Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums
zoeken in:
0
geplaatst: 17 november 2005, 20:08 uur
Onderhond schreef:
Dit spel trekt voor die open-mindedness stevig in twijfel.
Dit spel trekt voor die open-mindedness stevig in twijfel.
Da's geen Nederlands, OH...
0
geplaatst: 17 november 2005, 20:08 uur
Ward schreef:
Gelukkig hebben The Streets niet verloren, want dan zou deze site zich moeten schamen.
Gelukkig hebben The Streets niet verloren, want dan zou deze site zich moeten schamen.
"hebben"

0
geplaatst: 17 november 2005, 20:09 uur
Paalhaas bewijst hier nu toch het tegenovergestelde, want gezien zijn Top 10 had hij toch duidelijk op Saybia moeten stemmen... Hele brede smaak dus. 

0
geplaatst: 17 november 2005, 20:11 uur
0-4 achterstaan en 5-4 winnen! 
Het had zo de voetbalwedstrijd Duitsland-Italië kunnen zijn.

Het had zo de voetbalwedstrijd Duitsland-Italië kunnen zijn.
0
geplaatst: 17 november 2005, 20:12 uur
Tja, ik heb ook op een of ander rockalbumpje gestemd, tegen Daft Punk. Ben ik nu ook open-minded ?
Paalhaas: Nederlands is een uitgestorven taal, alleen heeft MuM dat nog niet door
. Volgens mij is er trouwens wel wat te vinden van die discussie in een topic rond de electronic top 50.
Paalhaas: Nederlands is een uitgestorven taal, alleen heeft MuM dat nog niet door
. Volgens mij is er trouwens wel wat te vinden van die discussie in een topic rond de electronic top 50.
0
geplaatst: 17 november 2005, 20:14 uur
Onderhond schreef:
Tja, ik heb ook op een of ander rockalbumpje gestemd, tegen Daft Punk. Ben ik nu ook open-minded ?
Jij bent degene die dat blijkbaar aan deze stemmen kan aflezen, dus zeg jij het maar...

0
geplaatst: 17 november 2005, 20:16 uur
Onderhond schreef:
.
.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je je dan onbegrijpelijk moet gaan uitdrukken! 
Anders kun je trouwens altijd nog naar www.musicmeter.co.jp gaan.

O, snel trouwens munne maot Frank helpen in deze moeilijke tijden:
3-1
0
geplaatst: 17 november 2005, 20:17 uur
Ik beweer iets op basis van een globaalbeeld, niet van één stem. Massa != individu, zo kan je gegeneraliseerde stellingen rond de massa maken, die nooit op elk individu van toepassing zullen zullen. Zo moeilijk is het toch echt niet 

0
geplaatst: 17 november 2005, 20:19 uur
Onderhond schreef:
Ik beweer iets op basis van een globaalbeeld, niet van één stem. Massa != individu, zo kan je gegeneraliseerde stellingen rond de massa maken, die nooit op elk individu van toepassing zullen zullen. Zo moeilijk is het toch echt niet

En ik maar denken dat we het over open-minded hadden

0
geplaatst: 17 november 2005, 20:22 uur
Dat bijna alle hiphopalbums verliezen geeft toch niet echt blijk van een hele brede smaak op deze site.
0
geplaatst: 17 november 2005, 20:24 uur
Niet zo serieus nemen allemaal: het is maar een raar (en o zo leuk) spelletje.
0
Ruby1966
geplaatst: 17 november 2005, 20:25 uur
Het is een kwestie van mazzel hebben, wie er toevallig het eerst komen stemmen. Zo heb ik al heel wat van mijn favoriete albums zien sneuvelen tegen metalalbums. En dan kan ik ook wel janken 
Dus niet zo zemelen..stemmen !

Dus niet zo zemelen..stemmen !

0
geplaatst: 17 november 2005, 20:26 uur
Als je ziet wat door is, vind ik dat best wel breed. Ik zal niet ontkennen dat er hier meer rock liefhebbers zitten, maar ja, dat kun je moeilijk de rockliefhebbers verwijten.
OH: Als je het hebt over de breedheid in smaak van heel musicmeter, zeg dat dan gewoon.
OH: Als je het hebt over de breedheid in smaak van heel musicmeter, zeg dat dan gewoon.

0
geplaatst: 17 november 2005, 20:27 uur
aERo, Ruby jullie hebben helemaal gelijk. Ik moet niet zo zeuren, het is maar een flauw, maar vermakelijk, spelletje.
0
geplaatst: 17 november 2005, 20:30 uur
Kunnen alle discussies over de breedheid van de muzieksmaak van de MuMe-users niet in een ander topic, het word allemaal nogal onoverzichtelijk zo hier.
Ontopic:
4-3
Ontopic:
4-3
0
geplaatst: 17 november 2005, 20:37 uur
Die gaat twee rondes achter elkaar winnen, hoor ik net van Maurice Onder... eh de Hond

0
geplaatst: 17 november 2005, 20:44 uur
spanning is voelbaar, dames en heren...
wie durft iemand een geweldige klap op z'n bek te geven

0
geplaatst: 17 november 2005, 20:46 uur
ettettummu schreef: