MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums

zoeken in:
DutchViking
2-5

4. The Dillinger Escape Plan - Miss Machine vs. Van Morrison - Moondance

1-0

DutchViking
1-1

titan (crew)
HammerHead schreef:
Nou en, je kunt natuurlijk ook auto's in de fik gaan steken, dit houdt je in ieder geval van de straat.

Nou ja zeg, nu trek je het wel heel erg in het belachelijke. Muziek is voor mij iets serieus. Wat mij betreft gaat de rest van de site gelukkig wel ergens over.

Kenneth
2-3

titan schreef:
(quote)

Nou ja zeg, nu trek je het wel heel erg in het belachelijke. Muziek is voor mij iets serieus. Wat mij betreft gaat de rest van de site gelukkig wel ergens over.

Muziek is voor mij ook iets serieus, dit soort spelletjes uiteraard niet. Ik kan zo ook wel gaan lopen huilen dat DEP en waarschijnlijk ook Meshuggah worden weggestemd hier, maar daar ga ik me dus niet druk over maken. Ik weet toch wel dat dit goede platen zijn.

titan (crew)
Ik maak me er ook niet druk over, ik stel alleen maar vast dat het inderdaad nergens over gaat en dat vind ik jammer.

5. Brian Eno & David Byrne - My Life in the Bush of Ghosts vs. Meshuggah - Nothing

Dit spelletje gaat natuurlijk sowieso nergens over. De winnaar wordt bepaalt door de loting, en door de mensen die op een bepaald moment aanwezig zijn op de site. Als er 5 vurige Aphex Twin fans zitten, kunnen de Beatles met welk album dan ook er binnen de minuut uitliggen.

Dit spelletje valt nu eenmaal niet fair te spelen, aangezien de opzet niet van fairheid, maar puur geluk uitgaat.

dutch2
3 - 1

titan (crew)
Inderdaad, dus heb je er (behalve dat je dan van de straat bent) niets aan.

dutch2
Wat zo'n beetje voor alle spelletjes geldt

Misschien is het een idee om een "Discussieer over het knockout-topic"-topic te maken, want deze wordt zo wel erg onoverzichtelijk.

Het is gewoon een leuk spel, je moet het heel serieus nemen, maar tegelijkertijd beseffen dat je het niet serieus kunt nemen, dan is het het leukst.
(Geldt ook voor allerlei top10-lijstjes, hoe kun je nu twee albums/films uit een totaal ander genre vergelijken? Gaat eigenlijk ook nergen over, maar is wel leuk.)

ps: En dit soort spelletjes geven je vaak zin een album dat je lang niet gehoord hebt weer eens op te zetten, dat maakt het ook leuk.

Zavo schreef:

ps: En dit soort spelletjes geven je vaak zin een album dat je lang niet gehoord hebt weer eens op te zetten, dat maakt het ook leuk.

Wel jammer dat je niet de tijd hebt een album te luisteren en daarna te stemmen.

Nr. 90 is ook leuk. Op de ene staat een cover van de ander.

Inderdaad ja.

206. Sepultura - Arise vs. Alice in Chains - Dirt

Tssk, 2 top-10 platen van mij al in de eerste ronde tegen elkaar.

Zavo schreef:
Je mag één keer per duel stemmen uiteraard, dus niet over het hele spel, als je dat bedoelt.

Dus zeg maar elke keer als er twee albums tegenover elkaar komen? Eén keer over het spel is inderdaad erg weinig.

Goed het staat inmiddels 4-1

ElMeroMero
Nu 5-1

6. Iron Maiden - Killers vs. The Band - The Band

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 07:37 uur

geplaatst: vandaag om 07:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.