MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
Onderhond schreef:
Dit spel trekt voor die open-mindedness stevig in twijfel.

Da's geen Nederlands, OH...

Ward schreef:
Gelukkig hebben The Streets niet verloren, want dan zou deze site zich moeten schamen.

"hebben"

Paalhaas bewijst hier nu toch het tegenovergestelde, want gezien zijn Top 10 had hij toch duidelijk op Saybia moeten stemmen... Hele brede smaak dus.

The Scientist schreef:
(quote)

"hebben"

Sorry, 'heeft'.

0-4 achterstaan en 5-4 winnen!
Het had zo de voetbalwedstrijd Duitsland-Italië kunnen zijn.

Tja, ik heb ook op een of ander rockalbumpje gestemd, tegen Daft Punk. Ben ik nu ook open-minded ?

Paalhaas: Nederlands is een uitgestorven taal, alleen heeft MuM dat nog niet door . Volgens mij is er trouwens wel wat te vinden van die discussie in een topic rond de electronic top 50.

Onderhond schreef:
Tja, ik heb ook op een of ander rockalbumpje gestemd, tegen Daft Punk. Ben ik nu ook open-minded ?

Jij bent degene die dat blijkbaar aan deze stemmen kan aflezen, dus zeg jij het maar...

3-0

dus...

Onderhond schreef:
Paalhaas: Nederlands is een uitgestorven taal, alleen heeft MuM dat nog niet door .

Maar dat wil nog niet zeggen dat je je dan onbegrijpelijk moet gaan uitdrukken!
Anders kun je trouwens altijd nog naar www.musicmeter.co.jp gaan.

O, snel trouwens munne maot Frank helpen in deze moeilijke tijden:

3-1

waar stemden we op?

Ik beweer iets op basis van een globaalbeeld, niet van één stem. Massa != individu, zo kan je gegeneraliseerde stellingen rond de massa maken, die nooit op elk individu van toepassing zullen zullen. Zo moeilijk is het toch echt niet

Onderhond schreef:
Ik beweer iets op basis van een globaalbeeld, niet van één stem. Massa != individu, zo kan je gegeneraliseerde stellingen rond de massa maken, die nooit op elk individu van toepassing zullen zullen. Zo moeilijk is het toch echt niet

En ik maar denken dat we het over open-minded hadden

Dat bijna alle hiphopalbums verliezen geeft toch niet echt blijk van een hele brede smaak op deze site.

Niet zo serieus nemen allemaal: het is maar een raar (en o zo leuk) spelletje.

Ruby1966
Het is een kwestie van mazzel hebben, wie er toevallig het eerst komen stemmen. Zo heb ik al heel wat van mijn favoriete albums zien sneuvelen tegen metalalbums. En dan kan ik ook wel janken
Dus niet zo zemelen..stemmen !

4-1
sunt vur oewu moat, Teun

Als je ziet wat door is, vind ik dat best wel breed. Ik zal niet ontkennen dat er hier meer rock liefhebbers zitten, maar ja, dat kun je moeilijk de rockliefhebbers verwijten.
OH: Als je het hebt over de breedheid in smaak van heel musicmeter, zeg dat dan gewoon.

aERo, Ruby jullie hebben helemaal gelijk. Ik moet niet zo zeuren, het is maar een flauw, maar vermakelijk, spelletje.

Leuk dat dit topic ineens op hol slaat.

ekkus un uurke weggeweest
Sjeezus

Kunnen alle discussies over de breedheid van de muzieksmaak van de MuMe-users niet in een ander topic, het word allemaal nogal onoverzichtelijk zo hier.

Ontopic:

4-3

Hup Frank

Die gaat twee rondes achter elkaar winnen, hoor ik net van Maurice Onder... eh de Hond

aslan (crew)
4-4

spanning is voelbaar, dames en heren...

wie durft iemand een geweldige klap op z'n bek te geven

...Tromgeroffel...

ettettummu schreef:
spanning is voelbaar, dames en heren...

wie durft iemand een geweldige klap op z'n bek te geven

Een vrouw sla je niet...

Gast
geplaatst: vandaag om 10:47 uur

geplaatst: vandaag om 10:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.