MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:

2. Sonic Youth - Goo vs. The Mars Volta - De-loused in the Comatorium
1-0

titan (crew)
2-0

titan (crew)
Ik heb mijn hoop in een eerlijk verloop van dit spel nu al verloren. Van de 5 mensen die in de eerste ronde voor U2 hebben gekozen heeft er maar eentje op tegenstander Cocteau twins gestemd .

Op beide albums niet gestemd, ken ze wel, vind Sonic Youth duidelijk beter
5-1

157 wordt een mooie

Tja, ik heb zelfs op geen van beiden gestemd, maar weet wel genoeg waarvoor beide bands staan. De hele discussie is al eens op MM gevoerd, en er valt uiteindelijk ook weinig aan te doen. 't is zoals Zavo ook al aanhaalde, het is ook niet noodzakelijk dat wanneer iemand niet op een album stemt, dat betekent dat hij het album niet kent.

Degene die wel voor Cocteau twins heeft gekozen, heeft er anders ook niet op gestemd.
Ik ken de Cocteau twins, ik heb geen flauw idee welke albums ik heb gehoord, maar heb er nooit veel aan gevonden en The Joshua Tree is een erg goed album, dus...

Als je één keer mag stemmen lijkt me dit een hopeloos spel...toch maar even de limiet verhogen?:| Wel een kutlijst trouwens dit, vijf albums van Queen tegenover vier van The Rolling Stones. Au!

Je mag één keer per duel stemmen uiteraard, dus niet over het hele spel, als je dat bedoelt.

Wat de Stones betreft, ik heb de limiet van 4 naar 5 verhoogd, maar ben blijkbaar vergeten een 5de Stones-album toe te voegen, slordig, maar ja, nu is het te laat, had je gister moeten zeggen.

titan schreef:
Ik heb mijn hoop in een eerlijk verloop van dit spel nu al verloren. Van de 5 mensen die in de eerste ronde voor U2 hebben gekozen heeft er maar eentje op tegenstander Cocteau twins gestemd .

Het is ook wel een erg streng criterium als je alleen zou mogen stemmen wanneer je beide albums echt kent. Dan zou er bij nr 4. en 5. bijvoorbeeld bijna niemand kunnen stemmen.

3. U2 - How to Dismantle an Atomic Bomb vs. Crowded House - Woodface

dutch2
0 - 1

Hoe zit het trouwens met het starten van de volgende "match"? Dat mag iedereen doen neem ik aan? Of is dit aan Zavo voorbehouden van wege het starten van het topic?

Nee, dat mag iedereen doen.

En in de volgende ronde is het gewoon winnaar 1 tegen winnaar 2, winnaar 3 tegen winnaar 4, etc.

Zavo schreef:
En in de volgende ronde is het gewoon winnaar 1 tegen winnaar 2, winnaar 3 tegen winnaar 4, etc.

Ik denk dat we/jij dan het best weer even alle match-ups op een rijtje kan zetten voor het overzicht.

Dat zal ik ook doen, maar mocht ik niet op de site zijn op dat moment, dan kunnen jullie wel gewoon alvast beginnen.

titan (crew)
HammerHead schreef:
(quote)

Het is ook wel een erg streng criterium als je alleen zou mogen stemmen wanneer je beide albums echt kent. Dan zou er bij nr 4. en 5. bijvoorbeeld bijna niemand kunnen stemmen.

Ik snap al jullie argumenten wel, maar zoals het nu dus loopt gaat het helemaal nergens over.

dutch2
titan schreef:
(quote)

Ik snap al jullie argumenten wel, maar zoals het nu dus loopt gaat het helemaal nergens over.

Dat is juist de charme van deze site

Nou en, je kunt natuurlijk ook auto's in de fik gaan steken, dit houdt je in ieder geval van de straat.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:30 uur

geplaatst: vandaag om 04:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.