n stelling kan deponeren over iedereen hier op de site.
En daar gaan we weer..............Onderhond ga je gang maar zou ik zeggen

Alhoewel ik je laatste opmerking wel wat bleekjes vind: milder geworden?
0
dutch2
geplaatst: 17 november 2005, 19:46 uur
Heeft iemand trouwens nog enig idee hoeveel het hier staat? 

0
geplaatst: 17 november 2005, 19:47 uur
Hoop wel dat het zover komt, maar ik ben er bang voor dat het niet zo zal zijn
0
geplaatst: 17 november 2005, 19:48 uur
bij openminded reken ik toch ook bij dat er een zekere evnewichtige verdeling is qua smaak. 

Open minded houdt in dat je overal voor open staat. Dat is zeker wel het geval op MuMe en moet zelfs jij beamen aangezien je mensen zo te zien aan Lapsed hebt gekregen
.
0
geplaatst: 17 november 2005, 19:48 uur
Onderhond schreef:

Zavo: 't Is dan ook een generaliserende stelling. Niks mis mee. Aan de lezer zelf om slim genoeg te zijn niet aan te nemen dat het voor ieder en elk individu op de site geldt.

...maar dat het uberhaupt nergens op slaat, bedoel je?
0
geplaatst: 17 november 2005, 19:49 uur
BoordAppel schreef:
en moet zelfs jij beamen aangezien je mensen zo te zien aan Lapsed hebt gekregen
.
en moet zelfs jij beamen aangezien je mensen zo te zien aan Lapsed hebt gekregen
.Heeft ie niet, heeft ie niet: mijn openminded zijn heeft daarvoor gezorgd

0
geplaatst: 17 november 2005, 19:50 uur
BoordAppel schreef:
Open minded houdt in dat je overal voor open staat. Dat is zeker wel het geval op MuMe en moet zelfs jij beamen aangezien je mensen zo te zien aan Lapsed hebt gekregen
.
(quote)
.Maar andersom is er nog nooit zo'n voorval geweest, of vergis ik mij nu heel erg?

*voelt de bui al hangen*
0
geplaatst: 17 november 2005, 19:52 uur
OH heeft een knap vriendinnetje met een uitstekende smaak: die pikt genoeg mee 
O ja: het was 3-4

O ja: het was 3-4
0
geplaatst: 17 november 2005, 19:54 uur
Beluisterd wel ja, maar nooit hooked geraakt aan een album buiten de electronic muziek. Oogkleppen voor, die jongen! 

0
geplaatst: 17 november 2005, 19:55 uur
Als iemand nog wil stemmen, moet hij de boeken erop naslaan welk album het ook weer was. 

0
geplaatst: 17 november 2005, 19:56 uur
66. The Streets - A Grand Don't Come for Free vs. Saybia - These Are the Days
3-4
3-4
0
geplaatst: 17 november 2005, 19:59 uur
The Fading Collection is best poppy. Lamb & Björk ... maar toegegeven, er zit telkens wel een streepje electronic in. Maar zoals gezegd, ik ben zo bekrompen als wat, als het komt op muziekgebied. Ik zit dagelijks bedolven onder een berg electronic die mij biedt dan wat ik verlang.
Verder kan ik best nog wat hip-hop tussendoor pruimen. Waarschijnlijk dat daar binnekort ook wel enkele positieve reacties komen, al zal er niet mij 5* gezwierd worden.
Punt is dat ik verder geen probleem heb dat toe te geven, itt anderen
Verder kan ik best nog wat hip-hop tussendoor pruimen. Waarschijnlijk dat daar binnekort ook wel enkele positieve reacties komen, al zal er niet mij 5* gezwierd worden.
Punt is dat ik verder geen probleem heb dat toe te geven, itt anderen

0
geplaatst: 17 november 2005, 20:06 uur
Dit spel trekt voor die open-mindedness (maar laat mij dat veranderen naar "breedheid qua smaak" - wat ook de term was in de originele discussie - my mistake) stevig in twijfel.
Paalhaas
Paalhaas

0
67. Kate Bush - Hounds of Love vs. Frank Zappa - Hot Rats
1-0
1-0
0
Paalhaas schreef:
5-4
5-4
Beste come-back in dit topic
dank u Paalhaas!
0
Gelukkig hebben The Streets niet verloren, want dan zou deze site zich moeten schamen.
* denotes required fields.